* YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ - GAYRİRESMİ ÖĞRENCİ ORTAMI
Soru-Cevap DİR HABER SERİİLAN
YILDIZZ ARŞİV
2 puan

ADIMIZIN TÜM SESSIZ HARFLERI AYNI.NEDEN???

ASKISIIII
BI DÜSÜN BAKALIM ADIMIZDAKI BÜTÜN SESSIZ HARFLER NASIL ? NEDEN ,? NIYE?
AYNI.

BANA SORMA
;)
EGER UYUYOSANDA UYAN CVP VER BANANE :))

» n/a | » 7/12/2007 2:57:00 PM

n/a
(7/12/2007 2:58:00 PM)

D L R
R D L


:)))
n/a
(7/12/2007 2:59:00 PM)

3 puan verdim:D
vasat bir dir olmus:D
Kelesh
(7/12/2007 3:00:00 PM)

senin askisi diilim ama tevafuktur yoldas yoksa birbiriniz için yaratildiniz laflari yalan(:
n/a
(7/12/2007 3:00:00 PM)

denk gelmistir :S
n/a
(7/12/2007 3:01:00 PM)

EHEHEHEEEEEEEEEE

;))))

ANAAAAAAM BIZE VASAT DEDILERRR
ÖLEEEEM ÖLEEEEEEEEMM :)))
n/a
(7/12/2007 3:02:00 PM)

CAMBAZ34 senin diger üyeligin neydi:S


Taniyamadim seni:S
n/a
(7/12/2007 3:04:00 PM)

NIYE NERDEN ÇIKTI BU SIMDI TDK :))))
ÜSTÜNEMI ALINDIN YOKSA
ÇOK GÜLERIM :)))))))))
extreme
(7/12/2007 3:04:00 PM)


dilara

erdal

hemen tahmin yapip atliyim

:S

DgnUmut
(7/12/2007 3:06:00 PM)

bunlar diler le ridel bence
ana seslilerde ayni çikti :P
n/a
(7/12/2007 3:07:00 PM)

BENM NICK IM SADECE CAMBAZ DI
BASKA HIÇ OLMADI KIIII :)))
n/a
(7/12/2007 3:07:00 PM)

Yok ya ne üstünem alinmasi , sadece merak ettim:D
Ben memlekete gelirken sen yoktun buralarda , ondan sordum merak ettim:D
WoW
(7/12/2007 3:13:00 PM)

DILARA
ERDAL
olmasi muhtemel :D
n/a
(7/12/2007 3:16:00 PM)

Insanin içine isleyen bir ayaza ev sahipligi yapan kis sabahinda,seni düsündügümde içime yayilan sicakligin,disaridaki iki metre kari bile eritebilecegini düsünüyorsam…
Uykudan yüzümde mutlu bir gülümseme ile kalkip benimle birlikte uyanan güne senin adini veriyorsam…
Evimin bütün duvarlarinda senin yüzünü görüp,bana baktigini hissediyorsam…
Ve bu beni her gün hep ayni sekilde heyecanlandiriyorsa…
Içtigim çayin sekeri,sigaramin dumani,kahvaltimin her lokmasi sen oluyorsan…
Sokakta bana bakan her insan,yüzümdeki tarifsiz sevinci görüp hayrete düsüyorsa…
Sevdigin sarkiyi defalarca basa alip bikmadan defalarca dinleyebiliyorsam…
O sarkinin her sözüne seninle ilgili ayri bir anlam yüklüyorsam…
Yorucu bir günün sonunda ufacik bir sözünle,bir gülüsünle uzun bir tatilden dönmüs gibi enerji doluyorsam…
Ve o enerjiyle günlerce hiç durmadan çalisabilecegimi duyumsuyorsam…
Gün boyu saatleri,dakikalari sayip ’neden geçmiyor bunlar’ diye hayiflaniyorsam…
Ve hep seninle bulusacagimiz ani bekliyorsam…
Kitap okurken seni düsünmekten kendimi alamayip ayni satiri defalarca tekrar ediyorsam…
Sonra sana bunu anlattigimda birlikte ne kadar gülecegimizi düsünüyorsam…
Seninle ilgili planlar yapiyorsam…
Sadece varsayimlara dayali olsa bile o planlari mükemmellestirmek için her ayrintinin üzeride dakikalarca düsünüyorsam…
Yillardir sevgililerin kullandigi klasik sözcüklerin benim duygularimi anlatmaya yetmedigini fark ediyorsam…
Yinede bunlari söylemekten hiç ama hiç bikmiyorsam…
Sevgimin coskusunu sana yansittigimda senin de bana ayni coskuyla karsilik verecegini biliyorsam…
Kahkahanin en güzelini seninle atacagimi,yemegin en güzelini seninle yiyecegimi, seninle düsünüyorsam…
‘hayatinin en anlamli seyi ne’ diye sorduklarinda tereddüt bile etmeden senin adini verebiliyorsam…

