* YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ - GAYRİRESMİ ÖĞRENCİ ORTAMI
Soru-Cevap DİR HABER SERİİLAN
YILDIZZ ARŞİV
6 puan

YAA KAFAM COK KARISIK

Bu sene oss ye b igiriim bakalim dedim ulan sayisal 2 den 352 puan yapmisim basima dert aldim ya acaba okul fln deissmmi yoksa 2. sene bitmis zaten dewammi etsem kafam cok karisik ellesmeyin

» LuStRaL_.. | » 7/12/2007 9:56:00 PM

axny
(7/12/2007 9:57:00 PM)

tebrik ederim az daha kassan birinci çikacakmisin
n/a
(7/12/2007 9:57:00 PM)

o puanla fazla bise yapamazsin gibime geliyo..
kaktüs
(7/12/2007 9:58:00 PM)

suan ki bölümün ne + basari siran kaç ? ben olsam yeniden tercih yapmazdim.. biran önce okulu bitir hayata atil, ne kadar kaçabilirsin daha ?

..
Kelesh
(7/12/2007 10:00:00 PM)

http://www.yildizz.com/diryorum.asp?did=44836
n/a
(7/12/2007 10:02:00 PM)

2.senen bitmis..neyi düsünüyorsun daha¿..0'dan baslayip okumayi yiyosan yap.yemiyorsan yapma..

bana kalirsa (ki kalsin) birak tercihi filan bitir okulunu..

highlight
(7/12/2007 10:04:00 PM)

degistirme tekrar sifirdan baslakmak olmaz yarilamissin okulu zaten bosssssverrr
n/a
(7/12/2007 10:05:00 PM)

ayni bölümü okuyacaksan bölüm derslerinden muaf olursun
shashKIN
(7/12/2007 10:06:00 PM)

hehehe... bi giriyim demis de 352 almis.. iyiymis..

n/a
(7/12/2007 10:15:00 PM)

iyi puan yapmisin siralaman nedr yanliz okudugn bolum ?
LadybuG
(7/12/2007 10:22:00 PM)

ya rakadasim sen hangi bölümdün yaa senye bende gircem yaa istedigim yer olursa birakcam walla yildizi calissammi acaba yaa napsam bilmiorum:( sen nasi yaptin bu puani yaa
shashKIN
(7/12/2007 10:24:00 PM)

matematik birakilir mi yaa.. ayiptir..
LuStRaL_50mg
(7/12/2007 10:25:00 PM)

uzerinize afiyet makinaciyim bu arada pisman oldum keske baslii yaa kafam cok calisio die atsaydim
eheuehuehueehuehu
LadybuG
(7/12/2007 10:26:00 PM)

ya hiç sewmedim ama matematigi bn yaa:(
ztn hayalimdede yoktu yaz dediler yazdim yanii..bnm hayalimdeki yerler olmadi cünküü:(

sende matematikçisin wer gazi tabi:)
tucen
(7/12/2007 10:27:00 PM)

AYNI HADISEYI BEN DE YASADIM 4 YIL EVVEL. BENDE 2. SINIFTAYDIM. AMA INSAN ALISIYOR YAHU BULUNDUGU YERE. KOLAY DEGIL TERKETMEK. YENI MEKAN, YENI HOCALAR SU BU.. BOSVERRR DEMISTIM.
EGER BÖLÜMÜNE GÖRE ÇOK ÇOK IYI BIR YERE GIDECEKSEN BU PUANLA GIT DERIM AMA HAYAT ZOR BE....
shashKIN
(7/12/2007 10:31:00 PM)

yok da.. aslinda ben de seneye bi daha girecegim sinava.. iyi puan gelirse direk degistirecegim.. begenilcek bi yeri yok ki bizim bölümün.. bu sene mat2 konularini iyice ögrenirim.. ilk bölüm fulle yakin geliyor zaten.. fen2 ye de biraz çalisacaz..


LadybuG
(7/12/2007 10:31:00 PM)

yaa taam yaa ben seneye kesin gircem öss ye yaa:)
su anda karar wermis bulundum yani:)
tmamdir gircem:)bnde yapcam:) sende itü mak.müh.fln git yaa ne gzl iste hem aldigin derslerdende muaf sayiliyosun ne gzl iste...
LuStRaL_50mg
(7/12/2007 10:33:00 PM)

tamam ya ben de makinadan discilie geceyim o zman kararimi werdim artik kesin
LadybuG
(7/12/2007 10:35:00 PM)

eet yaa shashkin bende gircem yani karar werdim...görüyorumki yildiz gerilio malesef okulu mafediolar yaa gelisme yok hortum war bol bol...üf hiç tahmin ettigim gibi cikmadi yani malesef üzüldüm bnde we cok mutsuzum bu bölümde yani...
LadybuG
(7/12/2007 10:40:00 PM)

yaa bnm hayalim disciliktii:( yaa bnde yaparmiyim acaba seneye yaa warya olsa bi dakka durmam walla...yani disçilik cok ii bi meslek yani ama okumasi cok zor ona göre düsün tabi ama yildiz mak.mühten 10kat daa iidir yani...
shashKIN
(7/12/2007 10:41:00 PM)

sen daha sanlisin sanirim.. 2006 girislisin.. ben 3sene kaybetmis olacagim ama olsun.. ders saydirma mevzuunda da itünün kabul edecegini zannetmiyorum.. derslerin bazilari ing.. bizim matlarin kredisi farkli.. falan filan.. hem itüde her bölümün aldigi matematik fizik derslerinin kodlari farkli.. yani adamlar asmis.. her bölüme kendi isine yarayacak mat i fizigi gösteriyorlar.. ondan krediler tutmaz.. saydirmazlar..
LadybuG
(7/12/2007 10:46:00 PM)

