* YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ - GAYRİRESMİ ÖĞRENCİ ORTAMI
Soru-Cevap DİR HABER SERİİLAN
YILDIZZ ÜYELİK
Üyelik Bilgileri (conqueror3)
Kullanıcı Adı: conqueror3
Üyelik Tipi: Mezun Üye
Ad Soyad: conqueror3
Üyelik Başlangıcı: 29.03.2005 11:58:00
Cinsiyet: Erkek
Doğum Tarihi: 19.01.1940
Bölümü: Makine Mühendisliği
Telefon:
Diğer ..:
HAKKINDA (107 yorum)
RÜZGARDE..
(29.09.2005.20.13)
CONQUEROR İİ BİR İNSAN..GOLDENGİRL sana katılamıorum bu konuda..ne dediğini bilen, nerede yaşadığının farkında, fikirlerini haklı bulduğum, yorumlarını mutlulukla okuduğum bir insan, conqueror3...:)dilini, dinini, yurdunu seven gereksiz yorumlara iii cevaplar veren....

her ne olursa olsun asla da kızmayan, sinirlenmeyen, bu tavırlarını da çok takdir ettiğim bir zat :))..bunu yukarıda GOLDEN a verdiği cevaptan anlayabilirsiniz kolaylıkla :))) sinir anlarında ortalığı yatıştırıcı bir etkisi var sanki..:)

herşey gönlünce olsun con...kal sağlıcakla...:))
n/a
(03.10.2005.20.43)
Sıcakkanlı,dost canlısı.yıldızz insanı...Yorumları ve dirları okunası yazılar..Sponsorumu bi kaçkere çalmaya yeltenmiş :) olsa da benden alamamıştır.Eee adamlar haklı..:)..Kaymak dururken Conqueror'a vercek değiller reklamı..:)..Yorumlarına ve dir larına herzaman katılırım..Arkandayım dostum..:))
n/a
(03.10.2005.23.50)
Delikanlı bi cocuk..severek izliyoruzz...:DD bigun canım sıkkın olsa (daa henus olmadı:)) derdimi, sıkıntımı cekinmeden paylaşabileceğimi düşündüğüm yildizzdaki arkadaşlarımdan biri..

not:olm bana yaşlı maşlı demişin ayıp oluo ama:D dinozor yaptın bizi, bi insan okulu alt tarafı bi sene uzattı die bu kadar da üzerine gelinmes ki canım aaa :DDD
oozver
(04.10.2005.11.04)
sitedeki en sevdiğim adamlardan biri
ortalığı yatıştırıcı bi adam
sanal kankam
daha ne diyim ben bu adama ya
tek kusuru var oda
sanalda babama bile güvenmem demesi:P
RÜZGARDE..
(08.10.2005.20.05)
con valla sende benim tarafımdan aynen yazdığın yorumdaki gibisin açıkçası..
"içinden geleni olduğu gibi sölüoo..hiçbişeyi içinde bırakmıo"....:=))
yaa bi de son açtığın dır çok dikkatimi çekti..aynı fikirlerde olduğumu gene hissettim..hep böyle kal..(şarkı sözü gibi oldu yaw..:)...hoşçakall....( bu daha ii oldu yaw)............
HeBeLe_C..
(11.10.2005.21.19)
İyi çocuk, kral makinaci, yorumlarını severek okuduğum,beraber formula 1 de ve ders seçim haftalarında acaip atraksiyonlar yaptığımız değerli şahsiyet :))
RÜZGARDE..
(13.10.2005.01.33)
çok ii bi insan demeyeceğim artık...yeter..:))

con sana güveniozzzz!!!!!!! bana bak TÜRK ÖĞÜN...yatma bu saatte senin kalkıp, planlarını hazırlayıp, siteyi kurmaya başlaman gerekior..ne bileyim kalk rambo gibi, giyin kuşan, hazırlık yap..aaaaaa...olmaz ki amaaaaa!!!!! bak bize sana gaz verme takımı olarak gecenin köründe ayaktayızz...valla hiç yakıştıramadım con...kalbimi kırdınyaa:((((

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
RÜZGARDE..
(13.10.2005.16.16)
conn conn!!! :DD
kalp kalbe karşı be yaa:DDD
n/a
(15.10.2005.15.07)
konuşkan, girişken, chatteki adminliği "tuğçe" vakalarıyla son bulan ama hiç bişekilde yılmayan, tartışılası ve tartışıldıktan sonra tanınası ve daha ii anlaşılası insan ;) açtığı DIRlarla yildizZ.com camiasını ateşli tartışmalara sürükleyen yildizZli.. :P

