* YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ - GAYRİRESMİ ÖĞRENCİ ORTAMI
Soru-Cevap DİR HABER SERİİLAN
YILDIZZ HABERLER
8 yorum

*TELEVIZYONU KAPA-HAYATI AÇ*

Televizyon izlemenin yol açtigi olumsuzluklara dikkat çekmek üzere dünyanin bir çok ülkesinde düzenlenen ''Turn off TV/ Turn on Life'' kampanyasi, tüketiciler birliginin öncülügünde 25 Nisan-1 Mayis tarihleri arasinda Türkiye'de de gerçeklestirilecek. Tüketiciler Birligi'nin ''<a href="http://www.turnofftv.tuketiciler.org">www.turnofftv.tuketiciler.org</a>'' internet sitesinde yer alan bilgilere göre, 1995'ten bu yana dünyanin bir çok ülkesinde yürütülen kampanya, ''Turn off TV / Türkiye'' basligi ile bu yil 4. kez düzenlenecek. Kampanyayla televizyonun insan yasamindaki yeri sorgulanarak, asiri televizyon izlemenin olumsuzluklarina dikkat çekilmesi amaçlaniyor. Kampanya kapsaminda düzenlenecek yarismayla da televizyonlarini kapatarak en ilginç etkinligi gerçeklestirenler ödüllendirilecek. Yarismaya iliskin detayli bilgiler ''www.turnofftv.tuketiciler.org'' internet adresinden alinabilecek. **BEN COMMODORE64 OLARAK KAMPANYAYA TAM DESTEK VERMEK IÇIN BAHSI GEÇEN 25 NISAN-1 MAYIS TARIHLERI ARASINDA TV YI AÇMAMAYA KARAR VERDIM..gerçi yurtta tv açma kapama gibi bir durumumuz da yok ya,olsun.. BEN HERKESTEN KAMPANYAYA TAM DESTEK BEKLIYORUM.. BU GÜZEL HAVALARDA YAZIKTIR ZATEN,HADI GENÇLIK ÇIKIN DISARI BI ISTANBUL HAVASI ALIN,,LALELER FALAN..YASLANINCA IZLERSINIZ BOL BOL...

» commodor.. | » 4/22/2006 12:45:00 AM | » 608 görüntüleme | GERİ 

commodore64 (4/22/2006 1:26:00 AM)
BIZ KI;ilk çocukluk yillarini,,TRT de sabah askerlerin ANITKABIR deki raprap yürüyüsünün ardindan ISTIKLAL MARSI ni ayaga kalkarak uyku sersemiylede olsa büyük saygiyla her sabah izleyen bir nesiliz..

YINE BIZ KI;yagmurlu havalarda disarda oynamaya izin verilmediginden,,baska izleyecek bir sey olmadigi için yine TRT nin sag alt kösede ISITME ENGELLILER IÇIN HABERLERI izleyip,,isitme engelli biriyle karsilassak baya bayaa derdimizi anlatacak durumdaki çocuklardik...

STAR daki PARLIAMENT SINEMA KULUBU,SUSAM SOKAGI,isaret parmaklarini birbirine degdirince zamani durduran kizin dizisi ve kahramanim MAC GAYVER I saymiyorum bile...

ahh,ah SUSAM SOKAGI gibi çocuk programi yapsinlar canimi yesinler..AÇMIYORUM TELEVIZYONU!!!
madrugada (4/22/2006 10:21:00 AM)
Çok güzel bir kampanya tebrik ederim her ne kadar çok az tv izliyor olsam bile elimden geldigi kadar destek vermeye çalisacagim.

Bir de ismi Türkçe olsaymis ne kadar güzel olurmus...
n/a (4/22/2006 11:42:00 AM)
turn off "yildizz.com", turn on "serway physics2" (özellikle 1.siniflara sölüyom)

:)
youraisemeup (4/22/2006 12:32:00 PM)
çok sahane bisii..keske yapabilsem:( turn off tv turn on life:)) öle gercektten tv hayatimizdan bisürü seyi alip götürüo:(
bi de trtde gece yayin bittiginde istiklal marsi okunurdu soooraa diiitttt die gicik edici bisesle bi görüntü çikiverirdi. vayy bee ne günlermis.
tuccar (4/22/2006 8:22:00 PM)
susun lan adamin asabini bozmayin elimin tersine gelmeyin:S

"turn off" ne yahu:S

televizyondan gayri, bilgisayari kapatmak daha iyi olur bence..
n/a (4/23/2006 7:32:00 AM)
"televizyon" ne demek?........
jakuzi (4/24/2006 7:51:00 PM)
tv sizin efendiniz olmasin...siz tv nin efendisi olun...
bucak (4/28/2006 7:20:00 PM)
pek çok olumsuzluga yol açtigi kesin. en basta tutsak ediyor. ve gerçekten de beyni "uyusturuyor" çogu zaman. keske sadece kampanya süresince degil hayati süresince sorgulasa, önüne geçse insanlar!
YORUM EKLE
YILDIZZ ARAMA