* YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ - GAYRİRESMİ ÖĞRENCİ ORTAMI
Soru-Cevap DİR HABER SERİİLAN
YILDIZZ HABERLER
22 yorum

ne kadar ATATÜRKÇÜ var görsünler

Bir Kanaltürk yazarinin ATATÜRKÇÜLÜK'le ilgili yazisina bölücü okur tarafindan "topu topu 20bin Atatürkçü var" diyerek tepki (!) gösterilmis. Lütfen asagidaki linke tiklayin ve gerçekte kaç kisi oldugumuzu Ispatlayalim. En fazla 30 saniyenizi alir yollayabildiginiz kadar kisiye yollayin amaç 60 milyona ulasmak! http://www.kanalturk.com.tr/yazar.php?yazarlar_id=25

» djengineer | » 7/26/2006 9:52:00 PM | » 955 görüntüleme | GERİ 

madrugada (7/26/2006 10:34:00 PM)
kanaltürk sayfadaki reklamlari kaldirir kaldirmaz girecegim o linke...
tuccar (7/27/2006 11:14:00 AM)
bir tane gerizekali bölücünün en az kendisi kadar gerizekali lafini kaale almaya gerek olmadigini düsünüyorum.
RÜZGARDENİZ (7/27/2006 12:55:00 PM)
bu ülkede kaç tane Atatürkçü oldugunu bir gün herkes anlayacak, emin olun...ve o gün birileri için is isten çoktaann geçmis olacak!!...

bu topraklari satanlar da, ABD ile isbirligine girenler de, dini sömürüp yetim hakki yiyenler de,, herkes herkes anlayacak bir gün...Atatürk ve bu ülke üzerine oyun oynanamayacagini...

herkes serin tutsun içini...oyunlara gelmesin yeter ki.....
testere (7/27/2006 5:27:00 PM)
Cumhuriyetin ilk yillarinda Trabzon'un topa tutulus sebebini biliyor musunuz , Kastamonu'da binlerce insan niye ülkeden kaçti ?
Eskiler Atatürk zamani için kurt koyuna girmeye korkardi demis. Iste o zaman halkin üstüne öyle baski kurulmus, Meclis kurulurkenki fotograflarda görülen o hocalar niye cumhuriyet sonrasi fotograflarda yok?Hepsi asilmis da ondan.Sonra insanlar Islamsiz kalinca komunizme meyletmisler.Rejim! -aslinda sermaye- tehlikeye düsmüs.Insanlari komunist yapmayacak kadar Islama izin vermisler, dinimiz de canli bir din oldugu için sagcilar bir anda(2 nesilde) kuvvetlenmisler.Simdiki egitimimiz de yine insnalari Islamsiz birakacak sekilde yapiliyor.
Halkimiz yalanlarla kandirilan insanlarla dolu , iste halimiz.Devletimiz bir devletin gelebilecegi en adi noktaya , kendi halkini tehlike olarak algiladigi noktaya gelmis. Gerisi bos laf.
KvN (7/27/2006 6:59:00 PM)
bize bisi oLmaz mantIgIyLa devam beyLer.. bakaLIm daha basImIza neLer geLicek? seyredioruz.. seyredicez görücez..
RÜZGARDENİZ (7/27/2006 10:07:00 PM)
testere hakikaten senin bu laflarini okurken dehsete düstüm...sen nasil böyle düsünebiliorsun???
o insan olmasaydi acaba sen babanin ismini biliyor olabilecekmiydin??hep ayni tantanalar, hep ayni sözler, hep MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ü karalamalar!!!