Sen benim için VAZGEÇILMEZ olmussun demektir!!!





ERDILO
DgnUmut
(7/12/2007 3:20:00 PM)

bak isim erdilo çikti

kizinkide dilora ......................
Kelesh
(7/12/2007 3:22:00 PM)

dgnumut (:

ya benim neden ismimin sessiz harflerinden kiz ismi türenmiyo(:
DgnUmut
(7/12/2007 3:23:00 PM)


sen yaz suraya ben bisiler ayarlarim .................
n/a
(7/12/2007 3:24:00 PM)

Paylasim için tesekküler,

Allah razi olsun!
Kelesh
(7/12/2007 3:25:00 PM)

mlh sezsiz harflerim bul gözünü sevim öle bi kiz varsa tipine bakmicam çikacam onla(:
n/a
(7/12/2007 3:25:00 PM)

YAW GIT BE KARDESIM
YAZMA BENIM DIR IME BÖLE SEYLER
UYUZMUSUN NESIN
TAKILMIS PLAK GIBI
TÖBEEEE
n/a
(7/12/2007 3:29:00 PM)

MELIH
MELEH :)))
BIRAZ DOGUYA GIT
K LERE H DENEN BI YERE BULURSUN :P
DgnUmut
(7/12/2007 3:29:00 PM)

kelesh kitlendim ya :)

yok herhalde
'hilem' de olmaz gayri ......................
Kelesh
(7/12/2007 3:30:00 PM)

dimi melike olur mesela melihe die okurlar olur biter:p
n/a
(7/12/2007 3:32:00 PM)

TANRI SENIN IÇIN BIRINI YARATMAMIS HENÜZ MELIH ÜZGÜNÜM :)))))
DgnUmut
(7/12/2007 3:32:00 PM)

melihe vercek biri araniyo .........................


:P


(hay ben bu 3 dakkanin)
Kelesh
(7/12/2007 3:34:00 PM)

yuh ayip lan öle seler:D

vercek istemioz ismimizin harflerinin uyustugu birini istioz neyse madem bulamadik sukufe olsun

var mi sukufe çikiverem iki dakkada
n/a
(7/12/2007 3:35:00 PM)

YUH NASIL YANI YAAAA :p
MELIH AYIP DIILMI KARDESIM NICK NICK NICK
:D
DgnUmut
(7/12/2007 3:36:00 PM)

kelesh ben kizini melihe vercek biri araniyo anlaminda söledim

'melihe' vercek biri araniyo

babalara çagri yani.......................

check it out :P

(lan iyice mi ayip oluyo böle
nese herkesten özürrrr)
Kelesh
(7/12/2007 3:38:00 PM)

benle ne alâkasi var be ben saygi ve sevgi çerçevesinde bi iliski ariorm dedim dgnumut vercek aranio die ilan yapti ayip dgnumut bak burda agzina küfür girmemis bir kizcagiz var:D
n/a
(7/12/2007 3:41:00 PM)

:D:D:D:D:D:D


eheheeeeeeeee
ayip olum yinede ayip
biz siyasetçilere küfredios
vercek birini aramiosss :)))

hem ates olmayan yerden duman çikmas
sen umuda dedin tabi istediini o da burda bagara bagara reklam etti :))))))))))))))))))
Kelesh
(7/12/2007 3:42:00 PM)

alâkasi yok umut beni kariya götürecek zaten(:

umut hiç çevirmeye çalisma babalar babalara getirecek sonra:p
DgnUmut
(7/12/2007 3:44:00 PM)

karilar senin köpegin olsun ..