( bu arada o tartışma konusu neydi hakkaten :P) bana inatçı diyen ama de bu konuda benden aşşağı kalmayan insan ;) chatin "fatih"i :))

ha bi de ÇÖM :DDD

hayde kal sağlıcakla emi!..
tuccar
(22.10.2005.12.05)
yıldızz kom un ateşli,heyecanlı adamı..
konuşkan,girişken ve net..
hep göz önünde,popüler kişi..
herhangi bir konuda cılgınlar gibi konusabilirsiniz..
bir de kusura bakmasın ama hatırlayamadım kendisini-sima olarak-;meger teknik resimi beber almısız:D
olsun ama artık sima olarak da tanıdım..
n/a
(22.10.2005.20.17)
iki kelime yeter! delikanlı adamdır...
ceset
(24.10.2005.14.23)
CONtiniue CON!
her yorumunda baska harikalık
her dirında baska bir renk var...
CONtiniue...
n/a
(26.10.2005.02.02)
valla yildizZin "fahri organizatörü" diyebilirim kendisine :) tanıdığıma gerçekten sevindiğim yildizZ insanı :))) aman değişmeyesin ;)
admin
(26.10.2005.06.51)
ben bu adama eskiden yorum yazmistim ..
ama kim hacklediye gitmis ..

saglik olsun bir daha yazariz ve soyle ki:

bu adami tanimam etmem su an itibariyle, ama chat de olsun yorumlarda olsun saygida kusur etmiyo sagolsun ..

bi kere keratanin biri chatte nickini admin yapmis geziniyo ortalikta ..
dedim ki bu admin se ben kimim ? ben adminsem bu kim ..

sonra onun kerata degil conqueror3 oldugunu anladik ..
bunu anlamak icin Tugce olduk ama hayirlisi ..
kismet de iktisattan Tugce olmak da varmis ..

neyse o gece ben Tugce olmanin; conqueror3 de admin olmanin gereksiz sanal baskisini tecrube ettik ..

sonucta elde var: ese dosta anlatacak yildizz.com hatirasi, conqueror3 ile olan isbirliklerimiz ve dostlugumuz(?), avrupa birligi surecindeki Turkiye ve yök krizleri serisi ..
Deonynn
(26.10.2005.16.47)
adam gibi adam
commodor..
(29.10.2005.14.27)
YİLDİZZ in MÜDAVİMLERİNDEN,
sitedeki tüm yalnız gençliğe 'kızları tavlamanın sırlarını' verebilecek kadar paylaşımcı,,
goldengirl ün ağzından düşürmediği tavla uzmanı,sıcakkanlı,sıkı dost...
(tanışmıyoruz henüz,golden ın yalancısıyım:)

bu satırların sahibi de merak ettiğin üzere:::

tüm çocukluğu commodore64 üyle geçen,daha okuma yazma bilmezken kafa ayarları yapan,o zamanlar onu en mutlu eden şey:::
ekrandaki gidip gelen renkli çizgileri yarım saat gözünü ayırmadan takip edip,oynayacağı oyunun stratejilerini kurmak olan,,,
(ki bu olay ona sabır denen uhrevi duyguyu öğretmiş,akabinde miyop olmasına sebep olmuştur:)
vee amiga 500den de soora tüm teknolojik hayatı rafa kaldıran,sanal ortamlarla(bi kaç site hariç)ilgisi olmayan,,,
commodoruna sadık kalmak için başka oyun oynamayan(itiraf:bi kaç kez age of oynadım:D ve belki de bu yüzden hala çocuk kalan birisi...

tabii burda kendimi yorumlamış gibi oldum(gibisi fazla:)
eski amigacılardansın galiba sen de,gün gelir tanışırsak getiririm commodorumu,kapışırız ;D;D;D
MeRvEmU
(29.10.2005.20.06)
aynı sınıfta ders alıp da kim olduunu bilmediğim ama sanırım yakın zmnda tanışcağımz concueror3 aldıım istihbarata(!) göre sen de ünifbye üye diilmişsnn....nabeeeeeeeeeeerrrrrr:PPPP :DDDDD
MeRvEmU
(29.10.2005.20.08)
yavv q yazcağıma c yazmışımm hehe bi de ing dersi görüorzz yavv hehehehehehe:DDD
nihane
(29.10.2005.22.02)
siteye katıldığımda tanıştığım ilk 2 insandan birisi ( dieri kaymaktı ) .bu tanışmayı bi kaç hafta sora aynı dersi alıp da tanışmıyor olmamız sürprizi pekiştirdi.galiba yakından tanışıcaz ne diyeyim yeni insanlar tanımak güsel con'la da umarım böle olur :))
Mustt_Ex..
(29.10.2005.23.20)
ey conq!!! herkes sana con diyo ben conq demeyi tercih ediyorum...nese...şimdiye kadar iştahla beklediğim şeyi-yani bana yazılacak olan ilk yorumu- senin gerçeklerştirmiş olman beni son derece mutlu etti...saolasın...:)))
RÜZGARDE..
(01.11.2005.12.51)
MINCIRDIM MINCIRDIM SENİ ÇOCUK :DDDDDDD
DeLy
(02.11.2005.21.22)
sevgili arkadaşım seni tanıyalı az bi zaman oldu ama gaet ii hoj ve kafa dengi bi insansın süfersin :D seni seemicek kızın aklına ben :D
tuccar
(07.11.2005.20.17)
edit:net adam değil..su gibi adam diyeyim..
bu arada bugun mukavemet dersinde arkasında oturuyordum,inşallah yaptıgımız magandalıklar onu dersinde nalı koymamıstır..ne yapayım yanımda o maskeli maganda olunca ben de kendimi kaybediyorum..
commodor..
(09.11.2005.19.20)
aman be con,o commodore takılan lambayı bi 15 yıl daha önce sööleseydin,saatlerce ekrandaki gidip gelen çizgilere bakmaktan miyop+şaşı olmiycaktık bööle:DDD

