* YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ - GAYRİRESMİ ÖĞRENCİ ORTAMI
Soru-Cevap DİR HABER SERİİLAN
YILDIZZ ÜYELİK
Üyelik Bilgileri (burju)
Kullanıcı Adı: burju
Üyelik Tipi: Fahri Üye
Ad Soyad: buurrrccuuuuuu : ))))))))))
Üyelik Başlangıcı: 23.06.2006 21:19:00
Cinsiyet: Bayan
Doğum Tarihi: 30.07.1989
Bölümü: İktisat
Telefon:
Diğer ..:
HAKKINDA (44 yorum)
PCLioN
(10.07.2006.11.51)
Okul'un öğrencisi olup olmadığını anlayamadığım üye :S :D

Neyse siteye renk katan bir kişilik kendisi. :))
bellek
(12.07.2006.11.12)
hoşsohbetsin, en kısa zamanda senide aramızda görmek istiyoruz :D
n/a
(16.07.2006.14.50)
valla ben anlayamadım ne olduğunu ama itüden ajan olduğunu zannediyorum neyse iyidir ama yinede


hedehödöhdehöde


yıldızız bu alemde kralız.....
n/a
(18.07.2006.11.14)
satıcıııııııııııııııııııı :D
n/a
(18.07.2006.14.39)
msn var mı?
:PPPPP
:DDDDDD
madrugada
(19.07.2006.22.42)
Öss de yildizzin gururu:)
youraise..
(20.07.2006.00.28)
bu ne yahu.bebekligini bildigim yegenimden azcık büyüksün sen.amanınn...:D
immortal..
(21.07.2006.00.54)
Bi Ara o da liseliydi ben güç alıodum tek kaldım :D:D
yaramaz_..
(02.08.2006.11.39)
YİLDİZSİZ BİRİSİ :D
epeios
(04.08.2006.20.57)
gerçek yıldızlı olmasa da fahri yıldızlı :PP
xeychanne
(05.08.2006.09.55)
valla ya 89'lu ve üniversite mezunu. bak sen:P
yaramaz_..
(05.08.2006.11.14)
AÇTIĞIM DIR DA GÖSTERMİŞ OLDUĞUN ÜSTÜN BAŞARIDAN DOLAYI Bİ ÇİKOLATAYI HAKEETİN:d
xeychanne
(05.08.2006.20.19)
şeker verip kandırmayın kızı. Rahat bırakın bakayım:P:P:P
n/a
(06.08.2006.00.16)
ilginç kişilik nası biri cidden merak ediyorum!!!!
yaramaz_..
(10.08.2006.14.23)
YA VALLA BENİM KANKAM OLDUĞUNU SÖYLÜYOR BAKALIM HELE:D
n/a
(19.08.2006.16.02)
istemese de yorm yapardım zaten:)) şeker mi şeker kızımız:) kendisine sempati duymamı sağlayan yorumları ve kafamda canlandırdığım "bıcırık" nazz:)) sen busun işte bu'sunn:P bugün oldukça azimli biri olduğunu öğrendiğim insan..25 ağustos mutlu olmanı sağlar umarım:) esenlikler sizinle olsun efenim:)...
Igor
(19.08.2006.16.07)
16
(acıklamaya gerek yok) :D:D:D
n/a
(19.08.2006.21.35)
igor son noktayı koymuş
burju
(20.08.2006.00.01)
hemen bi virgül atıp kaldığımız yerden devam ediyoruzzz :))
AsaLaK
(21.08.2006.15.09)
iyi bi insan.. ufak olmasına rağmen ii anlaştığım beni kıskandıran daha doğrusu kıskanmamı sağlamış bi şahsiyet :D
epeios
(21.08.2006.15.24)
yildizz'in en küçük üyesi... gerçek yıldızlı değil ama kendini artık kendisini yıldızlı olarak kabul ettiren fahri yıldızlı.... bu arada büyüklerin konusurken sus tamammı burcu...:P
Mustt_Ex..
(23.08.2006.04.04)
bu "akşamın" sabahında nereyi kazandığını öğrenmiş olacak....





