* YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ - GAYRİRESMİ ÖĞRENCİ ORTAMI
Soru-Cevap DİR HABER SERİİLAN
YILDIZZ ARŞİV
0 puan

oha.bu gün öss açiklaniyormus

kaç yil geçti hala tüylerim diken diken oluyor su sinavi duyunca

» şaziment | » 7/12/2007 9:24:00 AM

kaktüs
(7/12/2007 9:26:00 AM)

erken açikliyorlar bu sene seçim nedeniyle.. ins yerlestirme sonuçlari zamani da geçen seneki rezillkleri yasatmazlar

..
nihane
(7/12/2007 9:27:00 AM)

kaç yil geçti senin? ben de etkisi kalmadi valla.kuzenime bakicam ben de bugün açiklaninca.heyecanlidir simdi kerata
çarşıdakiKartal
(7/12/2007 9:35:00 AM)

nihane+1903 yorumun tamamina :)
n/a
(7/12/2007 9:45:00 AM)

kaçta aciklanacak?10 mu
üç3beş5sekiz8
(7/12/2007 9:46:00 AM)

geçen yil neydi ya öyle yerlestirme belgesi gelmeden kayit olmustukll.bu yil kardesime bakcam ama o benden daha heyecanli ya.herkese allh yardim etsin.çok zor durumlar bu öss mevzulari.
n/a
(7/12/2007 9:53:00 AM)

10da dreceye girenler istatistikler falan açiklanacak.Millet 10:30 ögrenebilecek sitelerden....
yavvuzz
(7/12/2007 10:05:00 AM)

valla öss ile mi girdik biz bu okula :D
üç3beş5sekiz8
(7/12/2007 10:06:00 AM)

10.30 da netten yayinlancak
maxim
(7/12/2007 10:17:00 AM)

kizlar daha basariliymis be yawwww
n/a
(7/12/2007 10:19:00 AM)

ayyyyyy
bi garip oldum
extreme
(7/12/2007 10:22:00 AM)


pfff ben de össye girmek istiorum

:(

maxim
(7/12/2007 10:24:00 AM)

ah benim memleketim kirsehir gene en basarili iller arasinda
n/a
(7/12/2007 10:28:00 AM)

arkadaslar 4 dk soora açiklaniyo
yigenim simdiden aglamaya basladi ya kazanamazsam die
naapçam ben bu kiza yaa
nihane
(7/12/2007 10:31:00 AM)

ULAN KITLENDI MI SISTEM NOLDU GIREMIYORUM YAVRUCAK BEKLIYO ORDA AGLAYARAK SALAK HALAM STRES YAPTIRMIS KIZA.
RoDr!Go
(7/12/2007 10:31:00 AM)

ÖSYM Serveri patlamis... :D
n/a
(7/12/2007 10:33:00 AM)

valla aynen yaaa
kiz agliyo deli gibi basimda
abla noolcak
naapçam ben deyip duruyo
extreme
(7/12/2007 10:34:00 AM)


haehe ben baktim millete isteyene bakim

:|

maxim
(7/12/2007 10:36:00 AM)

girmio lan bu sene daha cook mu giren oldu ne :)
n/a
(7/12/2007 10:37:00 AM)

abi o degil kizi nasil susturcaz yaaa :(
kaktüs
(7/12/2007 10:38:00 AM)

siteye flood yapiyorum, kapiya jandarma dayancak :H

..
n/a
(7/12/2007 10:39:00 AM)

bende açildi merak eden varsa yardimci olabilirm..
extreme
(7/12/2007 10:39:00 AM)


ben baktim sirket hattindan

ne esprisi varsa bilmiyom artik

:P

n/a
(7/12/2007 10:40:00 AM)

yav o degilde tc no sorgulama yerleri niye girmiyo ki:D:D:D:D
VooDoo ChilD
(7/12/2007 10:40:00 AM)

40472169430 bakabilen olursa..
VooDoo ChilD
(7/12/2007 10:44:00 AM)

çok tesekkürler morningrise.. kendimi arasli gibi hissettim:)
extreme
(7/12/2007 10:45:00 AM)


http://img296.imageshack.us/my.php?image=untitledgu7.jpg

biraz daha derli toplusu

:D

n/a
(7/12/2007 10:46:00 AM)

:) promblem degil ya tas attikta kolumuz mu yoruldu :) arada karisan bi yer varsa söyle c/p tte bu kadar oldu :D
kaktüs
(7/12/2007 10:46:00 AM)