Bi de yok sayfanı kirlettiysem falan yazmışsın,cık cık duymıyım,commodore yaz bana da istersen bin yorum yaz..

gerçi commodore unu,amiga için terkeden arkadaşlara 5 yaşımdan beri mesafeli davranırım ama:)merak etme commodore lar sahiplerini unutmazlar...
ysfozy
(11.11.2005.21.49)
evet bende seviyorum kendisini (ehehehee, birde kim oldugunu bilsem)
ama sanırım actıgım her dire bir yorum eklemistir, iyi yada kotu farketmez, sonucta guzel :) ayrıca iyi birisin :)
tuccar
(12.11.2005.17.00)
insafsız,845 tane yorum yapmıssın..
ama yarasın aslanıma,az bile:P
ceset
(15.11.2005.13.10)
con kocum sana guvenim sonsuz...
degerlerimize sahip cikarak seviyeli bir iliski yasar ve sonunu getirirsiniz insallah...
RABBIM gg ile ikinizi degerleri dogrultusunda gorus ve dusunce birligi icinde sonsuza kadar ayirmasin insallah
jakuzi
(22.11.2005.00.26)
çok sitemkar :D
commodor..
(23.11.2005.14.06)
evet congküyu?!? bak söyliyemedim yine heh con kardeşim ;)

artık sadece golden ın dediği kadarıyla diil,kendi gözlerimle gördüğüm üzere de gayet hoşsohbet,dost canlısı,kafa dengi ve bir zamanların hızlı commodore ve amigacılarından:))

canım arkadaşım gg ile beraber birbirlerine cok yakıştıklarını,rüzgarla beraber onları seyretmekten kendimizi alamadığımızı söylemeden geçemeyeceğim,,ee biz tatlıcıdaki gondollara baktık gg ile şimdiden,,gerisi size kalmış con bey enişte :)))
nicely
(10.12.2005.14.26)
Sevgili Con bana da bu kalbin kadar temiz bir dır sayfası ayırdığın için teşekkürler.Yazacaklarım şimdilik bu kadar.Hadi sağlıcakla kal.
Mustt_Ex..
(10.12.2005.17.50)
bir ara gider gibi yaptı ama dönüşü muhteşem oldu.....:))

conq...bı gidişle 7 ay 77 gun 777 saat sonra nothing else tamamdır....sen yaparsın bu işi...walla dinledim hoşuma gitti doğruya doğru...

:)))
jakuzi
(11.12.2005.15.37)
alalal anlatılanlara bakılırsa efsanesin sen yaw?
alee
(11.12.2005.18.51)
ya yorumları okumadım ama gördüğüm kadarıyla aynı fikirlere sahipiz.aynı dırlara aynı yorumlar gelio hep senle.ii birine benziosun
hlkmete
(31.12.2005.15.37)
deşifre ettim seni platonik monteigne
n/a
(06.01.2006.23.08)
the reason guzelll sarkı...
hoobastank superrr bi grup... mutlu oldum walla ;p
n/a
(28.01.2006.23.48)
oozver e,''akustik e gıcık oluyom'' demiş çok kırıldım yane :D

con arkdaş olabilirdik aslında :D

n/a
(30.01.2006.22.40)
hueuhe valla senin için yeni bir nickle üyelik açıcam söz :D başına da con istediği açtım diye not düşcem :D:D
jakuzi
(02.02.2006.18.19)
sevgili con akustik için bi nick buldum ben: dusakabin :D:D:D
tuccar
(27.02.2006.21.26)
yaklaşık 1,5 ay önce, gece 11 gibi künefeee künefee diye kendimizden geçtiğimiz, fakat o saatte beşiktaşta o amacımıza ulaşamadıgımız, bunun üzerine midye yemeye karar verip, meydanda bir midyeci bulup, sıkı pazarlıga girişip, bu amacımıza da ulaşamayıp normal fiyattan midye
yediğimiz gün var ya conq... hah işte o gün, hangi gündü kanka?salı mıydı?

sonra..hani dabbe filmine gidip, korku filmi diye kahkahalara boğuldugumuz saatler var ya kanka.. kaçtı o zaman saat? 19.00 falandı herhalde..

neysa tamam geyik bu kadar yeter:)
her ne kadar 2 gün üstüste zıvanadan çıkarmışçasına künefe yediysek de, kesmedi be kanka..
o sürpriz dogumgünü olayı da çok güzel geçti ha..
kanka şu havalar ısınsın da daha ne organizasyonlara imzamızı atarız inşallah.. daha başlamadık bile değil mi?şimdiye kadarkiler ısınma hareketi bile sayılmaz:)

yazımı, büyük mütefekkir Bülent Korkmaz ın şu beni benden alan, kah sağa, kah sola sallanmama neden olan tespiti ile bitirmek istiyorum: "dünyada 3 tür insan vardır. sayı saymayı bilenler, saymayı bilmeyenler."


