* YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ - GAYRİRESMİ ÖĞRENCİ ORTAMI
Soru-Cevap DİR HABER SERİİLAN
YILDIZZ ÜYELİK

Uyarı !

metterzi, bilgilerinin görüntülenmesini istememektedir.

» Anasayfa
Geri «
HAKKINDA (33 yorum)
julia-mary
(07.12.2008.19.18)
italyanca giyinmek anlamina gelen "mettersi" fiiline yakin nick
56denklem
(18.04.2009.19.57)
bu ne bea sanki eksise birine yorum yapilmis gibi kihkih :D

metterziiiii heeeyyy sssii !!!

hee nese yok bisi :D
56denklem
(18.04.2009.20.27)
ne bilim bea içimden geldii :D
hem umuma açik bi sayfa diilmi istedigimi yazarim kihkih:D

sakaci çocuk seni..maniac12 kizdi galiba sana cidden :D
56denklem
(18.04.2009.20.45)
izin almadim zaten yazcam istedigimi :D

ewt uzamasin tabe yanlis anladi kanimca.

sende az diilsin hani ne o öle ortaligi karistiran falan !!!
56denklem
(18.04.2009.20.51)
bu ne beaa sirf bnm yorumum oldu buralar ://
sozcelykk
(20.05.2009.19.43)
metterzi tesekkürler aga


sagol varol...
m3rv3
(27.06.2009.14.03)
ortak naber ?

napan keyifler iyi mi

:))
m3rv3
(29.06.2009.12.11)
nolsunn yaafff

ayni tas ayni haman :))
bir varm..
(09.07.2009.00.03)
yanlislikla beni face e eklemesi ile nikinin anlamini ögrendigim kisi:D
bir varm..
(09.07.2009.21.54)
yok ya sorun degil:)
karo_as
(20.07.2009.22.44)
süperim haci:D:D:D:
sen nassin:D:D:D


tamm yolcaz hepsini çizcez gebertcez:D:D:D:D
annastik:D:DD:
deal is deal:D:D:
n/a
(17.10.2009.17.59)
Ooo dirima yazdigin siiri yeni gördm metterzi bayildm çok güzelmis eline saglik :))
ebyou
(2011-05-09 13:08)
vuhuuuuuuuuuu:D nber laaa:P
ebyou
(2011-05-09 14:05)
iyilik yaa nlsun yatış mod on:P
ebyou
(2011-05-09 14:36)
okul acılcak sende abilik yapcan ders anlatcan sdfgfasdfg o kadar üst sınıfsın:P yani ben kötü durumda olursam sende öle olcan olm:P:P
bilemiyrm yaniiii:D
puhahahaa
bi ara bana iyi hocaları söyle ders seciminden önce asdfghjklş:D
ebyou
(2011-05-09 16:07)
üst sınıfsın ya ondan abi sdfasdfgh

evet kararlıyız bu sene calısıcaz:D olm ortak alcagımız dersleri aynı gruptan alalım kimseyi tanımıyrm asdsdf:D tamam ugrarım bi ara nete:D
yaa faceteki üçlü mesajlaşmada kutladım yaaa:D kontörüm ve mesajım yok hiçbişiyim yok cok fakirim bugunlerde asdfdasdfg
ebyou
(2011-05-09 17:16)
tamam raadım o zaman asdfghjklşi
ebyou
(2011-14-09 00:55)
olsun pampacıgım:D acıklanır elbet hem biz 4.sınıf mıyız ilk gün secmicez nasılsa heycana luzüm yok:P


:D:D
ebyou
(2011-14-09 23:05)
hep beraber raadız pampa ben alıştım bile raad olmaya:P
ebyou
(2011-17-09 12:36)
şimdi ders programımı hazırlıycam pampa ondan sonrada hazır olcm 12 olmadan senide hocalrla ilgili rahatsız ettim mi ohh misss gibiyim:D
sess!z
(2011-17-12 17:24)
hacı pek bakmıyorum ben duvara filan yıldızza da yine aynı şekilde gunde yarım saat maksimum... :/

kusura bakma hacı görmemişim :(
sess!z
(2011-24-12 00:46)
bu duvar işlerinde iyi değilim galiba... :/
Tony Roc..
(2012-11-04 01:51)
hayır da sorsan ne olur yani?
balarısı
(2012-25-06 23:18)
ya ne dolaşıyorsun dırlarımdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !! uyuz boşuna demiyorum ben sana !!11.11 bi rahat bırak içimi döküyordum yaa çok kızgınım şu an çok!!
n/a
(2012-18-07 01:18)
sıkıldım sıkıldım
n/a
(2012-18-07 22:15)
kola fanta iç kafa yapıyo ya uçarsın işte
n/a
(2012-18-07 23:36)
pokemon teklidi deme hala sinir oluyorum o atlayan çocuğa

bişiler bükmeyi öğren sonra gel bana öğret
zizu
(2012-24-07 21:32)
sayin metterzi sayin metterzi danismadan bekleniyorsunuz
zizu
(2012-31-07 15:28)
Olmaz oyle soylemeyemem ya gelip gorursun ya da gelmez gormezsin

baska bi ihtimal var mi ki zatwn dersen de yok evet :D
n/a
(2012-18-09 15:12)
o danışmaya gitmez danışma ona gelir değil mi ?
n/a
(2012-29-09 00:39)
gelmezseler hayatlarının hatası olur
n/a
(2012-04-10 21:19)
laaaaaaaaannnnnnnnnn!!!!!! olm duvarımı pis amaçlarına alet etme rahat bırak !!!!111!!!11!!
n/a
(2012-15-10 19:56)
dany kim olm!
Üye Hakkında Yorum Ekle

