* YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ - GAYRİRESMİ ÖĞRENCİ ORTAMI
Soru-Cevap DİR HABER SERİİLAN
YILDIZZ HABERLER
10 yorum

Yildiz Isletme Kulübü'nden Söylesiye Davet

YILDIZ ISLETME KULÜBÜ Sunar; CEYHUN YILMAZ SÖYLESISI Doyasiya gülmek, keyifli dakikalar geçirmek isteyen herkesi bekliyoruz... TARIH: 3 MART CUMA SAAT : 13:30 YER: ODITORYUM Önümüzdeki söylesi programi: 6 Mart 14:00 - Sunay Akin 7 Mart 14:30 - Muzo (Radyocu) 16 Mart 12:00 - Ali Kirca Etkinlikler ücretsizdir. Herkesi bekliyoruz.

» secretcv | » 01.03.2006 23:03:00 | » 584 görüntüleme | GERİ 

ytuiktisatt (01.03.2006 23:53:00)
doyasıya gulmek mi. ceyhun yılmaz? neyse gidenlere ii eglenceler.
ama bu adamlara prim vermeseniz ii olur.. stand upın en para getirdigi donemde ismi cem yılmaza benziyo diye kendini one atmıstı bu arkadas.. masallah her isi yapar oyunculuk yapar djlik yapar siir yazar kitap cikartir komedyenlik yapar talk show yapar.... birini de adam gibi yapamaz nasıl unlu oldu anlamadım... ben elimde cv ile is ararken boyle bos adamlar gordumu sinirleniyorum kusura bakmayın....

ama muzo superdir onu kacırmam...... muzo ii olmus :))
secretcv (02.03.2006 00:49:00)
Tabi seçici olmakta yarar var.Bakalım artık ne kadar gülderecek,görücez...Yalnız Sunay Akın da iidir.Anlattığı çok güzel şeyler var... Tavsiye ederim.Büyük ihtimal hepsine gidicem.Zaten bizim organizasyon hepsi.Ama Ali Kırca...Belki....çünkü son zamanlarda baya bozmuştu kendini,toparladı mı bilemem.Ne zamandır izlemiyorum.
xwaxgirl (02.03.2006 02:06:00)
muzo cok ii oldu gecen sene de gelmisti
tuccar (02.03.2006 12:14:00)
vay canına..
sunay akın, ali kırca falan işlete kulübü coşmuş..hepsine gitmeli..
JaCKaSS (02.03.2006 14:48:00)
ytüiktisat aynen katılıyorum Allah aşkına neresi komik o adamın . her esprisi birbirinden saçma ve komik değil. yine de sevenleri varsa giderler o ayrı ama. zorla götürmeye kalksalar kulaklarımı tıkar yine de dinlemem. ıyyyyyyyyyyy....
c2h5oh (02.03.2006 15:41:00)
burda yazmasa habermz olmıcak allahın dağında....ii oldu öörediim:)
mushtifa (03.03.2006 12:50:00)
işletme kulubune saygılar-sevgiler-tesekkurlerr.
commodore64 (04.03.2006 21:03:00)
ah ah,nerde o eski ortaokul zamanlarımızda dinlediğimiz best efemdeki CEYHUN YILMAZ HOBBY ŞAMPUAN ŞOV,nerde bu meşhur olmuş,kendini şaşımış cy...
2000li yılların başıydı sanırım,ilk defe tv ye çıkacağını söylemişti haftalar önce radyoda,,starda mesut yar la gece haberlerine çıkıcaktı,,gece 2 ye kadar beklemiştik,,ertesi sabahki coğrafya sınavından 30 almak pahasına...

bişi diil,radyo programlarını yıllar sonra tekrar dinleyebilelim diye kasetlere kaydederdik,,şimdi kendisi ne zaman tv de çıksa bu konuyu açıyo ev ahalisi,maskara olduk sayesinde!!!

filmine gitmem,tvde izlemem,hep eskisi gibi radyodaki halini hatırlıyım,,yoksa kendimden,hayata bakışımdan şüphe duyucam,,cık cık cık...

commodore64 (04.03.2006 21:05:00)
habere de içimi döküp rahatladım ya,bu da iyimiş...
madrugada (05.03.2006 13:24:00)
commodore64 çok haklısın ortaokul zamanında bende az dinlemedim bu adamı.Tampon tampona aşk yapanl zamanları ne kadar güzeldi..

şimdi ise bir piyasa maymunundan başka bir şey görmyürm ben...
YORUM EKLE
YILDIZZ ARAMA