ülkemizin bu hale gelmesi senin o çok methettigin sagci partiler sayesinde olmustur..demokrat parti ile baslayan bir komplo teorisine itildik biz..ve bu topraklar en güzel dönemlerini 1945 e kadar yasadi..gerisi bos!! gerisi halkin sömürülmesi, paralarin ceplere indirilmesi, yabanciya yalakaliklar, ve simdisi.....

atatürk devrimlerini anlamadan konusmak nasil bir anlayistir anlamiorum!!..aç oku biraz lütfen, rica ediyorum...tarihi ögrenmeden konusmayalim burada!..

topraklarimiz lime lime edilmisti, 4 koldan düsmanla savasiyorduk, bir de içimizdeki hainler vardi...kadinlar çocuklar demeden, öldüre öldüre düsman kuvvetleri ilerliyordu...sen daha kalkmissin rejime, atatürk e laf söylüyorsun ya?!! bu nasil bir istir??bu nasil bir komplo teorisidir ya?!! kim anlatti sana bütün bunlari?? atatürk ün yaninda duran beyaz sarikli imamlarin resimlerini hiç mi görmedin?? basi örtülü kadinlarin ona kucak açislarini hiç mi seyretmedin kitaplardaki resimlerde??ama tabii dogrudur, devir hainlerin, dini sömürenlerin devri, devir kötülerin devri!!!

DEVIR ATATÜRK E KARSI DURMA DEVRI!!!
DEVIR YÜCE DINIMIZI KULLANIP KULLANIP, PARALARI CEPLERE INDIRIP, KOLTUK KAPMA DEVRI!!!!


haklisin...


testere (7/27/2006 10:28:00 PM)
Tarih bilgin Inkilap tarihi kitaplariyla sinirli kalirsa iste böyle olur.Ben sana diyorum ki milli mücadele baslatilirken Mustafa Kemal'in yaninda olan hocalar Cumhuriyet kurulduktan sonra nereye gittiler , Trabzon halki niye topa tutuldu , niye korku rejimi insanlari ülkelerinden kaçirmaya zorladi?Bunlari cevapla laik rejimin basimin üstünde yeri var.Sen bana kalkmissin yüce dinimiz deyip dini yasaklayanlari savunuyorsun.Insan biraz ezber bozar .
Türkiye'yi asil kimin ABD nin sömürüsü haline getirdigini merak ediyorsan darbelere bak , her darbeden sonra daha çok ABD güdümüne girmisiz.En çok da 28 Subat darbesinden sonra...
Derin Sol diye bir kitap var onu mutlaka oku .Orada mason locasinin sag kesimde mi sol kesimde mi yuvalandigini anlayacaksin.
RÜZGARDENİZ (7/27/2006 10:42:00 PM)
derin sol veya derin sag beni hiç ilgilendirmior testere kardes...

beni bu ülke ilgilendirior...simdi sen kalkip bana solcu da diyeceksindir muhtemelen...neyse...tarih bilgim tarih kitaplariyla sinirli degil merak etme, yeteri kadar kitap okudum ve trabzonun bombalanmasi diye bir olay hiç duymadim, okumadim...o hocalar cumhuriyet kurulduktan sonra da gördügüm resimlerde, mustafa kemal in yaninda idiler, o teyzeler de....

benim anlamadigim, nedir bu kin bu öfke?? kimsenin dini yasakladigi falan yok!! ben istedigim gibi dualarimi okuyup, namazimi kiliyorum, isteyen de basini örtüyor....Allah askina bir düsün, neden bizim böylesi bir iç savasa dogru gidisatimiz son zamanlarda tavan yapti???

ve tekrar söylüyorum, bizim bu halimiz yani amerika ya yalakaliklar demokrat parti ile baslamistir, sagci partiler sayesinde bugünlere kadar geldik..dinin yasaklanmasindan bahsediorsun, yahu din nerede yasaklaniyor??ATATÜRK e düsmanlik bence gitgide arttirilior...bilinerek bilerek yapilior bunlar...hepsi hepsi birer komplo teorisinin parçalari...

bati dünyasinin taa kurtulus mücadelesinden bize besledikleri kin ve nefret ile ilgili, emin ol....çünkü o dönemde de, itilaf devletleri milli mücadeleyi engellemek için, bazi din adamlarina fetva verdirmisti...fetvalar nasilmiydi; "Mustafa kemal i ve arkadaslarini öldürmek dinimizin geregidir" aynen böyleydi....yani ona düsman kesilmek bütün bati dünyasinin isine geliyordu....neden?? böylece oldugu gibi, bu topraklara konuslanip bizi yok edeceklerdi...denklem basit, sonuç basit...neyi anlayamiorsunuz Allah askina ya?!!