DİRları (103 adet)
 > Başlık - Tarih (Toplam Yorum Adeti)
> zoeyy!! - 29.03.2019 12:11:00 (6)
> bazen - 24.06.2012 23:48:00 (1)
> bugünün ardından - 29.04.2012 21:47:00 (4)
> gecenin kahramanınaDır - 12.02.2012 00:55:00 (1)
> sayın hocam!! - 29.01.2012 18:58:00 (2)
> akşam akşam - 24.01.2012 17:17:00 (0)
> vay arkadaş!!! - 21.01.2012 21:38:00 (8)
> bu ülkede - 19.01.2012 22:18:00 (6)
> ... - 06.01.2012 22:44:00 (2)
> yeni yıl geldi de? - 01.01.2012 02:25:00 (3)
> donotcrash - 29.12.2011 00:03:00 (1)
> SEN GİBİ... - 28.12.2011 23:59:00 (0)
> beklerim... - 28.12.2011 00:34:00 (4)
> .... - 23.12.2011 20:34:00 (0)
> off offf - 17.12.2011 13:09:00 (2)
> :D:D - 15.12.2011 21:40:00 (2)
> .... - 12.12.2011 18:35:00 (0)
> sensizlik - 11.12.2011 00:58:00 (3)
> dirlemek - 05.12.2011 18:58:00 (0)
> .... - 03.12.2011 21:49:00 (2)
> hep - 02.12.2011 01:10:00 (0)
> .... - 30.11.2011 22:36:00 (1)
> ... - 26.11.2011 00:21:00 (0)
> şu hayatta - 23.11.2011 23:25:00 (2)
> sonuc olarak - 15.11.2011 22:35:00 (2)
> belkide - 11.11.2011 21:34:00 (1)
> la yeter da!!!!! - 09.11.2011 18:41:00 (1)
> .... - 08.11.2011 23:16:00 (4)
> gecenin parçası - 06.11.2011 23:11:00 (5)
> .... - 01.11.2011 00:41:00 (3)
> :// - 30.10.2011 23:52:00 (0)
> özlüyrm - 30.10.2011 01:15:00 (6)
> bazen anlatmak istersin - 26.10.2011 00:17:00 (1)
> ... - 16.10.2011 15:29:00 (0)
> off offf - 12.10.2011 17:39:00 (0)
> lan - 10.10.2011 23:51:00 (4)
> bıraksan gelsem - 09.10.2011 23:26:00 (0)
> gecenin sözü olsun - 06.10.2011 00:42:00 (2)
> usis e dir - 22.09.2011 02:10:00 (7)
> hayat işte:/ - 15.09.2011 22:08:00 (7)
> ....... - 13.09.2011 21:49:00 (4)
> dilencilikte son nokta! - 08.09.2011 23:24:00 (12)
> ...... - 07.09.2011 01:01:00 (22)
> .... - 29.08.2011 00:21:00 (9)
> ha da sıkıntı iş - 22.08.2011 13:19:00 (2)
> ........ - 08.08.2011 23:33:00 (2)
> bu gece - 07.08.2011 00:36:00 (0)
> yaşamak var aslında - 29.07.2011 21:45:00 (7)
> neden? - 29.07.2011 15:05:00 (15)
> çabanı takdir ediyorum - 28.07.2011 13:26:00 (4)
> ne işimz var bu saatte burda? - 21.07.2011 09:50:00 (1)
> teşekkür ederim - 20.07.2011 23:38:00 (8)
> tarihe not düşmek gerek - 24.06.2011 23:36:00 (3)
> haydi git - 24.06.2011 21:00:00 (0)
> buda geceninn sözü olsn - 24.06.2011 (2)
> stajjerlere ve canı sıkılınlara gelsin - 23.06.2011 15:13:00 (10)
> artık yeter!! - 23.06.2011 00:32:00 (3)
> bu ne arkadaş!! - 19.06.2011 22:47:00 (2)
> hadi ii geceler - 17.06.2011 00:30:00 (1)
> staj yaptığın yerde - 15.06.2011 23:58:00 (2)
> öyle işte.. - 14.06.2011 23:53:00 (1)
> uzatmaya gerek yok - 30.05.2011 21:19:00 (6)
> öylesinedir... - 28.05.2011 22:12:00 (2)
> oysa - 28.04.2011 21:01:00 (1)
> uyuz oluyorum arkadaş!! - 24.03.2011 22:25:00 (12)
> bilemedim ki... - 20.03.2011 22:16:00 (13)
> Anla Artık Sustuklarımı! - 17.03.2011 23:47:00 (1)
> sanadır... - 09.03.2011 20:32:00 (6)
> özlem değil bu! - 08.01.2011 22:30:00 (10)
> gelişin güzelde... - 27.12.2010 20:22:00 (4)
> zorun ne?? - 04.11.2010 21:29:00 (6)
> eşek kadar adam olmuşsun - 30.10.2010 20:29:00 (1)
> mutlumusn dedin - 10.10.2010 22:31:00 (2)
> zaten... - 24.09.2010 22:20:00 (5)
> akşam akşam ii geldi... - 15.09.2010 00:03:00 (12)
> bölümdekilerde - 13.09.2010 09:51:00 (10)
> aklında olanı - 06.09.2010 12:29:00 (13)
> dışarda - 02.09.2010 16:16:00 (10)
> alın sizin olsun oyunlarınız... - 01.09.2010 23:04:00 (4)
> aynı güne uyanıyoruz hergün - 31.08.2010 21:30:00 (1)
> aslında yoksun... - 27.08.2010 00:30:00 (3)
> gitme vaktidir şimdi - 22.08.2010 21:35:00 (13)
> insanın... - 21.08.2010 17:42:00 (6)
> sanırım haklı çıkıyorum:// - 17.08.2010 19:09:00 (10)
> başka biri de demiş ki... - 13.08.2010 19:19:00 (1)
> yaşamak içindir yalnızlık..... - 12.08.2010 23:17:00 (4)
> hadi neşemizi kaybedelim... - 12.08.2010 19:17:00 (5)
> bunaldım da yeter:/ - 10.08.2010 21:51:00 (5)
> yorgunluktan.. - 10.08.2010 18:46:00 (15)
> yıldız msn gruba davet - 09.08.2010 22:26:00 (18)
> bi günaydın da benden olsn - 09.08.2010 09:40:00 (5)
> 1 haftada.. - 09.08.2010 00:31:00 (8)
> muz göbekli kız - 08.08.2010 23:06:00 (3)
> bu insanlar çok yüzsüzleşti harbi... - 08.08.2010 00:33:00 (24)
> seni özlemediğim günleri özledim.. - 06.08.2010 20:27:00 (6)
> durma git... - 05.08.2010 00:01:00 (3)
> susuyorsun... - 04.08.2010 00:34:00 (9)
> hipermetrop itiraf etti.. - 03.08.2010 00:20:00 (25)
> Bir Fikirdi Gözlerin - 01.08.2010 23:37:00 (9)
> bu günü özetlemek gerekirse... - 28.07.2010 20:43:00 (1)
> biri - 28.07.2010 00:10:00 (15)
> yeter da yeter... - 14.05.2010 20:01:00 (2)
> uyu biraz daha sevdiğim... - 02.05.2010 22:57:00 (4)
SORULARI (7 adet)
 > Başlık - Tarih (Toplam Cevap Adeti)
> mezuniyet sınavına girecek haritacılar? - 05.02.2014 15:51:00 (6)
> o değil de? - 25.03.2012 02:22:00 (2)
> yol yardımı - 09.11.2010 00:39:00 (0)
> ileri 1-temel bilgisayar bilimleri ? - 16.09.2010 22:34:00 (2)
> gelde seç şimdi:S - 15.09.2010 14:06:00 (3)
> kadıköyde yurt - 21.08.2010 14:38:00 (5)
> google chrome video? - 31.07.2010 20:21:00 (9)