özelden paylasin bence :/

..
n/a
(7/12/2007 10:48:00 AM)

extrem benim yegenede bakarmisin abi sistem kilitli yaaa

50218779908
VooDoo ChilD
(7/12/2007 10:49:00 AM)

ne olacak ya hu..kuzen bizim hakkinda hayirlisi..
n/a
(7/12/2007 10:50:00 AM)

bencede ayip ya kizin bilgilerini sak diye koydunuz suraya gelin ben size kritik yapim simdi nereye kazanir diye:D:D:D
n/a
(7/12/2007 10:52:00 AM)

abi gerek kalmadi baktim sagol
extreme
(7/12/2007 10:53:00 AM)


http://img165.imageshack.us/img165/7329/untitledfk6.jpg

kaktüs
(7/12/2007 10:54:00 AM)

oha ya 329 say 2 puaniyla 31000. olmus yazik ya :S elektrik 350puan mi olcak acaba :S

..
VooDoo ChilD
(7/12/2007 10:54:00 AM)

hakem görüyosan silermisin yorumu ben nasilsa ögrendim.. silersen mütesekkir olurum.. çok tepki aldim:)

(ciddiyim)
n/a
(7/12/2007 10:59:00 AM)

cidden yazik yaaa iste sinavin kolay olmasinin bu tarafi hiç iyi olmuyo bence bu seneki sinav hiç kalitali degildi yine sansliymisiz biz...
extreme
(7/12/2007 11:00:00 AM)


pff arkadasim 348p almis

tip istiyo deli gibi

:S

kaktüs
(7/12/2007 11:03:00 AM)

pff bizimkiler de msnde görükmüyor, kötü mü yaptilar acaba :((

..
VooDoo ChilD
(7/12/2007 11:04:00 AM)

hakem görüyosan silermisin yorumu ben nasilsa ögrendim.. silersen mütesekkir olurum..
kaktüs
(7/12/2007 11:06:00 AM)

geçen sene de kolaydi :\| ama bu seneki çok çok kolaydi :/|

..
n/a
(7/12/2007 11:07:00 AM)

benim mesaji sil evet elimde olsa kendim yapacam :D
n/a
(7/12/2007 11:15:00 AM)

hatta tc nolarida silinebilir
zeynepcik
(7/12/2007 11:21:00 AM)

ben de bi tanidigia baktim bi an kalbim accayip çarpti ..kendi puanima bakiomusum gibi hissettim:S çok kötü bi his :S
DgnUmut
(7/12/2007 11:34:00 AM)

MORNING SU LINKI BURAYA BI YAZSANA
BÜTÜN SISTEM KITLENMIS DURUMDA
BELKI SENIN LINK BI ISE YARAR

.............................................................................................................................

n/a
(7/12/2007 11:44:00 AM)

dgnumut hala örenemediysen özelden t.cyi at yada buraya yaz bakabilirim siteler kötü durumda ama baglantim iyi bu gün
Kelesh
(7/12/2007 11:47:00 AM)

morningrise tc.kimlik no sorgulama yapabilirmisin internet yavas baya ögrenemedim kuzenimin tckimlk nosunu

adi: gökhan
soyadi: basol
il: bartin
ilçe: ulus
dogum yili:1989
baba adi: ahmet
anne adi:ferdane

lütfen bakarsan çok sevinecem
DgnUmut
(7/12/2007 11:47:00 AM)

ya ben yaklasik 10 dakka önce tcleri yazip gönder e bastim

hala gelmedi ya sayfa
fitik oldum
simdi istemeden küfür edicem .................................................

ben halledemezsen özelden atarim ok çaok saol :)
Kelesh
(7/12/2007 12:02:00 PM)

bi kisi yardim etmeyecekmi 2 üstteki yorumum için

birbuçuk saattir yenile yapiyorm
Kelesh
(7/12/2007 12:15:00 PM)

çok sagol yordum seni
n/a
(7/12/2007 12:15:00 PM)

oh sonunda bea : 74095036510
n/a
(7/12/2007 12:17:00 PM)

öss sonucunuda yolliyim istersen ondada sorun yasarsan ama su an siteler iyi gibi tak açiliyor bende.
Kelesh
(7/12/2007 12:18:00 PM)

yok girdim ögrendim onu kazanamiyo bize söledigi puanin 40 puan asagisinda gelmis neyse olacagi buymus diyelim

tekrardan sagol morningrise
n/a
(7/12/2007 12:22:00 PM)

üzüldüm valla neyse saglik olsun ya önemli degil ya yardimci olabildiyesem sorun yok go on..
VooDoo ChilD
(7/12/2007 1:46:00 PM)

tesekkürler hakem