bitti bu kadar yorum :P
bluetoot..
(23.08.2006.10.37)
o da artık bir üniversiteli..
GUGLIELM..
(23.08.2006.11.48)
madem kaznadın bir kutu bonibonu hakettin:) ya o değil de uludağ'a gidilir mi be:) seneye transfer ederiz artık:)
n/a
(23.08.2006.17.43)
dirlere yatişip kendisini tebrik edemedim..tebrikler nazzzcım demek sen de artık iktisatçısın:) geçmiş olsun ayrıca stresli bi dönemden geçtin hadi bakalım hayırlısı olsun..:) hep bugünkü kadar mutlu heycanlı ve hevesli olursun inşallah öğrenim hayatın boyu:)
teknoturk
(24.08.2006.12.00)
Kızıııımmm NAZZ, kınalı kuzum haberini son anda aldım ilk uçakla londra dan geldim hemen! Canım yawrum ne kadar msesudum bilemezsin. Demek ayrılıyorsun yuvadan haa! Demek benim daha dün saçları toka tutmayan kızım kocaaman oldu da, ayrılacak evimizden. Şuna da bakın hele üniversiteli oluyor kızım gözlerim yaşarıyo, şimdi büyüdün gibi geliyor biraz da seni üniversitede düşündüm ya...
Yıldızın parlasın Nazzz! Z'lerin eksilmesin :)
reverdi
(30.08.2006.18.44)
neden geçiyon yaw kal okulunda
Mustt_Ex..
(01.09.2006.19.15)
tebdil-i kiyafet yapıp yıldızz ın soru ve dirlerinde kimseye belli olmadan dolaşmaya çalışıyor :))


şimdi de burju olmuş :))


yakında yeni bir nickle karşılaşabiliriz...tetikteyim :))
emre d.
(08.09.2006.01.52)
sonunda bursayı kazanıp gitmiştir kendileri, belki orda yildizz gibi bir site bulur ve bizleri unutur.. :Ç (üzülmüş gibi davranma efekti)
tuccar
(14.09.2006.21.30)
ilk izlenimde, ağır abla imajı bırakmış bir yıldızzdır kendisi. her ne kadar bunun aksi bir yapıya sahip olduğunu iddia etse de pek bir desteksiz bir iddiada bulunduğunun farkında olmadığını sanmaktayım. ayrıca an itibariyle paranoidmermaidin de burju kişisine bir yorum yazmakta olduğu istihbaratını aldığımdan mütevellit, hızımı da -paranoidmermaidden önce yazmış olmak için- arttırmış bulunmaktayım ve bu nedenle biraz saçma şeyler çıkabilir.

her zaman savunduğum, "insanın önce kendinden başlaması gerektiği"ni vurgulamak arzusundayım. hadd-i zatında, burju kişisi de buna katıldığını belirtmiş ve kendine gleip imajını düzeltmiştir.

bursa yolcusu bir bayan olup, önündeki ~4 senesini geçireceği ilde kendisine başarılar, esenlikler, sağlık ve mutluluk dilerim. iyi derler arkadaşlaaaar. sağooool.
tuccar
(14.09.2006.21.32)
an itibariyle, yorumumu paranoidmermaidden daha önce bitirmiş olduğumu görmüş bulunmaktayım. lakin kendisi şirret bir bayan olmasından mütevellit her an cingar çıkarmasını beklemekteyim. kadayıflara acı biber bile sürebilir:S

o değil de, burju iyi kızdır severim kendisini;)
paranoid..
(14.09.2006.21.33)
tarih: 14.09.2006 / Perşembe..
saat: 17:00 suları..
mekan: Gülhane..

-(gülümseyen bir ifadeyle..)ben kızın..
(ne diyor bu be..kim bu kız..diye bikaç saniye boş boş düşündükten sonra) -aaaaa kızıııımmmmmmm
-annecimm
(kucaklaşırlar...bi daha kucaklaşırlar..)