CEVAPLARI (203 adet)
 > Soru Başlığı - Son Yorum Tarihi (Üyenin Cevap Adeti, Toplam Cevap Adeti)
> ALGEBRA KONUSU ÇOK ÖNEMLİ HARİTACILAR HEPMİZİN YARAINA BİR SORU? - 24.03.2014 16:23:00 (1,3)
> güz dönemi mezunu var mı? - 17.03.2014 10:12:00 (1,3)
> mezuniyet sınavına girecek haritacılar? - 06.02.2014 00:14:00 (2,6)
> MEZUNİYET BAKIN LÜTFEN - 05.02.2014 15:49:00 (1,2)
> arkadaşlar yardimci olurmusunuz - 03.02.2014 22:51:00 (1,3)
> Yol Proje Ödev Kontrolü-Atınç Hoca - 29.11.2013 02:41:00 (1,1)
> harita staj - 06.09.2013 02:44:00 (1,2)
> ölçme ve karto - 15.07.2013 23:43:00 (2,3)
> ALGEBRA KULLANIMI ÖNEMLİ VE ACİL????? - 06.05.2013 22:40:00 (1,2)
> Kırsal Toprak Düzenlemesi - 20.01.2013 20:22:00 (1,1)
> kyk kredi miktarı - 10.12.2012 21:30:00 (1,1)
> algebra kullanımı? - 09.12.2012 19:04:00 (1,2)
> Kadastro Bilgisi Hülya Hoca - 18.11.2012 23:50:00 (1,9)
> "atış poligonu" - 16.11.2012 23:07:00 (1,2)
> Kayit Dondurma ?? - 13.11.2012 13:31:00 (1,4)
> sevgiliye doğum günü hediyesi. - 12.11.2012 23:31:00 (1,7)
> NETCAD SORUNU - 03.11.2012 11:27:00 (1,1)
> NETCAD - 07.10.2012 13:26:00 (2,7)
> AKBİL başvuru süresi ? - 26.09.2012 22:53:00 (2,9)
> Nasıl gidilir? - 06.09.2012 19:28:00 (1,4)
> TTnet bağlanma sorunu ? - 30.08.2012 22:38:00 (1,3)
> haritacılar acılen halil hocaya ulaşmak lazım yaz okulu için!!!! - 02.07.2012 11:36:00 (1,11)
> Harita-Sayısal Analiz Yaz Okulu Prog. - 23.06.2012 23:42:00 (1,9)
> Kar plaza içerenköy'e nasıl gidilir? - 10.05.2012 16:43:00 (1,2)
> ÖLÇMEE BİLGİSİİİİİ - 16.04.2012 22:58:00 (1,3)
> TAŞINABİLİR DİSK - 14.04.2012 01:16:00 (1,5)
> Nusret Emirol Tarih sınavında çıkacak sorular - 09.04.2012 23:52:00 (1,5)
> haritacılar yardım - 08.04.2012 13:17:00 (1,2)
> Kentsel Altyapı Sistemleri(Harita) - 03.04.2012 23:05:00 (1,2)
> kartografya - 28.03.2012 21:45:00 (1,2)
> harita sinav programi - 27.03.2012 02:09:00 (1,5)
> o değil de? - 25.03.2012 02:33:00 (1,2)
> EKŞİ SÖZLÜK HESABI? - 29.02.2012 22:06:00 (1,21)
> sayısal analiz gr:8 hangi sınıf? - 20.02.2012 20:44:00 (1,2)
> sayısal analiz - 18.02.2012 02:02:00 (1,1)
> WİNZİP LÜTFEN YARDIM - 18.02.2012 00:56:00 (1,5)
> son kez soruyorum bi el atın inşaatçılar (haritacı ve mimarlar da atabilir) - 17.02.2012 23:57:00 (1,12)
> HATA, KIRSAL, KADASTRO - 16.02.2012 22:50:00 (1,3)
> harita bölümü sayısal analiz - 16.02.2012 13:58:00 (2,6)
> b.c ışık - 16.02.2012 13:10:00 (3,10)
> haritacılar - 16.02.2012 03:21:00 (1,12)
> zafer doğan - 15.02.2012 22:02:00 (1,10)
> ******ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAPLARI DERSİ******* - 15.02.2012 16:12:00 (3,30)
> terminoloji dilekçe - 15.02.2012 15:42:00 (1,7)
> repeat ve D+'lar - 15.02.2012 01:12:00 (4,16)
> HARİTA 3.SINIF 1.ÖĞRETİM - 14.02.2012 23:20:00 (4,43)
> İnşaatçı gençler Ölçme Bilgisinin uygulamasını... - 14.02.2012 23:18:00 (1,7)
> Acill!! Kontenjan artırımı yapıluyormu?? - 14.02.2012 22:51:00 (1,4)
> Haritacılara bir soru ? - 14.02.2012 22:13:00 (1,2)
> metin soycann? - 14.02.2012 21:56:00 (1,6)
> sınavların çakışması? - 14.02.2012 20:35:00 (1,4)
> Haritacı dostlar fikri olan varsa - 14.02.2012 20:32:00 (2,6)
> KEREM KARAOSMANOĞLU - 14.02.2012 20:30:00 (1,9)
> haritacılar için mesleki ing mi mesleki terminoloji mi ? - 14.02.2012 15:00:00 (1,18)
> Sayılsal Analiz için Nihat Ersoy - 14.02.2012 12:40:00 (1,3)
> terminolojii ! - 13.02.2012 17:17:00 (1,2)
> gereksiz ama önemli bir soru - 13.02.2012 11:54:00 (1,7)
> haritacılar acill bakın!! - 13.02.2012 01:04:00 (2,4)
> Harita müh. arkadaşlarım ... - 13.02.2012 00:11:00 (3,5)
> Vodafone Cihazları - 12.02.2012 19:17:00 (3,8)
> bilgisayar derslikleri - 12.02.2012 17:07:00 (3,6)
> harita 1.sınıf ölçme bilgisi dersi ! - 12.02.2012 16:40:00 (3,12)
> ben 2.sınnfım... - 12.02.2012 16:37:00 (1,4)
> TOPLUMSAL GRUPLARI TEK BAŞLIK ! - 12.02.2012 15:19:00 (1,22)
> konum uygulama 1.öğretim hocaları?? - 12.02.2012 14:01:00 (1,10)
> Kont. Arttırımı - 12.02.2012 01:52:00 (2,5)
> bu gece veya yarın kontenjan artmaz değil mi? - 11.02.2012 22:48:00 (2,12)
> harita 4. sınıf arkadaslar bi yardım eli - 11.02.2012 01:56:00 (1,6)
> ders kayıt dilekçesi - 10.02.2012 23:38:00 (1,4)
> ekle silden önce - 10.02.2012 21:10:00 (1,2)
> aynı kodlu servis ddersleri - 10.02.2012 16:26:00 (1,1)
> UYDU VERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ - 10.02.2012 15:43:00 (1,3)
> 3.sınıf yaz okulu ders bırakma .. - 10.02.2012 12:02:00 (1,2)
> HARIRACI ARKADASLAR. - 09.02.2012 23:59:00 (1,3)
> haritacılarr.... - 09.02.2012 21:59:00 (6,21)
> okulun sitesindeki min.7yi indirebiliyor muyduk?? - 09.02.2012 21:06:00 (1,3)
> Harita Seçimlik Alan Derslerinden - 07.02.2012 17:24:00 (2,15)
> animasyon film önerisi - 06.02.2012 23:30:00 (1,8)
> bilgisayar alıcam bi yardım edin. - 06.02.2012 14:06:00 (3,8)
> LAPTOP ÖNERİSİ - 05.02.2012 12:45:00 (1,8)
> xpmi? Windows 7 mi; vista mı? ayrıca bi sorum daha olcak - 04.02.2012 23:44:00 (1,7)
> adam gibi bi repeat sorusu - 04.02.2012 23:12:00 (1,3)
> Yardıma ihtiyacım var.ÖNEMLİ. İŞLETME - 04.02.2012 23:11:00 (1,5)