n/a
(03.03.2006.14.40)
hakkımda yorum yaparak beni ezmiştir.........
yüzüm yok kardeşim,büyük vebal yükledin............
jakuzi
(05.03.2006.21.33)
an itibariyle kankamdır kendisi ;)
n/a
(27.03.2006.01.16)
okulda sürekli karşıma çıkan insan:D

conq nası gidio kardeş? ;)
nihane
(04.04.2006.23.21)
o kadar çalışkan ki serbest seçimlik olarak işletmenin baba dersini almış ne diim Allah akıl versin :)))
(3.85 gerçekk :DDD süperdiii)
n/a
(06.04.2006.16.03)
o biir martı
o biir kadıköy anadolu..
daha ne olsun yaw adam gibi adam işte :))
WasHE
(23.04.2006.15.42)
kendileri pazar sabahı can sıkıntısı içerisinde yaptığı bi yorumla bile beni uzun uzun gülümsetebilen sakin görünümlü(en azından ben öle gördüm :S) adaşım :) bettynin de dediği gibi adam gibi adam :)
admin
(30.04.2006.00.07)
güleryüzlü, disa acik, sempatik, sosyal, güzel bir arkadasimizdir ..

tanistigimiza memnun oldum ..
asian
(26.06.2006.18.36)
.... hiç öyle online listesinde kkimvar kim yok diye bakınıodum. üstünü tıklıyıvermişim sayfan açıldı.. bu yorum yazmam için bi sinyal olmalı dedim.. başaldım yazmaya.. hım hım hım başladım da yahu senle muhabetimiz olmadı ki ne hikmetse ben o çetin eski kadrosunu çok çok ucundan yakalamış bi kuşağın site sakiniyim(lale devri çocuklarıyım gibi oldu neyse ziyanı yok)ancak söyleyebileceğim şeyler şunlar olsa gerek:nicki benim nickim gibi baya portatif çok amaçlı misal;
_niye conqueror3?
_niye?
çünkü smimin ingilizcesi(vay canına),ayrıca allahın hakkı 3 hem de bu sayıdan öncekileri almışlar...
bi de bide seni ''HACK FATİHİ ''ilan ediyoruz hayırlı ugurlu ola...
nasılsa buralardayız, makinacıyız karşılarız:)))
Z1
(15.08.2006.23.14)
Benimle ilgili komplimanların icin tesekkur ederim. Siteye gönül vermiş, özverili, iyi niyetli , kompleksten uzak, kendine güveni olan birisi desem ziyadesiyle yeterli .
paranoid..
(24.08.2006.19.46)
artıııııııııık o da bizden..

çiftçiler sınıfına hoşgeldin...

:)

conqueror3
(27.08.2006.22.53)
:)
Mustt_Ex..
(04.09.2006.11.28)
o birrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..............











!....EFSANE.....!







(gözlerim eski conq u arıyor epeydir :)))
n/a
(19.09.2006.22.42)
CoNQueRoR3;
benim yildizz.com'daki ilk, en eski, en iyi, en köklü, en yardımsever, en mükemmel dostum.. eleştirinin en güzeli insanın başkalarını düzeltmek yerine kendi davranışlarıyla başkalarına örnek olmasıdır. işte bu tanıma tam uyan insandır kendisi.. davranışlarıyla kendisinden zaman zaman etkilendiğim, yardımsever dost canlısı bi insan..

Lider kişilik..
eskiler hatırlayacaktır, kendisi ilk yildizz.com toplantısının mimarıdır.. ayrıca bu toplantı yildizz'ın ilk iftar yemeğiydi aynı zamanda. üzerinden neredeyse tam bir yıl geçmiş.. ben o zamanlar sitede pek kimseyi tanımıyordum (aslında kimse birbirini tanımıyordu:D ), yemeğe katılmamıştım umarım bu sene de bir yildizz.com iftar yemeği düzenler ve bizi de davet eder;)

Vefalı dost..
http://www.yildizz.com/diryorum.asp?page=yorumlar&did=16465
listesinde beni de unutmamış, akşam akşam duygulandırmış kendisi :))

Yardımsever insan..
Staj yeri bulma konusunda yardımcı olarak beni büyük bir dertten kurtarmıştır.. dökümü de aradan çıkartmış oldum eheheue :D

Dert ortağı..
Ne zaman canım sıkılsa rahatlıkla derdimi paylaşabileceğimi bildiğim güvenilir kişilik

Hoşsohbet..
msnde olsun, chatte olsun her konuda rahat saatlerce konuşabilirim kendisiyle.. zaten hep konu konuyu açıyor dimi :D

Conq burada anlatmakla bitmez, sonuç olarak kalite insandır, dengesiz tiplerden değildir, delikanlı insandır, makinanın en karizmasıdır (makina fakültesinin en karizması benim ona göre :D )

Hayat boyu mutluluklar dilerim, sistem yüzünden zorluklarla aldığın tüm derslerinin hepsini A ile geçmen dileğimle;)

~NaVy~
yasarimizz
(24.09.2006.21.57)
o bir yardımsewer ınsan.....