suanda yasadigimiz rejim en güzel rejimdir, Mustafa Kemal en iyi liderdir....hepimiz özgürce dinimizi yasiyoruz, kendi vatanimizda...bunun kadar güzel baska bir sey var midir???
testere (7/27/2006 10:49:00 PM)
Birak su herkes dinini yasiyor mavalini .Abisi sehit oluyor tabutla geliyor , kizkardesi basörtülü diye okuma hakki elinden aliniyor.Çocuklarima dini eigitim vermek istesem gönderecegim okul yok. Cami açik ama camiye giden yollar kapali , bilmem anlatabildim mi?
testere (7/27/2006 10:52:00 PM)
Su an yasadigimiz rejim en iyi rejimse niye ABD bastan basa islam ülkelerini laik rejimlerle donatmaya çalisiyor?Çünkü en iyi laik rejimlerde yuvalanabiliyorlar .Küçük laik bir azinlik iktidarda kalmak pahasina ülkesinin menfaatlerini dis güçler ile paylasiyor .En iyi sömürdükleri ülkeler hep laik rejimler.Bak Iran da rejim degistirmek adina adamlar savas ilan edecek.Uyan da kim düsman gör.
prost (7/27/2006 11:17:00 PM)
ne liak rejimiinden bahsedionn herhalde gazte tv izlemion irak taki rejimmin anayasasi devlet gücünü allah tan alir die baslio ve seriat hükümleri içerioo abd laik bi rejime karsi çünküü tek merkezlii devletleri kontrol etmek daha kolaydirr özgürr yasanan bir ülkede ki farkli sesler islerine gelmezzz

bunun yaninda abd nin müteffigi arap ülkelerine bakarsan s.arabistan,ürdün falann benim bildigim kadariyla laik degillll!!!!
testere (7/28/2006 10:38:00 AM)
Farkli seslerin seriatçi , gerici , bölücü gibi isimlendirilmesi tabii ABD'nin isine gelir , iktidari destekleri sayesinde tutanlarin da isine gelir elbet .Lakin adamlarin laik rejimleri ölesiye istedigi ortada. O kadar cahilsin ki..Adamlar seriat düzeni isteseler su an kurulmakta olan Kürt devletini seriat kurallarina göre kurarlar.Çok da rahat ederler , çok daha kolay kurarlardi.Simdi K.Irak da devletin yapisinin nasil olacagi tartisiliyor.Tabii Barzani laik bir rejim istiyor.
RÜZGARDENİZ (7/28/2006 8:01:00 PM)
içim aciyor, su satirlari okudukça...
bugün bir kurtulus savasi kitabini aglayarak okudugum için belki de...

bazilari hala, Mustafa Kemal i tartisip, rejimin degistirilmesini savunuyor iste...ne diyeyim?? o insani bütün dünya (düsman devletlerin baskanlari üstelik) ayakta alkisladi, ama su söylenenlere bakin hele!!

ama sunu anlayin, bu ülke öyle kolay kazanilmadi, bu ülke yoktan var edildi...ve ben de bir gün tipki fatma seher hanim gibi, tipki ayse hatun gibi gerekirse savasmasini bilenlerden olacagim....ve gözümü hiç kirpmadan yapacagim bunu....

kimse bu ülkenin kolayca satilabilecegini, cumhuriyet in ve laikligin yikilabilecegini düsünmesin!!!
prost (7/28/2006 8:03:00 PM)
http://www.yildizz.com/diryorum.asp?did=14300
prost (7/28/2006 8:46:00 PM)
Büyük Atatürk'ün ufulünden dolayi teessürümüz o derece derin ve sonsuzdur ki, bunu ifade etmek için kelime bulamiyorum. Çünkü Atatürk, yalniz Türkiye'nin degil, bütün sarkin Ata'si idi.

Emanullah HAN
Afgan Krali

Istirap çeken dünyada baris ve esenligi yeniden kurmak ve insanligin yalniz maddi degil, manevi gelismesini saglamak isteyenler Atatürk' ün iman verici ve yön göstericiliginden örnek ve kuvvet alsinlar."

