* YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ - GAYRİRESMİ ÖĞRENCİ ORTAMI
YILDIZZ DÖK İÇİNİ RAHATLA (DİR)

okulun en dandik dönemi (10 puan)

Bu okuldaki 3. dönemim bitti. Geçirdiğim en b*ktan dönemdi.

Usis'e iki not girmeye üşenen, hayatlarının 40 dakikasını, "EĞİTİM VERDİĞİ GENÇLER" için harcamaya üşenen, kendine "hoca" diyen her ..
» 4chatwrath | » 17.01.2017 02:29:00 | 538 görüntüleme | » Yorumlar(0) |

gençlerrr toplanııınnn (0 puan)

yök bütünlemeleri kaldırmış diyolla, aslı astarı var mıdır bu mevzunun??? 12.01.2017 tarihli 2937 sayılı yök eğitim komisyonunun aldığı karar falan fistan. nedir olm bu? biri yeşillendirsin, mezun ..
» bazukaba | » 12.01.2017 23:25:00 | 468 görüntüleme | » Yorumlar(1) |

Diferansiyel alt sınır? (1 puan)

En düşük kaça dc gelmiş söyleyebilir mi biri?
» opitipiti | » 10.01.2017 12:39:00 | 663 görüntüleme | » Yorumlar(3) |

reklam zımbırtısı (0 puan)

nereye tıklasam başka siteye yönlendiriyor , yapacağınız reklamı skim
» frier90 | » 07.01.2017 03:40:00 | 273 görüntüleme | » Yorumlar(0) |

Oyun kurmuşlardı (5,5 puan)

Bizde Tatar Ramazanlar çok!!!!

Bu oyunu bozarız arkadaş!!!!
» poççik | » 31.12.2016 18:15:00 | 371 görüntüleme | » Yorumlar(0) |

beyninin yanmasını ister misin (0 puan)

sevgili günlük, evet uyuşturucu bağımlısı ve alkoliğim aynı zamanda bir yalancı,taklitçi, iğrenç , kıskanç herifin tekiyim.evet öyleyim doğru. kendi ailesini düşünmeyen ben odaklı yaşayan iğren. ..
» darksoul | » 30.12.2016 19:06:00 | 467 görüntüleme | » Yorumlar(2) |

hiç de söylemiyorsunuz!!! (1 puan)

böyle güzel müzikler var diye!!!!

https://youtu.be/qcWKZTI9OC4

bu aralar reggae müzikten çıktım, klasik rock ilen metal müziğe taktım
arada ufak ufak djent attırıyorum.

öldü mü diye ..
» poççik | » 29.12.2016 22:52:00 | 445 görüntüleme | » Yorumlar(2) |

Poççik nerdesin- Hani kriz yoktu (5,5 puan)

Canım kardeşim , kendi kafanda kurduğun yiğit bulut vari ekonomi savunmasına inanmış ve hakikaten bunu savunurken alenen açık şekilde geleceği belli olan krizi inkar etmek neyin kafasıdır.

dün ..
» T_zarath_T | » 28.12.2016 08:19:00 | 667 görüntüleme | » Yorumlar(6) |

... (0 puan)

Ne şanslı adamlar var ya ..
Bize de bu şans ucundan gelse ya ..
Neyden korktuysam başıma geliyor .
garip ama .. biraz da iyiyi istesem bir .. yapabilir miyim acaba ?
» Ceneeee | » 26.12.2016 21:27:00 | 217 görüntüleme | » Yorumlar(0) |

Söylenenler doğru mu? (0 puan)

Yapanlar zaten insan değil, insan suretinde canavarlar, bunu zaten biliyoruz da, bunların arkasında yok mu birileri?
Menbiç bombalanacaktı, Nisan sonrasına ertelediler durduk yere. Tam da bizim ..
» poççik | » 24.12.2016 03:36:00 | 1363 görüntüleme | » Yorumlar(11) |

kocasinan itfaiye okulundan dabutpaşa kampüsüne ulaşım (0 puan)

evet arkadaşlar kocasinandan davutpaşa kampüsüne ulaşım nasıl oluyor ?
» roronoaz.. | » 23.12.2016 23:11:00 | 308 görüntüleme | » Yorumlar(6) |

gecemin şarkısı (2,5 puan)

https://www.youtube.com/watch?v=2n7MW8qFpBU


zilleri takıverip oynayıverin gari.... gari de gari gari
» galantine | » 18.12.2016 20:13:00 | 258 görüntüleme | » Yorumlar(0) |

eski alışkanlıklar ara sıra kendini hatırlatır (9 puan)

bu site eskiden şöyle güzeldi böyle iyiydi diyebilmek için yeterince zaman geçti mi?
» bugli | » 10.12.2016 20:08:00 | 588 görüntüleme | » Yorumlar(3) |

bedelli askerlik (0 puan)

https://www.change.org/p/2017-de-bedelli-askerlik-istiyoruz/u/18675479 belki bi faydası olur. :)
» komiliko.. | » 08.12.2016 09:28:00 | 1081 görüntüleme | » Yorumlar(3) |

öylesineDİR (2 puan)

ben yıl 2007 yeni başlamışım üniversiteye. 10 sene evvel nerdeyse 9 sene evvel
bi kıza aşık oldum karslı lily. evet kızın adı lily. karslı!! her gün 10 da otobüse binerdim, 12.30 da karsta olurdum o ..
» galantine | » 07.12.2016 20:59:00 | 273 görüntüleme | » Yorumlar(0) |

kış saati hk (5,5 puan)

yola çıkıyom
metroya biniyom
gidiyom gidiyom
yeryüzüne çıkıyom
karanlık
bi daha metroya biniyom
gidiyom gidiyom
sonra yine yeryüzüne çıkıyom
yine karanlık.

bu durum beni çok üzüyo ..
» voyvoda | » 03.12.2016 23:23:00 | 576 görüntüleme | » Yorumlar(5) |

Dolar oldu 3.54 - Hoşgeldin sefalet (0 puan)

Sandığımızdan beklediğimizden çok daha kötü bir kriz geldi.
Uzun süre üstümüzden atamayacağımız sefalete merhaba diyin.
Mezun olacak arkadaşlara da geçmiş olsun diyorum.
» T_zarath_T | » 02.12.2016 12:33:00 | 938 görüntüleme | » Yorumlar(18) |

Yeni yönetmelikle değişenler (0 puan)

Kredi 27 den 25 e düştü, 3 ortalama üstü olanlar en fazla 28 kredi alabilir. 1. sınıf 3 ve 4 den , 2. Sınıf da 4. sınıftan ders alamaz.
Bunlar hep bilgi
» teknop | » 01.12.2016 23:42:00 | 694 görüntüleme | » Yorumlar(3) |

Dolar olmuş 3.50 (4,6 puan)

Ulan hala isyan yok bişey yok
Çok garip çok garip.

3.50 yi gördü bugün


Euro 3.72 abi 3.72



Gezi zamanı 10 kuruş arttı 1.80 den 1.90 a geldi diye bağırıp durmuşlardı

abi dolar 2014 ..
» T_zarath_T | » 01.12.2016 16:43:00 | 322 görüntüleme | » Yorumlar(2) |

Pardon (6 puan)

daha önce konuşmuş muyduk?
Yürüyüp çıkmazlarda, yorulmuş muyduk?

Pardon, daha önce
Nerdeydiniz?
» uçankizz | » 30.11.2016 11:26:00 | 233 görüntüleme | » Yorumlar(0) |

önceki sayfa  sayfa /2978 sonraki sayfa
YILDIZZ ARAMA