:D
_Emine_
(30.09.2006.23.52)
ders seçme ve derse kayıt zamanında bana çok yardımı dokunmuştur...tekrar çok teşekkür ediyorum allah tüm notlarını A yapsın , gerçi senin böle bi duaya ihtiyacın yok ama :p
mvem
(08.10.2006.13.01)
açtığı dırlar ve yaptığı yorumlarla takdire şayan bir kardeşimizdir...
helal olsun derim:))
mvem
(08.10.2006.13.02)
aa senin59.yorumunu da ben yaptım...sen de benim 59. yorumumu yapmışsın..ıyyşş...anlamsız bir tesadüf..:))he he:))
mvem
(09.10.2006.23.19)
ama o zaman yine aynı oldu...sen benim hem 59 hem 60. yorumlarımı yaptın..ben de senin hem 59 hem 60. yorumlarını yapmışım...ne kadar tuhaf değil mi???:))

bu böyle gider zaten:PP
mvem
(10.10.2006.20.27)
ehehehe gider valla....:))
n/a
(11.10.2006.10.00)
kendisi sitede önemli bir insan..herseye katkısı bulunuyor elektik müh adayı sanırım :S yanılmıyosam kaçıncı sınıfsın :p
(garip bi yorum oldu sanki )
nihane
(21.10.2006.00.09)
CoNQueRoR3 +1
göste
(21.10.2006.23.34)
benimle kavga eden geçimsiz insan :)
n/a
(01.11.2006.20.46)
senle geçirdiğim yağmurlu gece'nin anısına:=))))((Umarım yanlış anlaşılmalar olmaz:=)


KÖPRÜALTI


Denizler aştım geliyorum
Bilirsin derdim seninle
Yolumdan döndüm kopuyorum
Bilirsin derdim seninle

Denizler aştım geliyorum
İster eğlen benimle
Yüzünü bi görsem yeter
Yolumuz ayrı biliyorum
Ölmeden son bir defa
Belini kavrasam yeter
Hadi gel buluşalım
Eski köprünün altında
Kimseler görmesin
Mehtaba karşı uzanalım
Eski köprünün altında
Kimseler bilmesin
Kimseler duymasın




:=))
conqueror3
(01.11.2006.22.26)
Kaan Tangöze Abimizden : ÇOK SAOOOOLUUUUUUNNNNNNN :D
n/a
(01.11.2006.23.16)
abi bana yapılan bütün yorumları sildim..sadece senin değil...hatırlarsan bir 50'ye yakın yorum vardı:P=)))

bana yapılanların hepsini siliyorum neden dersen nedeni yok abi:=)))



bu arada yukarıda yaptığım yoruma açıklaman yapman çok komik oldu be abi


zuhahahha
mahallen..
(12.11.2006.12.46)
geçiyordum uğradım..bi slm vereyim dedim..
oozver
(16.11.2006.10.27)
kankaaaaaaaaaaaaaaaa
babaaaaaaaaaaaaaaaa
yavyuuuuummmmmmmmmmmmmm:)
herşeyim bu çocuk ya:)
şwhiteeye
(19.11.2006.23.02)
ben de memnun oldummm:):)

ben soruya cvp verene kadar sen kaçmışsın :D:D

hade görüşürüzz kal sağlıcakla:)
n/a
(22.11.2006.22.14)
Doğrunun büyük savunucusu, ulu önder, bilge kişi :)
n/a
(28.11.2006.19.39)
tarih derslerine girmeyen hayta bir öğrenci :D
slasher//z
(29.11.2006.00.23)
beyaz kırmızı
anadolu yıldızı
toprakmışız yiğido..
slasher//z
(03.12.2006.13.34)
gardaşş;

sivas merkez

elbeylileri bilirmisin??
n/a
(08.12.2006.14.08)
bende salı sallanır diye gitmiyorum derse :D
mahallen..
(15.12.2006.14.18)
sizin içinizden biri..
AsaLaK
(24.12.2006.19.17)
efsane insan. efsane arkadaş.. efsane fatih :)
nihane
(13.01.2007.15.20)
fatii naber yavv kankiş gözükmüyünn :)))
bendebir..
(07.02.2007.21.39)
insanları gördüm insanlığımdan utandım
n/a
(18.03.2007.22.42)
OOORDAAA BİR ADAMMMM VARRRRRRRRRR ADAMIN İÇİ DAPDARRRR BEYNİ BAŞIII PATLARRRRRRRRRRRR KENDİNDEN GEÇER ONU BUNU BİLMEZZZZ BİLDİĞİNİ GÖRMEZZZZZZZZZZZ GÖRMEDEN İNANMAZZZZZZZ KENDİNDEN GEÇERRR YETER YETERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR


eaapoaeokpeakopeopka MeFTa ya manevi desteğim sonsuzdur
bira we ..
(26.03.2007.04.20)
esprilerimi anladıgını düşündügüm

sinirlendigini hissettigim

şakka yaptım demeyi gerek duymadıgım için (tarafından) reddedildigim

sevgili saygıdeger yakışıklı bi adamsın :)

muhabbet kuşu sana kurba nolsun (ulama yaptım)
n/a
(31.03.2007.23.33)
...

