* YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ - GAYRİRESMİ ÖĞRENCİ ORTAMI
Soru-Cevap DİR HABER SERİİLAN
YILDIZZ DÖK İÇİNİ RAHATLA (DİR)
5 Puan, 7 Yorum

hayat dersi-evlilik



oldum olası kabullenemedıgım bir anlayıs maalesef her seferinde haksız oldugumu ortaya koyuyor..4s kuralı , iyilikten maraz doğar gibi soylemlere hıc katılmadım ama nere baksam boyle oluyo gercekten..gercekten de iyi olmanın yolu kötü olmaktan geçiyor.


En son olan bir durum;

Kuzenim 2 yıl önce evlendi.şu anda boşanma durumundalar.boşanma sebebini az çok tahmın etmıssınızdır.Kuzenim , kıza hiç bir şekilde kötü davranmıyor ve uyumlu bir kişi.Sorunda burda başlıyor.Kız artık bunalmış kavga etmek istiyormus böyle yürümüyomuş bardaklar tabaklar havada ucsun istiyormuş.Evet boşanma sebebi aşırı geçimlilik..

İstemeye istemeye de olsa bunun dogru oldugunu artık kabul ediyorum..

Hadi kalın sağlıcakla..

Yok pardon..Gidin belanızı bulun hadi.




» artig4 » 20.07.2019 15:36:00 | 1239 görüntüleme |
poççik (22.07.2019 05:39:00)
Kadınlar aşk ister, heyecan ister, üstünün başının cırılmasını ister gibi aşırı havalı, konunun uzmanı edalı laflar etmeyeceğim.
Ama bir yerlerde okuyup da hak verdiğim mesele vardı. Bir kadın mantıklı düşünüp zeki, yağuşuklu, zengin, kibar, onu seven bir erkekle evlenir. Erkek ona tam sadıktır fakat sonra kadın onu aldatmaya başlar. Erkek onu sever ama kadın heyecan ister, sürekli şaşırtılmak, bazen korkmak, bazen ona sert davranılmasını, bazen ağlatılmak ister filan diyordu.
Kadınlar kendilerini güldüren değil, ağlatan erkeklere aşık olurlar diyordu. İşte böyle şeyler.
möhendizz (29.07.2019 04:37:00)
iki güzel insanı bir arada görmek ne kadar güzel.

Yaptığım araştırmaya göre inşaatçı kızlarla evlenen kızlar çok mutlu.

Boşanma oranı % 0.


Künye: Bu çalışma YTÜ İnşaat Mühendisliği 2015 mezunu arkadaşlar üzerinde yapılmıştır.
özdemm (31.07.2019 02:12:00)
Ohooo istatistik vermişler, hemen ben de vereyim:) Beyler aslında kadınların erkeklerden istediği sanırım 'kafa olmak'. Benim de şahit olduğum; güzelce geyik muhabbeti çevirebilen, beraber küfredebilen, birbirleri yanında kibarlıktan kırılmayıp kendileri olabilen çiftler başarıyor bu işi.. Hani enseye tokat olsunlar demiyorum ama, 'ulan acaba buna ne der' diye düşünmeye gerek olmadan konuşabilen çiftlerin işi sürüyor..Kesin bilgi..Onun dışındakiler Allahlık, karmakarışık işlere dönüşmüşler..
özdemm (31.07.2019 02:22:00)
La olum kızları kızlarnan evermişin sonradan fark ettim ya la:))) Yok yaaa bizim piremsesler birbirini çekemez, politik davranıyollaa, yanyanayken canım cicim, meriçlerin yanında dedikodu...İşbu yorum ağır eleştiri içermektedir.
poççik (21.08.2019 14:36:00)
O yöntemi deneyip başarılı olan var mı?

Yoksa möhendiz kadın da erkekler çekici bulsun diye maç, araba muhabbeti filan mı yapıyor buralarda 0_o abovv
özdemm (21.08.2019 14:38:00)
Poççik kardeşim accuk ayrımcılık mı yapıyosun bakim sen:)))
dede korkut (29.05.2020 18:17:00)
Ben o kızın alnını karışlarım
YILDIZZ ARAMA