"O, kendi milleti ve beseriyet alemi için besledigi muhabbetle, bir dahinin neler yarattigina dair, cihana fevkalade heyecanli bir sahne seyrettirmektedir."

"Atatürk tarihten hakiki dersler almis nadir büyüklerden biridir. Bütün çaba ve ugrasmalari yalniz kendi ulusu içindir."

Prof. Herbert MELZIG
Tarihçi

Ser, dayanikli ve mücadeleci. Bence harika bir subay. Kelimenin tam manasiyla mükemmel bir yönetici."

General Liman Von Sanders

Asker, devlet adami, çagimizin en büyük liderlerinden biri idi.
Kendisi, Türkiye'nin, dünyanin en ileri memleketleri arasinda hak ettigi yeri almasini saglamistir. Keza O, Türklere, bir milletin büyüklügünün temel tasini teskil eden, kendine
güvenme ve dayanma duygusunu vermistir.

General Mc ARTHUR

Atatürk bu yüzyilin büyük insanlarindan birinin tarihi basarilarini, Türk halkina ilham veren liderligini, modern dünyanin ileri görüslü anlayisini ve bir askeri lider olarak kudret ve yüksek cesaretini hatirlatmaktadir.
Çöküntü halinde bulunan bir imparatorluktan özgür Türkiye' nin dogmasi, yeni Türkiye' nin özgürlük ve bagimsizligini serefli bir sekilde ilan etmesi ve o zamandan beri korumasi, Atatürk' ün Türk halkinin isidir. Süphesiz ki, Türkiye' de giristigi derin ve genis inkilaplar kadar bir kitlenin kendisine olan güvenini daha basari ile gösteren bir örnek yoktur.

John F. KENNEDY
A.B.D Baskani

Atatürk'ün dis münasebetler konusu üzerindeki görüslerini inceleyen bir kimse, fikirlerinin degeri ve ifade edildikleri zamani asan manalari karsisinda daima hayrete düser.

Awra M. WARRENGl
A.B.D. Büyükelçilerinden

Mustafa Kemal yeni Türkiye' nin kalbidir. Eski, yipranmis bir toplumdan yepyeni, güçlü bir millet yaratmis, essiz kisiligiyle kendini herkese saydirmis, enerjisiyle herkesi kendine inandirmistir.

Ma Shao-Cheng
Yazar

Akilli ve barisçi yöntemlerle gerçeklestirdigi eseri halklarin tarihinde izlerini birakacaktir.

Albert LEBRUN
Fransiz Cumhurbaskani

Fransa, kendisine pek çok dostluk belirtileri göstermis olan bu büyük adamin anisini daima canli tutacaktir.

Eduard DALADIER
Fransa Basbakani

Bu günün Türkleri, yüzyillar önce Avrupa' yi titreten canli millet durumuna erismistir. Ve bu aksam O büyük ulunun basinda bekleyen Türkiye, güçlü ve dipdiri Türkiye' dir.

Pierre Dominique
Gazeteci

Atatürk, yalniz Türk Milleti'nin degil, özgürlügü ugruna savasan bütün milletlerin önderiydi. O' nun direktifleri altinda siz bagimsizliginiza kavustunuz. Biz de o yoldan yürüyerek özgürlügümüze kavustuk.

Sucheta KRIPALANI
Hint Parlamento Heyeti Baskani

Savasta Türkiye' yi kurtaran, Savastan sonra da Türk Milletini yeniden dirilten Atatürk' ün ölümü, yalniz yurdu için degil, Avrupa için de büyük kayiptir. Her sinif halkin O' nun ardindan döktükleri içten gözyaslari bu büyük kahraman ve modern Türkiye'nin Ata' sina deger bir görünümden baska bir sey degildir.(1938 )

Winston CHURCHILL
Ingiltere Basbakani

Ben simdiye kadar on bes hükümdar ve cumhurbaskani ile özel ve resmi konusmalar yaptim. Bu geceki kadar ezildigimi hatirlamiyorum.
Mustafa Kemal'de büyük bir ruh kudretinin esrari var.(1922).