> ders seçim tarihleri. - 04.02.2012 22:40:00 (1,3)
> MESLEKİ TERMİNOLOJİ - 04.02.2012 01:01:00 (1,3)
> eskilerden kimler burada?! - 03.02.2012 01:49:00 (2,27)
> Uçak modu - 02.02.2012 15:52:00 (3,14)
> devrim yazıcı? - 02.02.2012 13:25:00 (1,4)
> Ömer Çelakıl - 02.02.2012 01:03:00 (1,9)
> Tecrübeli Haritacılar Bakar mısınız? - 28.01.2012 17:12:00 (1,14)
> SEYTAN DIYOR - 28.01.2012 00:09:00 (2,15)
> Haritaıalar - 27.01.2012 11:53:00 (1,14)
> bi soruum varr??çok önemli. - 26.01.2012 21:56:00 (1,11)
> En iyi bölüm? - 25.01.2012 21:54:00 (1,23)
> önerisi olan - 22.01.2012 23:09:00 (1,1)
> HARİTA MÜH HATAAA!!! - 22.01.2012 22:52:00 (2,9)
> dizi önerisi? - 22.01.2012 16:26:00 (1,23)
> Acil,bir okuyun lutfen!! - 21.01.2012 14:44:00 (1,3)
> TÜRKAY GÖKGÖZ - 21.01.2012 14:42:00 (1,3)
> Kartografik Harita Üretimi - 16.01.2012 18:12:00 (1,2)
> HARİTACILIK BİLİMİ TARİHİ soruları ??? - 14.01.2012 18:06:00 (1,2)
> akbil süreler - 12.01.2012 17:47:00 (1,5)
> devamsızlık sınırı acil cevap.. - 12.01.2012 12:29:00 (1,5)
> DİF: DENKLEMLER - 12.01.2012 00:36:00 (1,9)
> haritacılar sizce - 10.01.2012 23:14:00 (3,15)
> laptop batarya ömrü? - 09.01.2012 02:21:00 (4,12)
> süleyman dogan topumsal - 08.01.2012 15:53:00 (2,5)
> Geçen sene küresel trigonmetrı finalde - 08.01.2012 15:48:00 (1,3)
> konum final soruları - 07.01.2012 14:07:00 (1,1)
> KONUM ÖLÇMELERİ HALİL ERKAYA ÖDEV TESLİM TARİHİ - 06.01.2012 12:48:00 (1,3)
> ACİLLLL! RAR1 uzantısı RAR'A nasıl çevrilir? - 29.12.2011 01:08:00 (1,4)
> tbb - 29.12.2011 00:12:00 (3,7)
> Staj Yapan Harita Mühler - 28.12.2011 20:33:00 (1,2)
> pc ile ilgili ? - 28.12.2011 01:19:00 (1,8)
> Foto temelleri naci hoca - 26.12.2011 23:20:00 (1,1)
> çok acil - 25.12.2011 22:42:00 (1,1)
> Çan Eğrisi hakkında ?? - 25.12.2011 11:22:00 (1,2)
> proteus 7.6 - 23.12.2011 02:41:00 (1,1)
> Yüksek lisanstan atılma - 19.12.2011 01:00:00 (2,3)
> kredi miktarı - 18.12.2011 21:30:00 (1,3)
> Uydunet, baklo tv.. - 18.12.2011 18:54:00 (1,4)
> repeat durumu? - 18.12.2011 02:36:00 (1,5)
> f notu ortalamaya katılır mı? - 17.12.2011 22:33:00 (1,35)
> netcad windows 32 bit - 17.12.2011 13:31:00 (1,1)
> Nedcat nerden bulabılırım? - 17.12.2011 13:30:00 (3,16)
> Laptoptan anlayanlar tavsiyeleriniz? - 09.12.2011 00:29:00 (1,12)
> Çok Önemli??? - 05.12.2011 16:32:00 (1,2)
> Metrobüss?? - 04.12.2011 21:33:00 (1,7)
> microsoft office link ? - 27.11.2011 20:55:00 (1,5)
> haritacılar bi bakın lütfen - 25.11.2011 22:31:00 (1,4)
> Sap2000 14 versiyonu lazım - 11.11.2011 20:55:00 (2,7)
> Sınavların çakışması durumu ? - 11.11.2011 18:31:00 (1,3)
> hesap makinesi tavsiyeniz - 09.11.2011 23:42:00 (1,8)
> AKBİL PARASI? - 08.11.2011 23:29:00 (1,5)
> müh ölçmeleri şifre - 07.10.2011 21:56:00 (1,1)
> haritacılar staj hakkında yardım???? - 30.09.2011 23:34:00 (1,3)
> MATLAB indirebileceğim site, kurulum yardım :/ - 29.09.2011 21:24:00 (2,13)
> tbb - 23.09.2011 15:45:00 (1,2)
> harita mühendisleri dikkatine dersler için hoca tavsiyesi bekliyoruz!! - 17.09.2011 00:21:00 (4,11)
> Ders Seçimleri - 16.09.2011 21:18:00 (1,3)
> Harita.. - 14.09.2011 10:59:00 (1,5)
> Harita mühendislerinden ve yardım istiyorum, içinden çıkamıyorum! - 14.09.2011 00:36:00 (1,5)
> Hoca tavsiyeleri. - 11.09.2011 22:55:00 (2,9)
> kim kaldı eskilerden? - 08.09.2011 19:54:00 (1,10)
> TORRENT - 08.09.2011 14:35:00 (1,6)
> ripid soru - 07.09.2011 17:08:00 (1,1)
> Harç!!! - 07.09.2011 11:16:00 (1,4)
> Haritacılar bakar mısınız? - 06.09.2011 19:51:00 (1,3)
> FSM ile ilgili - 05.09.2011 13:52:00 (5,12)
> üniversiteler de bu yıl ön kayıt mı var? - 25.08.2011 12:04:00 (1,2)
> Internet Download Manager ile ilgili ? - 20.08.2011 17:21:00 (3,17)
> Mat2 notları usise nezaman girilir? - 11.08.2011 14:37:00 (2,6)
> engin gülalın yaz okulunda notu nasıldır??? - 08.08.2011 23:26:00 (1,1)
> slm - 06.08.2011 16:11:00 (1,20)
> TORRENT SİTESİ - 04.08.2011 00:19:00 (1,7)
> bilgisayardan anlayan - 01.08.2011 17:09:00 (1,7)
> öss'den zormuş şu terch işi be oyy.. - 29.07.2011 22:31:00 (4,21)
> fikirlerinize ihtiyacım varrr :) - 29.07.2011 01:27:00 (10,38)
> önerebileceğiniz ucuz ve temiz yurt??? - 29.07.2011 00:53:00 (1,9)
> ölçme 1 ibrahim koç sy 148 yardım - 29.07.2011 00:43:00 (3,5)
> harita - 27.07.2011 13:28:00 (4,30)
> eeee benim yine sorum var :/ - 27.07.2011 00:03:00 (1,1)
> kartografya aciiill - 25.07.2011 00:27:00 (2,4)
> Dreamweaver öğrenebilceğim site veya video, yada ders notu? - 22.07.2011 09:41:00 (1,3)
> ÇOK ACİL HARİTACILAR YARDIM - 20.07.2011 16:09:00 (1,3)
> konum ölçmeleri - 18.07.2011 23:00:00 (1,1)
> taksimde mekan?? - 15.07.2011 16:57:00 (1,10)
> attis'in sorusu var gençler . . . - 30.06.2011 22:55:00 (1,4)
> ÖLÇME BİLGİSİ İBRAHİM KOÇ, normalde geçilmiyor ama..? - 27.06.2011 11:34:00 (1,3)
> 2 dersim D+ ve son ortalamam - 23.06.2011 00:33:00 (1,8)
> arkadaşlar ortalamam 1.60 - 20.06.2011 23:12:00 (1,3)
> kadıköy akmar pazar günü açık oluyormu? - 18.06.2011 23:26:00 (1,4)
> Kartografya - 16.06.2011 16:13:00 (1,11)