iyyyy iyiyce seviye düstü

kapatin bu diri



..................................................FIN..........................................................
Kelesh
(7/12/2007 3:45:00 PM)

aynen ben de onu düsünüodm seviyeyi düsürdüm die özür dilerim özellikle de moderatör ve adminden atmayin beni:s
n/a
(7/12/2007 3:45:00 PM)

niye kapatiyolarmis benm dirimi
senin agzini kapatsak oda yeter bize =))))
DgnUmut
(7/12/2007 3:47:00 PM)


asaeasaeasaesa

:)))
Kelesh
(7/12/2007 3:48:00 PM)

evet dir kapanmasin biz kapanalim senle umut

çünkü daha bu diri erdiloya gösterecek bak seni ne kadar seviorm die

3 dakkalardan nefret ediyorum:S
DgnUmut
(7/12/2007 3:50:00 PM)

sasi bakinca gözüküyo anlamli bisiler
bide hafiften amuda moduna geçince

ahaaaaa

bu yine sewgilisine bisiler yazmis .....................
n/a
(7/12/2007 3:55:00 PM)

DENIZ EGE
EDAL EGEMEN

PUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF






SDJKVPOSDJKSSDJSPDJSSLDVJSV
SDVOSJDVSKLDVJSADFVBAERQDFAZDFBD
BDBKDOFPBKDFA,DKFBA,DBKA,BKDAK35645YSDSD
VSDVSDVKSLDVKSROHTKMHFMBPFOKGBGSOKA,ÜERTGDRG
DFVMDFLBSAMDG
FVDOGYKER5YEZA
Kelesh
(7/12/2007 3:56:00 PM)

ziçtin ortaliga(:
sibelll
(7/12/2007 3:58:00 PM)

R-Z
K-T-Y

es ruhum olmadigini biliyodum:S
hayallerim suya düstü:P
n/a
(7/12/2007 4:06:00 PM)

KUTAYLA RIZA :))))))))))))))
sibelll
(7/12/2007 4:11:00 PM)

burda riza ben mi oluyorum:P
ariza filan deseydin bari:S
DgnUmut
(7/12/2007 4:12:00 PM)

sibelll hem kutaya hem rizaya yaziyo galiba ................

ya da cambazin dedigi gibi :P
guesttt
(7/12/2007 4:16:00 PM)

dilara

radila
DgnUmut
(7/12/2007 4:17:00 PM)

RIZE
KÜTAHYA

kardes memleket artik .......................
Kelesh
(7/12/2007 4:18:00 PM)

ulan küfürlesmemiz bile daha seviyeliydi:D:D
n/a
(7/12/2007 4:21:00 PM)

:):9:9:)))))

eheheheeeeeeeeee
kütahyali riza ile
rizeli kutay heheheeeeeeee puhahahhaaaa :)
cadı sila
(7/12/2007 5:03:00 PM)

seviye cidden düsmüs de aklima gelmisken soyleyeyim dedim:PP
M L H ile isim buldum bir adet ve,

HALIME:)))
DgnUmut
(7/12/2007 5:09:00 PM)

halimeyi samanlikta kelesh le basmislar ......................
Kelesh
(7/12/2007 5:34:00 PM)

vays cadi sagol ya simdi halime bulmak gerek bi tane:)

bu arada arkadasin biri meliha dedi öyle bi isim de var gelin adaylari artiyo:p
DgnUmut
(7/12/2007 5:38:00 PM)

hilem dedim bende
belki biri kizina izdirap olsun diye takar
senin sansina .......................
Kelesh
(7/12/2007 5:41:00 PM)

yok be o kadar da diil insan kizina hilem koyacagina ajdar koyar daha ii
DgnUmut
(7/12/2007 5:47:00 PM)

ama ajdar koyarsa sen almazsin ki kizi ewde kalir ..........
Kelesh
(7/12/2007 5:51:00 PM)

simdi dogacak kizdan banane ki artik:D

sen bana sübyanci mi diyosun:p
DgnUmut
(7/12/2007 5:52:00 PM)

estafurullah yaw
konu nereye geldi yine ...................................

:)
Kelesh
(7/12/2007 5:57:00 PM)

dimi normalde bu cambazla sevgilisi arasinda bi konu:)
DgnUmut
(7/12/2007 6:02:00 PM)

yani ................................
n/a
(7/13/2007 3:26:00 PM)

bencede :))))

ama arada senide everelim kelesh noolcak cnm sende çik aradan :P