Sir Charles TOWNSHEND
Ingiliz Generali

Mustafa Kemal Atatürk, kuskusuz 20. yüzyilda dünya savasindan önce yetisen en büyük devlet adamlarindan biri, hiçbir millete nasip olmayan cesur ve büyük bir inkilapci olmustur. (1963)

Ben Gurion
Israil Basbakani

Üstün iradesi, tükenmez cesareti ve essiz sezisi ile hasimlarini dize getirdi. Fazilet ve ciddiyeti, üç yilda memleketine yalniz askeri degil, ayni zamanda tam ve doyurucu bir
OTTOMAN (7/29/2006 1:35:00 AM)
Arkadaslar ortak paydada bulusursak daha kalabalik olup hada guclu olruz.
Bu ortak payda sadece VATANNINI SEVEN TURK dur.lutfen aramizdaki farkalri ortaya çikartmayalim.
seni gidi fındık kıran (7/29/2006 3:09:00 PM)
ATATÜRKçü dogulmaz ATATÜRKçü olunur..önemli olan onu anlayabilmek yoksa lafla ATATÜRKçülük olmaz..
Nihilus (7/31/2006 11:12:00 AM)
Burada hala cumhuriyet rejiminin degismez niteliklerine düsman insanlarin olmasi tek kelimeyle rezil bir olay. Laikligin Amerikan güdümüne girmeye yol açtigi ise açikça bir zeka geriligi göstergesidir. Amerika yillarca islami örgütleri ve ülkeleri Sovyetlere karsi tasmali köpek gibi kullanmistir. Anayasal suça dogru gidiyorsunuz,.
radyasyon (7/31/2006 10:15:00 PM)
ya olaya bak ya herkes mi ATATÜRKÇÜ OLUR BI ANDA YA....KARDESIM BUNU HERKES KULLANMASIN ...SARABIN DIBINE VURUP NAMAZ KILANI YOBAZ BULAN ZIHNIYET NECI OLURSA OLSUN BANA UZAK ALLAHA YAKIN OLSUN BEN BUNU KABUL EDEMEM ABI..
djengineer (7/31/2006 11:09:00 PM)
içte yasanir burda gostermeye bisey ispatlamaya gerek yok falan ayaklari yapmayin bana
yazarak cizerek bagirarak tepki ortaya koyarak dile getirerek gostericeksin kardesim icimden yasiim ben ataturkcuyum olmaz
ispatlican kardesim gorucek millet
creaz_ca (8/3/2006 2:08:00 AM)
ARtik Atartukculugun bile anlami kalmadi cunku agzina gelen ben ATATURKCUYUM diyor ...anlamini bilmeden ATATUKCU olunmaz ..BEn ata TUrkcu degilim ama..BEn bir MUSFATA KEMALISTiM.....Anlayanlar cok iyi anlar..Anlamayanlar ise anlayamazlar islerine gelmez çunku
n/a (1/5/2007 11:42:00 PM)
ulan onu diyenin anlini karslarim
ATATÜRKÇÜYÜM her zaman her yerde kanimin son damlasina kadar..ATATÜRKÜ rüyamda görsem ne dese yaparim...sana çok tskrlr böle bi tepki için gerçek atatürkçüsün dostum
madrugada (7/26/2006 10:34:00 PM)
kanaltürk sayfadaki reklamlari kaldirir kaldirmaz girecegim o linke...
tuccar (7/27/2006 11:14:00 AM)
bir tane gerizekali bölücünün en az kendisi kadar gerizekali lafini kaale almaya gerek olmadigini düsünüyorum.
RÜZGARDENİZ (7/27/2006 12:55:00 PM)
bu ülkede kaç tane Atatürkçü oldugunu bir gün herkes anlayacak, emin olun...ve o gün birileri için is isten çoktaann geçmis olacak!!...

bu topraklari satanlar da, ABD ile isbirligine girenler de, dini sömürüp yetim hakki yiyenler de,, herkes herkes anlayacak bir gün...Atatürk ve bu ülke üzerine oyun oynanamayacagini...