> bi baksanız yaaaa!!!!!!!!!!!! - 13.06.2011 20:39:00 (1,6)
> ölçme bilgisi ödevini finalden önce teslim etsem hoca kabul eder mi? - 30.05.2011 22:03:00 (1,4)
> ölçme 2.vize konuları - 30.04.2011 02:02:00 (1,3)
> NETCAD??? - 12.01.2011 22:56:00 (1,4)
> bilgisayarda ses kayıt programı - 12.01.2011 21:32:00 (1,1)
> dp-bjk - 27.12.2010 20:11:00 (1,3)
> Küresel Trigonometri Burhan Celil Işık ? - 28.09.2010 18:23:00 (2,3)
> ileri 1-temel bilgisayar bilimleri ? - 16.09.2010 22:43:00 (1,2)
> gelde seç şimdi:S - 15.09.2010 14:09:00 (1,3)
> JFM..? - 08.09.2010 23:00:00 (12,80)
> harita müh. ders programı neden hala açıklanmadı ki?? - 06.09.2010 13:14:00 (1,8)
> harita müh 1.sınıf hocaları? - 26.08.2010 20:07:00 (1,2)
> kadıköyde yurt - 21.08.2010 15:21:00 (2,5)
> huzur arıyorum ? - 17.08.2010 18:19:00 (1,9)
> Mekatronik Müh. iö hazırlık sorunu - 14.08.2010 17:40:00 (1,10)
> demin bana şöyle bir soru geldi : " Her bölumun Hazırlıgı var mı" - 14.08.2010 17:32:00 (2,6)
> Selam arkadaşlar Dürümce diye bi mekan varmış.. - 13.08.2010 19:00:00 (1,14)
> En Nefret Ettiğin İnsan Olsam - 13.08.2010 00:46:00 (1,7)
> laptopa kurulu gelen windows 7ye nasıl format atılır - 12.08.2010 00:07:00 (1,10)
> 3.kez aynı konu.. - 11.08.2010 18:56:00 (1,5)
> yardımmm ednn:(:( - 08.08.2010 21:07:00 (1,10)
> dir hakkım yoktu :/ - 08.08.2010 01:35:00 (1,21)
> Yeni nick'im ne olsun? - 07.08.2010 20:39:00 (1,10)
> pala bıyık rocky=10ly_10ur=attis=hayri batan - 04.08.2010 00:06:00 (1,17)
> bilen veya tahmini olan? - 03.08.2010 20:10:00 (4,29)
> REZİLLL - 01.08.2010 23:54:00 (1,33)
> google chrome video? - 31.07.2010 22:33:00 (4,9)
> işte soru bu soru - 06.05.2010 22:56:00 (1,14)
> Bişi soracağım şimcik ..? - 06.05.2010 15:42:00 (1,14)
> devamsızlık sorunsalı!!! - 06.05.2010 15:31:00 (1,4)
HABER YORUMLARI (4 Adet)
 > Başlık - Son Yorum Tarihi (Üyenin Yorum Adeti, Toplam Yorum Adeti)
> Ders seçim tarihleri - 05.02.2012 23:05:00 (6, 1)
> Laptop satin alma kilavuzu - 07.09.2011 15:04:00 (10, 3)
> Usis kullanma ve ders seçimi - 19.08.2009 19:49:00 (9, 1)
> ANIME MANGA VE OYUN KULÜBÜ - 18.10.2008 20:39:00 (13, 1)
DİR YORUMLARI ( adet)
 > Başlık - Son Yorum Tarihi (Üyenin Yorum Adeti, Toplam Yorum Adeti)
> 7927 - 31.08.2019 02:42:00 (1, 3)
> zoeyy!! - 29.03.2019 12:16:00 (1, 6)
> HEYYY! 2008 DEN TAYFA GELİN BURAYA! (: - 04.05.2016 00:10:00 (7, 63)
> 2008den yildiz.com cular - 31.10.2015 23:19:00 (3, 40)
> günaydın!! - 08.11.2014 22:27:00 (184, 4093)
> uzun zaman oldu - 30.10.2013 21:12:00 (1, 2)
> eskilerden kalan var mı :( - 26.09.2013 23:20:00 (1, 6)
> Teşhis - 08.05.2013 00:09:00 (1, 2)
> DaTDiRiDaTDaT - 28.02.2013 16:51:00 (1, 3)
> metterzii!!1!!1.!!1234 - 16.11.2012 23:10:00 (3, 10)
> OKUL cok KALABALIK BEYLER - 24.09.2012 11:54:00 (1, 5)
> hata kuramı dersi için ugur doğan ve cüneyt aydını değişmek isteyen - 23.09.2012 15:58:00 (3, 11)
> İnternet Kopma Sorunum! - 04.09.2012 20:13:00 (1, 7)
> bir dir'im - 03.09.2012 17:03:00 (1, 6)
> bugün benm doğumgünüm ve - 08.08.2012 15:57:00 (1, 4)
> aa metterziii :)) - 05.08.2012 14:52:00 (2, 5)
> değişiklik lazım bana - 05.08.2012 14:14:00 (3, 20)
> ilginizee.. - 04.08.2012 22:15:00 (1, 2)
> ... - 28.06.2012 02:37:00 (3, 30)
> su yeni SPARTAKUS ... - 17.06.2012 23:50:00 (1, 6)
> anket ( sigara icenler) - 17.06.2012 23:09:00 (1, 30)
> sevgili günlük.. - 17.06.2012 22:46:00 (4, 81)
> Hafta içi dostlarla zaman geçirilecek deniz gören sakin huzurlu bi mekan önerisi ? - 08.05.2012 19:20:00 (1, 4)
> Facebook'ta üniversite arkadaşlarımın çoğu arkadaşlık isteklerimi onaylamamış... - 01.05.2012 04:09:00 (2, 10)
> bugünün ardından - 29.04.2012 22:00:00 (1, 4)
> noluyo lan - 28.04.2012 00:55:00 (1, 7)
> sınavlar oncesi... son bir iki üç - 11.04.2012 20:20:00 (1, 2)
> I'm me, Heath. - 31.03.2012 23:07:00 (1, 5)
> telefona gelen msj - 25.03.2012 18:48:00 (1, 9)
> A-Bu Güzel Havada-B - 25.03.2012 15:22:00 (1, 11)
> aşık olacağım - 11.03.2012 14:46:00 (1, 19)
> 2007 den 2012 5 gb resim formatlarken uçtu - 23.02.2012 00:12:00 (2, 7)
> ibrahim koç - 17.02.2012 23:30:00 (1, 9)
> KIRSALI ALDIMMMMMMMMMMM! - 16.02.2012 16:04:00 (2, 9)
> METTERZİİİİİİİİİİİİİ - 16.02.2012 13:02:00 (7, 22)
> :) - 15.02.2012 01:41:00 (1, 11)
> la bı kahvaltı yapalım dedık - 14.02.2012 13:03:00 (4, 12)
> toplumsal yerine ingilizce alanlaraDIR........... - 14.02.2012 12:13:00 (1, 12)
> eeeee - 13.02.2012 11:58:00 (1, 6)
> Jeodezi Fotogrametri Mühendisliği Okuyanlar Olarak - 11.02.2012 20:59:00 (2, 17)
> U. ŞANLI kimdir? - 11.02.2012 19:12:00 (1, 4)
> ...Tarih gr 33... - 11.02.2012 01:41:00 (2, 3)
> sevdim - 11.02.2012 00:14:00 (1, 4)
> son usis gecesi olsun benim için inşallah :) - 10.02.2012 22:34:00 (8, 25)
> Harita Mühendisliği Bölümü ve Geleceği - 09.02.2012 18:07:00 (1, 14)
> haritacılar, sayısal görüntü işleme dersi hakkında bir soruj - 09.02.2012 18:01:00 (1, 3)
> vatan haini Devrimci Kartal! - 07.02.2012 17:30:00 (1, 13)
> bir fikriniz var mı bu konuda? - 07.02.2012 00:55:00 (3, 28)