ANADOLU yakasında oturmak bir Ayrıcalıktır

...



n/a
(17.04.2007.00.43)
bu zat yorumunu çoooook snradan gördüüm tanıştıım ve çok hoşlandıım bi arkadaştır..(hoşlandıım derken abartma:D) nice ziraatten para çekmelere diyor ve bu geceki programımızı kapatıyrm..esen kalın!hoşçakalın!

shsjtgkmydycmgjhmkfhnkdjgbındkhdrf :D:D
c2h5oh
(22.04.2007.21.07)
arabesk cover çok başarılı olmuş:)

teprik ederim,başarılarının devamını dilerm:D
cadı sila
(29.04.2007.20.52)
yorumlar cok guzell..Allah razı olsun.....
n/a
(29.04.2007.23.01)
HAKLISIN, CADI KAZANI GİBİ KAYNIYO BURASI. :))
n/a
(19.06.2007.22.08)
bugün geçmişe bir yolculuk yaptım, orada dikkatimi çekmiştin bayadan beri yok bu adam dedim..


sanırım aptala malum oldu..
n/a
(09.08.2007.16.31)
''Söze gelince bizden milliyetçisi bizden Atatürkçüsü yok. Hani nerde bi tane bile yerli arabamız otobüsümüz silahımız vb teknolojimiz yok.Geçenlerde termal kamera icat etmişiz o da icat sayılmaz. Adamlar milyonlarca sattıktan sonra onları kopyalıyoruz. Bu zihniyetle, siyaset dalavereleri ile uyutuluyoruz. Artık uyanmamız lazım yoksa geleceğimizi göremiyorum...''

bu tespitin ve diğer tespitlerinde çok yerinde seni takdir edrek izliyorum........
kolay gelsin sana...
niyesili..
(14.08.2007.10.44)
sen bu sözünü 1950 lerde demokrasi dmokrasi diyerekten din sömürü yaparak fakir halkı uyutmaya çalışan toprak ağalarına,şeyhlere,tarikat liderlerine ve onların piyonları olan siyasetçilere söyle.Cumhuriyet felsefesi durmadan ilerlemeyi amaçlar.unutmaki muhafazakar olan yani geçmişi savunan sizlersiniz.o yüzden bunun hesabını sizin zihniyetinizi savunan politikacılara sorun.
niyesili..
(14.08.2007.12.30)
arkadaşım sol veya sağ demekle neyi kastediyorsun?biliyorsun ülkemizde kavram karmaşası var.avrupada veya başka ülkelerde sol halkın yanında olan burjivazi ve para babaları yerine halkı destekleyen kişiler manasına geliyor.ama ülkemizde 1950 lerden yapılan yalan ve kasıtlı propagandalar sayesinde sol denince akla hemen dinsizlik geliyor.ama solculuk kesinlikle dinsizlik değildir.eğer sen bana solcu yapıştıması yapıyorsan eğer halkçı manasında kullanıyorsan bu kelimeyi kabul ediyorum ama dinsiz manasında kullanıyorsan kesinlikle kabul etmiyorum.bir daha tekrar ediyorum gerçek sol halkın yanınmda olan,halkın çıkarını savunan,ezilenleri,yoksulları koruyan bir zihniyettir.ben kendimi ne sağ ne de sol katagorisine koyuyorum onu da belirtmek istiyorum.ülkemiz yarırına ve ileriye yönelik ne varsa benim için doğru olan görüş odur.bunu da belirteyim....
yobaz2
(24.08.2007.15.22)
*Enstantene değil enstantanedir
bukeet
(06.09.2007.18.13)
sen de önderin arkadaşı olan CoNQueRoR' sun galiba :)

ama tanıyamadım :S:S
VooDoo C..
(12.09.2007.01.19)
yobaz2
(24.08.2007.15.22)
*Enstantene değil enstantanedir


parmak ay'ı gösterirken; ahmaklar parmaga bakarmış..
göste
(28.09.2007.19.29)
sen nerden biliyosun fizikten endüstriye geçip elektronikle çap yaptıgımı :S
göste
(28.09.2007.22.17)
peki....

evet gece gündüz ders çalışıyorum.. işim gücüm bu... forza inegim.. asosyalim... bildigin kalasım ...
göste
(29.09.2007.10.17)
sağol :) ben de yukarıdaki yorum için şaka yapmıştım. haha.
n/a
(12.10.2007.12.10)
ortağım, yol arkadaşım, son derece iyi ve uzlaşmacı kişilik.. :P

nihayet ortalaması benle eş değer bir insanla aynı frekansta buluşabildim..

kankasını da severim, girlfriend'ini de :P

eheuheueheuehu.. iyiki varsın abisi.. senle olan burs maceralarımız unutulmaz.. :D
n/a
(29.10.2007.12.00)
kankam görüşemiyoruz.. sınavlarda başladı ufaktan.. Allah kolaylık versin..

kendine dikkat et ha..