herkes serin tutsun içini...oyunlara gelmesin yeter ki.....
testere (7/27/2006 5:27:00 PM)
Cumhuriyetin ilk yillarinda Trabzon'un topa tutulus sebebini biliyor musunuz , Kastamonu'da binlerce insan niye ülkeden kaçti ?
Eskiler Atatürk zamani için kurt koyuna girmeye korkardi demis. Iste o zaman halkin üstüne öyle baski kurulmus, Meclis kurulurkenki fotograflarda görülen o hocalar niye cumhuriyet sonrasi fotograflarda yok?Hepsi asilmis da ondan.Sonra insanlar Islamsiz kalinca komunizme meyletmisler.Rejim! -aslinda sermaye- tehlikeye düsmüs.Insanlari komunist yapmayacak kadar Islama izin vermisler, dinimiz de canli bir din oldugu için sagcilar bir anda(2 nesilde) kuvvetlenmisler.Simdiki egitimimiz de yine insnalari Islamsiz birakacak sekilde yapiliyor.
Halkimiz yalanlarla kandirilan insanlarla dolu , iste halimiz.Devletimiz bir devletin gelebilecegi en adi noktaya , kendi halkini tehlike olarak algiladigi noktaya gelmis. Gerisi bos laf.
KvN (7/27/2006 6:59:00 PM)
bize bisi oLmaz mantIgIyLa devam beyLer.. bakaLIm daha basImIza neLer geLicek? seyredioruz.. seyredicez görücez..
RÜZGARDENİZ (7/27/2006 10:07:00 PM)
testere hakikaten senin bu laflarini okurken dehsete düstüm...sen nasil böyle düsünebiliorsun???
o insan olmasaydi acaba sen babanin ismini biliyor olabilecekmiydin??hep ayni tantanalar, hep ayni sözler, hep MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ü karalamalar!!!

ülkemizin bu hale gelmesi senin o çok methettigin sagci partiler sayesinde olmustur..demokrat parti ile baslayan bir komplo teorisine itildik biz..ve bu topraklar en güzel dönemlerini 1945 e kadar yasadi..gerisi bos!! gerisi halkin sömürülmesi, paralarin ceplere indirilmesi, yabanciya yalakaliklar, ve simdisi.....

atatürk devrimlerini anlamadan konusmak nasil bir anlayistir anlamiorum!!..aç oku biraz lütfen, rica ediyorum...tarihi ögrenmeden konusmayalim burada!..

topraklarimiz lime lime edilmisti, 4 koldan düsmanla savasiyorduk, bir de içimizdeki hainler vardi...kadinlar çocuklar demeden, öldüre öldüre düsman kuvvetleri ilerliyordu...sen daha kalkmissin rejime, atatürk e laf söylüyorsun ya?!! bu nasil bir istir??bu nasil bir komplo teorisidir ya?!! kim anlatti sana bütün bunlari?? atatürk ün yaninda duran beyaz sarikli imamlarin resimlerini hiç mi görmedin?? basi örtülü kadinlarin ona kucak açislarini hiç mi seyretmedin kitaplardaki resimlerde??ama tabii dogrudur, devir hainlerin, dini sömürenlerin devri, devir kötülerin devri!!!

DEVIR ATATÜRK E KARSI DURMA DEVRI!!!
DEVIR YÜCE DINIMIZI KULLANIP KULLANIP, PARALARI CEPLERE INDIRIP, KOLTUK KAPMA DEVRI!!!!


haklisin...


testere (7/27/2006 10:28:00 PM)
Tarih bilgin Inkilap tarihi kitaplariyla sinirli kalirsa iste böyle olur.Ben sana diyorum ki milli mücadele baslatilirken Mustafa Kemal'in yaninda olan hocalar Cumhuriyet kurulduktan sonra nereye gittiler , Trabzon halki niye topa tutuldu , niye korku rejimi insanlari ülkelerinden kaçirmaya zorladi?Bunlari cevapla laik rejimin basimin üstünde yeri var.Sen bana kalkmissin yüce dinimiz deyip dini yasaklayanlari savunuyorsun.Insan biraz ezber bozar .
Türkiye'yi asil kimin ABD nin sömürüsü haline getirdigini merak ediyorsan darbelere bak , her darbeden sonra daha çok ABD güdümüne girmisiz.En çok da 28 Subat darbesinden sonra...
Derin Sol diye bir kitap var onu mutlaka oku .Orada mason locasinin sag kesimde mi sol kesimde mi yuvalandigini anlayacaksin.
RÜZGARDENİZ (7/27/2006 10:42:00 PM)
derin sol veya derin sag beni hiç ilgilendirmior testere kardes...