;)

ablasıyla -ki kendisini hiç sevmem,- gülhane-i hattı hümayunda yürürken,
-tuccar efendi bizi almaya geldiğinde- hakkında söyleştik biraz.. kızımı görecek olmanın verdiği o devasa merakımın dinmesine saniyeler kala, bi annelik güdüsü çöreklendi yüreğime ;)

o değil de,

hiç sevmedim kendisini :) fütursuz biri beklerken naif çıktı bizim kız.. :P
step by step "anasına bak kızını al" motifli biri olarak toplaşmalarımızda boy göstereceğini umuyor/istiyorum.. cıngar çıkartan, çirkef, şirret, aksi.. :P

masum duruşlu, mamafih ilk etapta süzgecime böyle takılması, öyle olduğunu göstermeyebilebilebilebilir..

ps: "akşam gideyim de sana bi yorum yazayım.." dediğimde güzel gülmüştün.. :)

kızıııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)
admin
(17.09.2006.00.38)
siteden, chatten, maillerden taniyorum kendisini ..
en son da cismini gordum bulusma fotografindan ..
"hepsi" kivaminda, "barbie" edalarinda, citi-piti bir genc kendisi ..

fahri uye olarak katildigi bir internet platformunda, ustelik de genc yasinda, ismini bu kadar sIk gormem dusundurur oldu beni ilk baslarda ..

sempatik tavirlari, iyi niyeti ve ablasi, uyelerin onu kabullenmesini kolaylastirdi sanirim ..

potansiyel YTU lu oldu yaz boyunca ..
sonra hayirlisi oldu ..

memnun olsa da pisman olsa da YILDIZZ.COM ve uyeleri ile birlikte bir yaz gecirdi ..
sanirim tonla abisi, ablasi, arkadasi oldu buralardan ..

kendisine tahsil hayatinda muvaffakiyetler temenni ederim ..
mvem
(11.10.2006.22.44)
ben nazz ı daha çok sevmiştim..
bir topluluk arasında resmini görüp bu kız çok sevimli kimki bu dediğimde;burcu cevabını almış idim..:))
tatlı bir insan:PP
ermeyn
(19.12.2006.14.04)
yaa burju ben seni nasıl karıştırdım yaa :( nasıl utandım bilemessin :P

o değilde sen nasıl fark ettin öteki burjumu uyardı :)

sinirlenme sakın yorumum geliyoooooo...

burju... :)

ermeyn
(19.12.2006.14.07)
pişşşşşt burcu burcu burcu yorum yazıyorm oku :P

bi yorum yazcaktım heryerime bulaştırdım :P nese ...:)

ilk defada ermeyn i kusursuz yazabilen ender kişilerden iyi niyetli yorumlarıyla sitemize renk katıyor :)

burju... ben de yazabiliom :P


bluetoot..
(26.01.2007.01.24)
nerdesin ya sen

iktisatı geçtin mi bakiim :)
potenzza
(27.01.2007.01.30)
şimdi bak abisi... :D:D

tamam küçüksü diye üzülme ama sen de büyiceksin.. bizim yaşımıza gelceksin... sen de sevceksin sevilceksin... sen de ağlicaksın sen de üzülceksin gülceksin sevinceksin oynicaksın koşcaksın tartışcaksın politak yapcaksın felsefe yapcaksın tepinceksin durucaksın megolaman olcaksın ukala olcaksın mütevazı olcaksın kasıcaksın bırakcaksın kalıcaksın geçiceksin bölüm 1.si olcaksın bölüm sonuncusu olcaksın nefret ediceksin kin duycaksın küfür ediceksin affetceksin kınicaksın onaylicaksın beğenceksin vazgeçceksin kabul ediceksin yazıcaksın siliceksin çiziceksin hesaplicaksın okicaksın sunum yapıcaksın ders görüceksin ders siliceksin tembelleşceksin orotam yapcaksın prtam takılcaksın ortam kurcaksın ark edinceksin ark kaybetceksin vurcaksın vurulcaksın ....

AMA EN ÖNEMLİSİ... HAYATI YAŞİCAKSIN...

hade kolay gelsin:D:D allahın ajanı!!!:D:D
tekrakib..
(31.01.2007.00.57)
sen cidden 89 lu musun be? küçüksün hem de çooooookkkkkkkkk
n/a
(29.03.2007.19.42)
Okulumuzun öğrencisi deeelll :D
n/a
(15.04.2007.20.07)
.

.

.
. . . . . =f=a=n===___bALLoONist___===c=l=u=b===
.

.

.
GUGLIELM..
(09.07.2007.00.39)
kalbime gömerm o zaman
unutup da silerim o zaman ...
alt tarafı DİR bu da işte vazgeçilmezmisin amann!!!
n/a
(31.03.2009.06.39)
nbr burjucum :D
m3rv3
(01.07.2009.21.38)
ama sadece 1 dir a yorum yazilmazki

sayin yildizli :))
Üye Hakkında Yorum Ekle