shaskin kardes kimsin sen bu sene 1.sinif 2 dönem derslerinden aldinmi bakim taniyomuyum bn seni:)

itü konusundada haklisin adamlar asmis biz hala yerimizde sayiyoruz malesef bu yüzden yildiza geldigimden dolayi hayal kirikligna ugradim...malesef okul kendini gelistirmiyo...ama seneye gircem olursa hiç düsünmicem birakcam yildizi walla:)

sen erkeksen isin daa zor tabi yani 3 sene az diil bn hem 2006 girisli hemde kis oldugum için pek farketmio yani:)
PolifoniK.OsuruK
(7/12/2007 10:47:00 PM)

bizm bi zrkadas makine 2 den birakip eczaciliga gitti ve hiç pisman degil bi taneside makinede dersleri kotuydu zaten gene yildizin endustriyi kazandi dersleri saydirdi hiç kaybi olmadi karar senin baskalarina danis ama içinden geleni yap
shashKIN
(7/12/2007 10:49:00 PM)

hepsini aldim.. analizII, analitik, soyut, bilg prog, fizik2.. yazin da almaya devam ediyorum.. :D
shashKIN
(7/12/2007 10:52:00 PM)

ben 2005girisliyim ama hazirlik okudum.. sizinle ayni dönemiz sanirim.. eger hazirligi geçmissen..
LadybuG
(7/12/2007 10:52:00 PM)

aaaaaaaaa nie gecemedin yaa walla bn yari dönemde geldim gecmisim yahu kahretsiin:D
ama soyuttan c aldim yaa ilk sinaw cok kötüydü:(ama bn analiz 2 fizik 2 almadim yaa ondan gectim hepsini:) senin isin daa zor tabikide hepsi zor olmustur baya...bide yaz okulu nasi cekcen yaa..üzüldüm sana gerci bnde yaz okulundayim ama:Dlineer cebir aldim bnde
highlight
(7/12/2007 10:53:00 PM)

karar verdim bende giriyorum seneye ÖSS ye bogaziçi isletme gidicem...
n/a
(7/12/2007 10:54:00 PM)

ya zor bi durum yaa seneye bende bi denemek istiorm aslinda...ama ya tam bilmiorm ama itu makina olmz sanki daha yuksek deil midir onun puani??bence gaza gelip karar verme makinadan memnun deilsn ve aklinda bi bolum varsa yap bence yoksa pisman olbilirsn ama helal olsn 3 yil ardn sonra ii yapmssn valla:)
LadybuG
(7/12/2007 10:57:00 PM)

bnde yari dönemde gectim iste hazirligi:D siyah zeynep sarikayayi bilirsin ztn dimi onun yaninda olurum genelde siyah kisa sacli kisa dedigim cok diyil yani:)
LuStRaL_50mg
(7/12/2007 10:58:00 PM)

aaaaa o kiz senmisin yoksaa
LadybuG
(7/12/2007 11:00:00 PM)

hangi kiz?
banami dedin? :)
shashKIN
(7/12/2007 11:00:00 PM)

zeynebi taniyorum ama seni çikaramadim.. yazin analizI aliyorum deme sakin.. ben de analitik - analizI aliyorum..
LadybuG
(7/12/2007 11:04:00 PM)

yok analiz diilde lineer cebir aliyorum ama p.tesi gelmistim okula sewaller fln wardi onlarin yanina gelmistim:)
LuStRaL_50mg
(7/12/2007 11:04:00 PM)

hee sana dedim yaaa waybe demek o sendin nerdeeen nereye
LadybuG
(7/12/2007 11:08:00 PM)

lustral_50mg :D:D sallam yahu sen nerden tanican benii bide dalga gecioo alla alla:D
shashKIN
(7/12/2007 11:08:00 PM)

neyse.. lustral kizdi bize.. dirimi isgal etmeyin diyor..
LuStRaL_50mg
(7/12/2007 11:09:00 PM)

yok ya ne kizcam siz dewam edin ben ilgiyle izliom sizi ayrica birazdan siz bana kizcaniz
LadybuG
(7/12/2007 11:11:00 PM)

taam taam yatiyorum ztn bndee:D ne kisiyoon lustra:D
LuStRaL_50mg
(7/12/2007 11:13:00 PM)

kizmiom diom hala ne kizion dionuz anlamadim walla bisey
shashKIN
(7/12/2007 11:13:00 PM)

nerde kalmistik.. valla sevali de tanimiyom.. ben öyle kendi halinde ortalamasi 2nin altinda bi matematikçi gibi zavalli zavalli derslere girip çikiyorum.. fazla da ugramadim zaten okula.. hos.. tabi sizin çandan haberiniz yok.. biz integralin i sinden anlamazken.. ömer de bir sey anlatmazken.. çan 70lerde geziyordu..
LadybuG
(7/12/2007 11:32:00 PM)

bende cik pis integral çözerim hee:D
buarada bende kimseyi tanimiyorum pek hatta erkeklerden kimseyi tanimiyorum yani tek tük bi iki kisi okadar..ztn pek dersimde yoktu oyüzden kaynasamadik pek insanlarla yani...sewalde analiz 1 alio yaz okulunda böle gözleri bal rengi saclarisa ölee cok tatli bi kiz kiwircik saçli:)
shashKIN
(7/12/2007 11:38:00 PM)

böyle giderse tüm bölüm desifre olacak..