> yalnızlık ama saf yalnızlık - 06.02.2012 00:41:00 (2, 15)
> olsun... - 06.02.2012 00:07:00 (1, 13)
> siz hiç birinin - 05.02.2012 01:42:00 (1, 23)
> ... :( - 05.02.2012 01:41:00 (15, 57)
> Hayat bazen çok sıkıcı... - 04.02.2012 23:26:00 (3, 11)
> bu nasıl iş - 01.02.2012 13:19:00 (1, 9)
> off :| - 29.01.2012 17:53:00 (1, 5)
> niye d değilde f verirler ya? - 27.01.2012 12:11:00 (1, 8)
> oyun indirme hakkında - 26.01.2012 14:39:00 (2, 13)
> hiç - 24.01.2012 18:43:00 (2, 7)
> Yeni not sistemi İLKÖGRETİM gibi - 24.01.2012 18:04:00 (1, 2)
> usis değişmiş - 21.01.2012 21:56:00 (1, 4)
> vay arkadaş!!! - 21.01.2012 21:55:00 (3, 8)
> otobusten... - 17.01.2012 19:37:00 (1, 9)
> KART GÜNCELLEME - 16.01.2012 22:25:00 (1, 3)
> Madem ki karizma yapıyorsun - 15.01.2012 23:53:00 (6, 33)
> yemek yemeyi seviyorum ama zayıflamak istiyorum - 15.01.2012 18:52:00 (1, 8)
> nbr :) - 15.01.2012 18:49:00 (3, 15)
> BİZİM niye final haftası geleneklerimiz yok lan - 15.01.2012 15:25:00 (1, 17)
> çalışmıyorum diyen üstün zekalılaraDIR - 12.01.2012 12:04:00 (1, 6)
> fena :| - 12.01.2012 00:47:00 (2, 7)
> HALA İŞTEYİM - 12.01.2012 00:23:00 (1, 2)
> SUCUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK - 11.01.2012 20:48:00 (1, 10)
> çok kalabalık ama tırt kalabalık - 10.01.2012 22:32:00 (1, 9)
> kadastro bilgisi - 10.01.2012 22:25:00 (3, 13)
> kötüyüm yıldızzcılarım:( - 10.01.2012 22:15:00 (1, 12)
> hala gülüyorum:D - 08.01.2012 18:24:00 (1, 4)
> başlıyorm - 08.01.2012 15:50:00 (1, 6)
> offf puff çalışmam lazım ama... - 08.01.2012 12:31:00 (2, 8)
> ... - 06.01.2012 22:48:00 (1, 2)
> iyilik yap - 04.01.2012 02:05:00 (1, 10)
> öle işteee... - 02.01.2012 15:06:00 (2, 6)
> yeni yıl geldi de? - 01.01.2012 02:57:00 (1, 3)
> canım sıkıldı be - 31.12.2011 16:40:00 (1, 11)
> harita mesleki terminoloji 2 - 28.12.2011 20:43:00 (1, 4)
> beklerim... - 28.12.2011 00:54:00 (1, 4)
> Milka ineği bizim okula gelse - 28.12.2011 00:40:00 (1, 9)
> uzun zaman sonra şifremi hatırladım sanırsam - 25.12.2011 00:43:00 (1, 6)
> yılbası hediyesi önerisi?? - 24.12.2011 20:50:00 (2, 15)
> Hataları boşver - 24.12.2011 02:22:00 (2, 4)
> endişelerim var - 24.12.2011 00:30:00 (1, 15)
> sucuk - 24.12.2011 00:23:00 (1, 4)
> Bir daha fransız karılarla yatmıcam lann - 23.12.2011 22:32:00 (1, 14)
> acıldık da noldu alın sonuc :D - 22.12.2011 20:05:00 (1, 45)
> biraz şarap biraz uyku.. - 19.12.2011 00:10:00 (1, 1)
> ders çalışabilmek - 17.12.2011 22:36:00 (1, 8)
> ne - 16.12.2011 02:10:00 (1, 4)
> Başınıza gelen en güzel şey - 15.12.2011 21:51:00 (1, 7)
> :D:D - 15.12.2011 21:50:00 (1, 2)
> keyfini bozmadı - 15.12.2011 16:06:00 (1, 7)
> ... - 15.12.2011 11:52:00 (1, 2)
> şaşıyorum şimdi kendime - 09.12.2011 01:01:00 (1, 21)
> bi kıza nasıl açılınır? - 09.12.2011 00:35:00 (1, 20)
> sefil stayla - 04.12.2011 20:15:00 (1, 16)
> tanıdıktan sonra mı sevdiniz? yoksa sevdiktan sonra mı tanıdınız? - 04.12.2011 19:59:00 (1, 11)
> hey gidi çoçukluğum - 04.12.2011 19:48:00 (1, 9)
> .... - 03.12.2011 21:52:00 (1, 2)
> tamam hadi kürtler katlediliyoruz diye .... yapıyo ya aleviler neden - 03.12.2011 02:07:00 (1, 10)
> tekim ben... - 02.12.2011 01:46:00 (1, 3)
> O Kız Seni Sevmese de Farketmez - 30.11.2011 21:44:00 (1, 5)
> bişi sorucam - 30.11.2011 11:33:00 (2, 6)
> Iyi niyetli olmak - 26.11.2011 20:34:00 (1, 10)
> Young Poets - 26.11.2011 20:00:00 (1, 26)
> sempatik bir kadının - 26.11.2011 19:59:00 (1, 25)
> chincilla - 25.11.2011 00:03:00 (1, 11)
> sonuc olarak - 15.11.2011 22:40:00 (1, 2)
> bu facebookda - 11.11.2011 18:28:00 (1, 4)
> .... - 09.11.2011 00:02:00 (2, 4)
> bayram nasıl geçiyor dostlar :) - 08.11.2011 23:55:00 (1, 9)
> .... - 01.11.2011 00:46:00 (1, 3)
> bilgisayardab anlayan biri baksın-- bayaa büyük bir problem var - 31.10.2011 00:03:00 (1, 16)
> :O :/ - 29.10.2011 23:13:00 (1, 13)
> lan - 11.10.2011 00:14:00 (1, 4)
> Mini Yıldızz.com buluşması oldu :D - 10.10.2011 23:05:00 (1, 24)
> usis e dir - 22.09.2011 02:12:00 (1, 7)
> kız arkadaş ile gidilebilecek tiyatro tavsiyesineDIR - 21.09.2011 18:25:00 (1, 12)
> rekor gelcek - 16.09.2011 23:47:00 (1, 5)
> :D - 16.09.2011 21:55:00 (3, 14)
> HARİTACILAR MÜJDEEEEEEEE - 16.09.2011 21:34:00 (1, 7)
> harita programı usisten yapayım dedim usis de açılmıyo:-(( - 16.09.2011 21:27:00 (4, 9)
> hayat işte:/ - 15.09.2011 23:40:00 (1, 7)
> öyle oldu./ - 14.09.2011 14:12:00 (5, 19)
> ders programı - 14.09.2011 12:32:00 (1, 3)
> Kitaplarla aranız nasıldır. - 14.09.2011 00:04:00 (1, 32)
> ....... - 13.09.2011 22:23:00 (2, 4)
> :/ - 11.09.2011 22:49:00 (3, 13)
> harika bi gündü... - 11.09.2011 01:36:00 (1, 12)
> dilencilikte son nokta! - 08.09.2011 23:36:00 (2, 12)
> :S - 08.09.2011 21:23:00 (1, 12)
> Hadi bea, bu çömler soru sorsun da yardım edelim.. - 08.09.2011 12:25:00 (5, 24)
> Devlete ödenen 1.1 tl - 08.09.2011 12:21:00 (1, 11)
> ...... - 07.09.2011 01:13:00 (1, 22)
> leka noşt. - 07.09.2011 01:02:00 (1, 8)
> Yeni Türkü Konseri - 05.09.2011 13:28:00 (1, 14)
> zamunda - 05.09.2011 12:31:00 (1, 13)
> .. - 29.08.2011 23:02:00 (1, 3)