çok çalışkan bu ya.. bende peşinden gidiyorum.. çapçıyız elhamdülillah.. inşallah inşallah :D
nihane
(04.12.2007.19.09)
naber abi? :))
kaktüs
(19.12.2007.21.32)
o da yildizz'in güzel insanlarından ;)

._.
2_rule
aloha
amazing
argentina
asyaka.
atakumlu
bademlikurabiye
baloonist
bambam
bettyboop
bira we kahwe!
bluetoothcan
choucroute
conqueror3
daredevil
delikızımuyan
domates
emre d.
extreme
fire_man
gunner
helen
her sey bos
hüüp
iktisatyapamayaniktisatçı
kokkorikko
machiner
malcolm_x_
memogedo
mina
miss whiteblack
mscsbeto
mustt_excalibur
n/a-stigar
pablo_aimar
peacebewithyou
pipilibalık
rid1
rodr!go
sibelll
tava_ritörn...
tdk
tek kullanımlık
tekel2000
teriyaki
voodoo child
ysfozy
ytugame
zeytinyağlıdolma


..
kaktüs
(19.12.2007.21.33)
bi de 1oo. yorumu yapim tam olsun bari :D

..
kaktüs
(05.01.2008.20.28)
valla ben daha yeniydim öyle yorum yapmazdım pek, bir dirin vardı kolayı bıraktım gibisinden.. o zaman görmüştüm seni de :D

herkes unutsa da ben unutmam :)

..
asyaka.
(01.02.2008.01.01)
daha çok ekranı göremeyen 2007solidworkse maruz kalmış biri, zırt pırt soru sorup yapamıyorum demekten kendimi salak hissetmeye başladım çapı fln bırakasım geldi nediyon sen:)

ama yok azmin elinden hiçbişey kurtulamaz bi yükliyimde ferrari çizicem valla:D:D
steepstar
(03.06.2008.01.10)
o benim kardeşimdir. kadıköylü doğdu, gerçi her sabah bizden 1 saat geç kalkardı , bazen biz uyandırırdık zile falan basıp :)
- teyze conq uyanmadı mı?
- çağarayım evladım :):)

çok maceralarımız oldu. korocu bi insandır. basların kralı olamadı ama olsun :)
steepstar
(03.06.2008.01.12)
bi gün conq ile dursun yolda gidiyorlarmış... vs şeklinde 1000 tane hikayeyi kendisine atfettiğim güzel ex-best-man'im benim...
asyaka.
(09.09.2008.23.54)
evt bir yeni döneme baslarkene ben yine conqun sayfasinda bir kaç tüyo almak üzere bulunmaktayim:)

öncelikle yeni dönemin size mutlu,huzurlu,bol notlu güzellikler getirmesi dilegiyle:D:D
simdi sorularima geçiyim
ve ilk soru klasiktir ama sizden alalim cevabi:)
makel1
atilla bozaci mi, ferhat dikmen mi,o. çolak mi?
soru2
isi transferi
G.Temir mi, eyüp akaryildiz mi, I.Teke mi?(sanirsam Eyüp hoca dersin ama velev ki alamadim diger ikisinden hangisi?)
soru3
ter.mak. turbo(zorunlu seçimlik diyo almak zorundayiz dimi?)
Z.yumurtaci, s.bekdemir??
ve son soru;
2tane de grup seçmeli dersi mi almaliyiz?ögretim planinda öle bisey var

çok uzun oldu biliyorum ama cevaplayip cevaplamamak senin merhametine kalmis(duygu sömürüsü:D)ama biliyorum ki sen yardim sever bir elk-mak cisin:D:D

Deonynn
(08.02.2009.04.25)
YINE YENI YENIDEN... yayindayim:)
tek kull..
(02.07.2010.08.17)
eskiye dair hiçbirsey yok...
n/a
(2010-23-07 08:48)
vaaay kıdemli üye varmış burdaa. selamlar olsun sana abisi.
s.o.
(2010-09-09 00:42)
olm sen hala burda mısın :)
Üye Hakkında Yorum Ekle

HABERLERİ (3 adet)
 > Başlık - Tarih (Toplam Yorum Adeti)
> TURBO MAKINA KONSTRÜKSIYONU SINAVI BU HAFTA - 09.12.2007 17:46:00 (6)
> YILDIZ MAKINA 2004 GIRISLILER MAIL GRUBU - 24.08.2007 21:36:00 (12)
> Kötü Hava Kosullarindan Dolayi YTÜ'de Egitime Ara Veriliyor - 22.01.2006 15:35:00 (3)
DİRları (1 adet)
 > Başlık - Tarih (Toplam Yorum Adeti)
> Eskiden buralar hep dutluktu! (2) - 02.02.2015 11:33:00 (14)
SORULARI (14 adet)
 > Başlık - Tarih (Toplam Cevap Adeti)
> HTC Desire S mi yoksa Sensation mı? - 07.09.2011 21:58:00 (9)
> Iphone'dan anlayan var mı? - 30.07.2011 21:24:00 (2)
> İngilizce - 30.10.2010 22:07:00 (0)
> Açıköğretim İşletme? - 28.10.2010 14:51:00 (0)
> İng sohbet sitesi varmı? - 25.10.2010 17:39:00 (3)
> Klasik Gitar'dan anlayanlar sorum size? - 17.10.2010 07:55:00 (0)
> Nokia 1100 ve benzer modellerden satan varmı? - 09.10.2010 01:17:00 (0)
> Kadife Ceket nerden bulabilirim?(0) - 06.10.2010 22:54:00 (7)
> Kadife Ceket nerden bulabilirim? - 03.10.2010 22:11:00 (0)
> Excel Profesörleri? - 25.09.2010 10:13:00 (3)
> ADSL TTNET? - 30.08.2010 00:27:00 (1)
> ADSL TTNET - 27.08.2010 22:51:00 (2)
> C#2008 for dummies kitabini nerde bulabilirim? - 24.07.2010 20:28:00 (5)
> Bu C# kitabını nerde bulabilirim? - 21.07.2010 09:40:00 (3)
CEVAPLARI (5 adet)
 > Soru Başlığı - Son Yorum Tarihi (Üyenin Cevap Adeti, Toplam Cevap Adeti)
> HTC Desire S mi yoksa Sensation mı? - 07.09.2011 22:30:00 (2,9)
> Kadife Ceket nerden bulabilirim?(0) - 06.10.2010 23:00:00 (1,7)
> C#2008 for dummies kitabini nerde bulabilirim? - 24.07.2010 20:35:00 (2,5)
> Bu C# kitabını nerde bulabilirim? - 21.07.2010 13:34:00 (1,3)
> staj defterine fabrikada olmayan bi şeyi yazmak ?? - 20.07.2010 17:02:00 (1,4)
HABER YORUMLARI (26 Adet)
 > Başlık - Son Yorum Tarihi (Üyenin Yorum Adeti, Toplam Yorum Adeti)
> YILDIZZ.COM'da Içerik Tekrarina Iliskin Açiklama - 05.04.2008 01:37:00 (8, 1)
> Otomobil Sporlerinda Hakem OLmak istemisin ??? - 22.02.2008 00:56:00 (5, 1)
> YILDIZ ISLETME KULUBU: EKMEK ARASI KARIYER DAVETI - 08.02.2008 13:48:00 (9, 1)
> Ücretsiz Solidworks2008 Egitimi - 28.01.2008 14:29:00 (10, 1)
> Ileri Ingilizce Yeterlik Sinaviyla Ilgili Çok Önemli Duyuru - 19.01.2008 12:23:00 (9, 1)
> TURBO MAKINA KONSTRÜKSIYONU SINAVI BU HAFTA - 10.12.2007 19:23:00 (6, 6)
> Belediye Bursu Evrak Hazirlama Rehberi - 07.11.2007 00:07:00 (14, 2)
> elektrik-elektronik mühendislerinin SMM leri iptal oluyor - 07.09.2007 01:13:00 (32, 6)
> YILDIZ MAKINA 2004 GIRISLILER MAIL GRUBU - 30.08.2007 00:26:00 (12, 12)
> YTL'ye 2009 da elveda - 08.05.2007 23:35:00 (9, 4)
> YILDIZZ.COM Bulusmasi - 17.04.2007 18:42:00 (27, 2)
> YTÜ'nün Teknoloji Ayibi - 20.03.2007 19:17:00 (166, 12)
> YILDIZZ.COM bulusmasi için YER ve ZAMAN BELIRLEYELIM - 13.03.2007 01:18:00 (86, 4)
> Tiyatro Kulübü AKM'de...HAYVAN ÇIFTLIGI... - 01.02.2007 19:05:00 (15, 2)
> Sunucuyu en çok yoran üyeler .. - 24.12.2006 21:02:00 (65, 2)
> Örem Burs Basvuru Sonuçlari.. - 18.10.2006 05:54:00 (4, 2)
> YILDIZZ.COM Kariyer Bölümünde Can Tansever söylesisi - 10.10.2006 19:25:00 (9, 2)
> YILDIZZ.COM Profil sayfalari görüntülenme istatistikleri - 02.07.2006 21:49:00 (35, 4)
> Meraklisina Google'da birseyler arayip da kendini YILDIZZ.COM'da bulanlarin aradiklari seyler .. - 02.05.2006 21:59:00 (20, 2)
> Hoca Bilgi Bankasi Hakkinda Duyuru - 20.04.2006 23:03:00 (26, 1)
> YILDIZ TS pazartesi tonoscafe önünde standini açiyor... - 05.03.2006 13:01:00 (10, 1)
> yeni ibb - 10.12.2005 15:58:00 (4, 1)
> YILDIZZ.COM Içerik Hakem Heyeti ve Içeriklerin Yayindan Alinma Prensipleri .. - 25.11.2005 11:30:00 (13, 1)
> admin abiden ilk vize hatirlatmasi .. - 15.11.2005 09:03:00 (7, 2)
> Matlab'i indirmek isteyenler - 15.11.2005 09:00:00 (8, 1)
> YTUSohbet.com - 14.11.2005 09:57:00 (5, 2)
DİR YORUMLARI ( adet)
 > Başlık - Son Yorum Tarihi (Üyenin Yorum Adeti, Toplam Yorum Adeti)
> Eskiden buralar hep dutluktu! (2) - 02.02.2015 22:20:00 (2, 14)