> gidiyorum...- bu siteden- - 29.08.2011 15:07:00 (1, 16)
> .... - 29.08.2011 00:53:00 (1, 9)
> çook ama çoook mutluyum - 29.08.2011 00:19:00 (1, 13)
> fıttırcam.. :S - 25.08.2011 00:56:00 (1, 5)
> kaygılarımmm - 22.08.2011 15:33:00 (3, 9)
> ha da sıkıntı iş - 22.08.2011 14:36:00 (1, 2)
> İnşaat Mühendisleri - 11.08.2011 14:15:00 (1, 4)
> lanet olasıca - 10.08.2011 14:55:00 (8, 17)
> - 10.08.2011 14:54:00 (2, 24)
> herkese - 10.08.2011 09:48:00 (1, 8)
> ya herro ya merro..ya da neyse. - 07.08.2011 01:06:00 (1, 7)
> istanbuldayım--sahur sorunsalı... - 01.08.2011 00:33:00 (2, 10)
> Küresel ısınma hakkında ne düşünüyorsun? Greenpeace katkılarıyla. - 30.07.2011 20:53:00 (1, 3)
> eski facebook chat için - 30.07.2011 00:57:00 (1, 4)
> yaşamak var aslında - 29.07.2011 22:45:00 (3, 7)
> neden? - 29.07.2011 15:29:00 (4, 15)
> hey siz - 29.07.2011 15:04:00 (2, 10)
> :) - 29.07.2011 14:54:00 (1, 18)
> epsilon delta hala buralarda `misin :D - 29.07.2011 10:54:00 (1, 3)
> Lan topluca buluşssak mı ? - 28.07.2011 23:36:00 (8, 56)
> yazokulcular napıonuz - 28.07.2011 22:58:00 (1, 11)
> çabanı takdir ediyorum - 28.07.2011 14:16:00 (1, 4)
> bir özlem var içimde uzaklara doğru :ı - 28.07.2011 13:29:00 (1, 6)
> günydn - 27.07.2011 09:28:00 (1, 16)
> şşş - 27.07.2011 00:10:00 (3, 9)
> Bana bir şeyler anlat - 26.07.2011 20:38:00 (2, 49)
> günaydınlaaar - 26.07.2011 09:25:00 (1, 5)
> modem ALICAM anlayan gelsin ACİLLLLL - 25.07.2011 14:55:00 (1, 5)
> millet bi daha giremiyorum buraya - 22.07.2011 11:18:00 (2, 13)
> F5' - 22.07.2011 11:16:00 (3, 14)
> hayatta her zaman - 21.07.2011 09:55:00 (2, 28)
> teşekkür ederim - 21.07.2011 00:04:00 (3, 8)
> çok sıcak dersten kaçtım - 20.07.2011 16:09:00 (1, 9)
> ben dağlarda uçan kuştum - 18.07.2011 23:16:00 (3, 18)
> :( :( :( - 16.07.2011 14:21:00 (1, 9)
> Piknik/Gezi var dediler geldik:o - 07.07.2011 23:53:00 (1, 11)
> alışmak çok kötü bişeymiş... - 07.07.2011 23:50:00 (1, 8)
> kaygılı ve umutsuzum.. - 04.07.2011 23:26:00 (1, 2)
> herbie'nin bir çelişkisi var - 30.06.2011 23:09:00 (1, 6)
> yalnızlık . . . - 30.06.2011 22:57:00 (1, 3)
> Nası açılcam :D - 28.06.2011 23:41:00 (1, 14)
> :D:D - 28.06.2011 23:31:00 (2, 11)
> evlenilecek kız nasıl olmalı? - 26.06.2011 20:03:00 (1, 50)
> günaydın.. ne güzel bi pazar dimi =/ - 26.06.2011 12:27:00 (1, 15)
> olum sizin birbirinize kastınız mı var ? - 26.06.2011 00:20:00 (4, 9)
> bi dahaa - 24.06.2011 20:57:00 (2, 9)
> Dif. denklem için öneriler - 24.06.2011 20:51:00 (1, 7)
> her şey yalan dünya fani - 24.06.2011 20:35:00 (1, 5)
> ebyou bensiz gezin taam mı siz - 24.06.2011 16:04:00 (3, 10)
> Soğuklar .. - 24.06.2011 15:34:00 (2, 23)
> DOĞUM GÜNÜ İÇİN MEKAN ?? - 24.06.2011 11:56:00 (2, 9)
> neden? - 24.06.2011 10:36:00 (4, 15)
> günaydın agalar:) - 24.06.2011 09:59:00 (1, 3)
> buda geceninn sözü olsn - 24.06.2011 00:15:00 (1, 2)
> üzülüyorum - 24.06.2011 00:15:00 (2, 3)
> sabah evden cıkarken.... - 23.06.2011 23:10:00 (1, 9)
> canım sıkkın... - 23.06.2011 19:35:00 (1, 8)
> kaçıncı dönem oldugumu şaşırdım :D - 23.06.2011 16:56:00 (6, 14)
> stajjerlere ve canı sıkılınlara gelsin - 23.06.2011 15:23:00 (2, 10)
> artık yeter!! - 23.06.2011 11:14:00 (1, 3)
> 41at davutpaşaya artık gelmiyo - 20.06.2011 22:55:00 (1, 24)
> EsEnLeR'de haber kötü:o - 20.06.2011 20:12:00 (2, 24)
> mezun olanlar bi bakın - 20.06.2011 20:03:00 (1, 4)
> "bir varmış bir yokmuş... - 20.06.2011 19:59:00 (1, 3)
> hayırlı olsun - 18.06.2011 23:34:00 (1, 20)
> Sonunda.. - 16.06.2011 15:08:00 (1, 1)
> hayra alamet değil - 16.06.2011 10:06:00 (2, 5)
> gün-ay-dıın - 16.06.2011 09:06:00 (1, 7)
> 15.06.2011 - 23.17 - 15.06.2011 23:55:00 (2, 12)
> 4 günde tatilden sıkılmak..... - 14.06.2011 22:55:00 (1, 7)
> site durgun.. - 14.06.2011 20:44:00 (1, 3)
> Basimiz sagolsun..! - 01.06.2011 15:08:00 (1, 11)
> uzatmaya gerek yok - 30.05.2011 21:24:00 (1, 6)
> bana söleyin - 30.05.2011 21:14:00 (1, 12)
> newserhanisti yine sildiler!!! - 16.05.2011 23:45:00 (1, 4)
> bahar şenlikleri - 09.05.2011 22:40:00 (1, 7)
> haritada okuyan bi kizdan hoslaniyorum - 03.05.2011 22:12:00 (2, 13)
> uyuz oluyorum arkadaş!! - 24.03.2011 22:57:00 (5, 12)
> günün tatlı sorusu?? - 24.03.2011 22:32:00 (1, 11)
> bilemedim ki... - 20.03.2011 22:35:00 (3, 13)
> vicdan azabı cekemiyorum :s - 20.03.2011 22:24:00 (1, 10)
> sanadır... - 09.03.2011 21:03:00 (1, 6)
> özlem değil bu! - 08.01.2011 22:53:00 (4, 10)
> gelişin güzelde... - 27.12.2010 20:28:00 (1, 4)
> zorun ne?? - 04.11.2010 21:50:00 (2, 6)
> bazen her şeyin yolunda gitmesi bile sorun gibi geliyor insana lan - 24.10.2010 16:52:00 (2, 12)
> oturdum, parmaklarımla sana şiir yazdım...:| - 14.10.2010 21:07:00 (3, 8)
> bugun herkesın bır dılek hakkı olsa... - 14.10.2010 21:06:00 (1, 13)
> en güzeli...:) - 14.10.2010 21:01:00 (1, 50)
> zaten... - 24.09.2010 22:27:00 (1, 5)
> Acaba - 24.09.2010 22:12:00 (5, 11)
> ...pfff... - 19.09.2010 01:13:00 (6, 23)
> muhabbete gelin :Dçok pis muhabbet dönüo :P - 18.09.2010 23:21:00 (2, 25)
> "Fenerbahçe'nin suçu ne ?" pazar akşamı lig TVde - 18.09.2010 22:12:00 (1, 11)
> dertli bağrımda camdan bir kalp var - 18.09.2010 21:42:00 (2, 7)
> usise girebilen var mı? - 18.09.2010 11:16:00 (2, 5)
> siteyi dagıtasım var - 17.09.2010 20:59:00 (2, 4)
> Tüm 1. Sınıflar Usis İçin... - 17.09.2010 20:49:00 (7, 26)
> kapanmış mı? - 17.09.2010 20:09:00 (2, 6)
> akşam akşam ii geldi... - 15.09.2010 00:55:00 (6, 12)
> ARKADAŞLAR DERS SEÇİMİ ÇARŞAMBAYA ALINMIŞ - 14.09.2010 19:21:00 (1, 4)
> huu beybi eve geldim nihayet - 14.09.2010 17:44:00 (4, 12)
> ireeeeem :@ - 14.09.2010 15:58:00 (1, 27)
> fotogrametrinin temelleri hangi hoca? - 13.09.2010 17:54:00 (7, 19)
> Öğretmen yardımı pLeaseeee ! - 13.09.2010 01:09:00 (1, 15)
> spartacus - 08.09.2010 22:05:00 (1, 10)
> --miş'ler-- - 06.09.2010 23:41:00 (1, 3)
> aklında olanı - 06.09.2010 12:50:00 (4, 13)
> cCc devlet bahçeli sıtayla cCc - 04.09.2010 16:25:00 (1, 10)
> yaşasın yemek yemek - 04.09.2010 16:01:00 (1, 40)
> bir adın kalmalı geriye... - 02.09.2010 19:57:00 (1, 5)
> gençler naparsınız iftar vakti burda - 02.09.2010 19:53:00 (1, 4)
> okuma!!! - 02.09.2010 18:52:00 (2, 23)
> dışarda - 02.09.2010 18:40:00 (4, 10)
> yaşam - 02.09.2010 16:05:00 (1, 9)
> Görünmez olmak istiyorum. - 02.09.2010 00:51:00 (1, 19)
> alın sizin olsun oyunlarınız... - 01.09.2010 23:19:00 (1, 4)
> tadı yok:S - 30.08.2010 17:05:00 (1, 4)
> İnsanlar :) - 29.08.2010 23:37:00 (3, 19)
> garip ve komik...:) - 29.08.2010 23:15:00 (3, 18)
> beyler da vincinin şifresi - 26.08.2010 00:40:00 (1, 7)
> metterzi'ye - 24.08.2010 01:14:00 (1, 2)
> Yıllarca görmediğin bi arkadaşın.. - 23.08.2010 00:26:00 (1, 12)
> gitme vaktidir şimdi - 22.08.2010 23:53:00 (4, 13)
> insanın... - 21.08.2010 17:51:00 (1, 6)
> olm galiba ben de maçoyum lan - 21.08.2010 14:51:00 (4, 12)
> ERKEK DEDİĞİNN... - 21.08.2010 14:47:00 (3, 18)
> 10ly_10ur . . . - 20.08.2010 22:47:00 (2, 7)
> Riya - 20.08.2010 18:06:00 (1, 3)
> sunay akın demiş ki.. - 19.08.2010 22:30:00 (1, 2)
> içimi dökemiyorum. - 18.08.2010 19:00:00 (1, 4)
> ben bencil biriyim - 17.08.2010 21:17:00 (2, 18)
> sanırım haklı çıkıyorum:// - 17.08.2010 20:07:00 (1, 10)
> ARANIZA YENİ KATILDIM ARKADAŞLAR ŞANSIM AÇILDI - 17.08.2010 18:58:00 (1, 20)
> her gun aynı her gun aynı - 17.08.2010 18:27:00 (1, 19)
> bazen sinir oluyorum - 17.08.2010 00:19:00 (1, 15)
> Yitirdiğin herşeyde kazandıgın birşey vardır . . . - 16.08.2010 23:45:00 (1, 2)
> günaydınlar efenim :D - 14.08.2010 12:32:00 (1, 10)
> Her şey boş :((( - 14.08.2010 00:45:00 (1, 9)
> Kavga var lan koşun!! - 13.08.2010 23:54:00 (2, 8)
> asıl günün mönüsü - 13.08.2010 18:52:00 (1, 8)
> bir erkek . . . - 13.08.2010 17:35:00 (1, 10)
> yaşamak içindir yalnızlık..... - 13.08.2010 17:25:00 (2, 4)
> referandumda HAYIR diyenler ERGENEKONCUDUR... - 13.08.2010 00:39:00 (1, 15)
> hadi neşemizi kaybedelim... - 12.08.2010 19:24:00 (1, 5)
> sağ baştan sayın bakalım - 12.08.2010 19:19:00 (1, 5)
> fıkra ve ramazan (bunu okumayan pişman olur) - 12.08.2010 00:43:00 (1, 17)
> 12,5 falan - 12.08.2010 00:33:00 (1, 12)
> yorum :S :S - 11.08.2010 18:53:00 (1, 14)
> Kararttıım:D - 11.08.2010 00:45:00 (1, 18)
> ... - 11.08.2010 00:02:00 (1, 109)
> helelelolahalolohale derken bir gün daha bitti - 10.08.2010 23:44:00 (2, 5)
> senin bölüm ne?? - 10.08.2010 19:41:00 (1, 24)
> hilesiz hurdasız en baştayım - 10.08.2010 19:38:00 (5, 25)
> yorgunluktan.. - 10.08.2010 19:30:00 (7, 15)
> merhaba :D - 10.08.2010 18:57:00 (2, 14)
> yıldız msn gruba davet - 09.08.2010 23:09:00 (7, 18)
> Yıllardır sure gelen yanlış... - 09.08.2010 20:30:00 (1, 12)
> bi günaydın da benden olsn - 09.08.2010 09:52:00 (2, 5)
> 1 haftada.. - 09.08.2010 00:41:00 (2, 8)
> Hoslanmadigin kizin 'naber lan' demesi - 09.08.2010 00:29:00 (1, 13)
> yorgunum - 08.08.2010 23:08:00 (3, 16)
> gidiyorummmm - 08.08.2010 23:06:00 (1, 1)
> dıptısdıptısdıptıs - 08.08.2010 21:09:00 (1, 15)
> bu insanlar çok yüzsüzleşti harbi... - 08.08.2010 01:37:00 (8, 24)
> ne kadar doğru? - 08.08.2010 01:09:00 (1, 48)
> algos - 08.08.2010 00:50:00 (1, 3)
> saçımı ne renk yapsam? :S - 07.08.2010 16:21:00 (1, 30)
> seni özlemediğim günleri özledim.. - 06.08.2010 20:48:00 (3, 6)
> evet arkadaşlar nickimi sildiriyorum... - 06.08.2010 20:46:00 (1, 14)
> Q8 mi tabata mı deli ibo mu bjklılık duruşu mu - 05.08.2010 00:19:00 (1, 16)
> durma git... - 05.08.2010 00:09:00 (1, 3)
> susuyorsun... - 04.08.2010 01:00:00 (4, 9)
> buradakiler el kaldrsın :D - 04.08.2010 00:12:00 (1, 6)
> ben=sen - 04.08.2010 00:07:00 (1, 6)
> hipermetrop itiraf etti.. - 03.08.2010 00:26:00 (2, 25)
> administraktör=.... - 03.08.2010 00:07:00 (1, 32)
> Bir Fikirdi Gözlerin - 01.08.2010 23:53:00 (4, 9)
> 2girls1cup - 31.07.2010 21:39:00 (1, 9)
> Vay be - 28.07.2010 20:57:00 (1, 1)
> biri - 28.07.2010 00:35:00 (5, 15)
> şaşar kalırsın . . . - 28.07.2010 00:31:00 (1, 5)
> Artık inan bana muhacir kızı - 06.05.2010 23:30:00 (2, 6)
> mutluyum ama... - 06.05.2010 22:49:00 (1, 7)
> :)) - 06.05.2010 20:49:00 (2, 12)