beni bu ülke ilgilendirior...simdi sen kalkip bana solcu da diyeceksindir muhtemelen...neyse...tarih bilgim tarih kitaplariyla sinirli degil merak etme, yeteri kadar kitap okudum ve trabzonun bombalanmasi diye bir olay hiç duymadim, okumadim...o hocalar cumhuriyet kurulduktan sonra da gördügüm resimlerde, mustafa kemal in yaninda idiler, o teyzeler de....

benim anlamadigim, nedir bu kin bu öfke?? kimsenin dini yasakladigi falan yok!! ben istedigim gibi dualarimi okuyup, namazimi kiliyorum, isteyen de basini örtüyor....Allah askina bir düsün, neden bizim böylesi bir iç savasa dogru gidisatimiz son zamanlarda tavan yapti???

ve tekrar söylüyorum, bizim bu halimiz yani amerika ya yalakaliklar demokrat parti ile baslamistir, sagci partiler sayesinde bugünlere kadar geldik..dinin yasaklanmasindan bahsediorsun, yahu din nerede yasaklaniyor??ATATÜRK e düsmanlik bence gitgide arttirilior...bilinerek bilerek yapilior bunlar...hepsi hepsi birer komplo teorisinin parçalari...

bati dünyasinin taa kurtulus mücadelesinden bize besledikleri kin ve nefret ile ilgili, emin ol....çünkü o dönemde de, itilaf devletleri milli mücadeleyi engellemek için, bazi din adamlarina fetva verdirmisti...fetvalar nasilmiydi; "Mustafa kemal i ve arkadaslarini öldürmek dinimizin geregidir" aynen böyleydi....yani ona düsman kesilmek bütün bati dünyasinin isine geliyordu....neden?? böylece oldugu gibi, bu topraklara konuslanip bizi yok edeceklerdi...denklem basit, sonuç basit...neyi anlayamiorsunuz Allah askina ya?!!

suanda yasadigimiz rejim en güzel rejimdir, Mustafa Kemal en iyi liderdir....hepimiz özgürce dinimizi yasiyoruz, kendi vatanimizda...bunun kadar güzel baska bir sey var midir???
testere (7/27/2006 10:49:00 PM)
Birak su herkes dinini yasiyor mavalini .Abisi sehit oluyor tabutla geliyor , kizkardesi basörtülü diye okuma hakki elinden aliniyor.Çocuklarima dini eigitim vermek istesem gönderecegim okul yok. Cami açik ama camiye giden yollar kapali , bilmem anlatabildim mi?
testere (7/27/2006 10:52:00 PM)
Su an yasadigimiz rejim en iyi rejimse niye ABD bastan basa islam ülkelerini laik rejimlerle donatmaya çalisiyor?Çünkü en iyi laik rejimlerde yuvalanabiliyorlar .Küçük laik bir azinlik iktidarda kalmak pahasina ülkesinin menfaatlerini dis güçler ile paylasiyor .En iyi sömürdükleri ülkeler hep laik rejimler.Bak Iran da rejim degistirmek adina adamlar savas ilan edecek.Uyan da kim düsman gör.
prost (7/27/2006 11:17:00 PM)
ne liak rejimiinden bahsedionn herhalde gazte tv izlemion irak taki rejimmin anayasasi devlet gücünü allah tan alir die baslio ve seriat hükümleri içerioo abd laik bi rejime karsi çünküü tek merkezlii devletleri kontrol etmek daha kolaydirr özgürr yasanan bir ülkede ki farkli sesler islerine gelmezzz

bunun yaninda abd nin müteffigi arap ülkelerine bakarsan s.arabistan,ürdün falann benim bildigim kadariyla laik degillll!!!!
testere (7/28/2006 10:38:00 AM)
Farkli seslerin seriatçi , gerici , bölücü gibi isimlendirilmesi tabii ABD'nin isine gelir , iktidari destekleri sayesinde tutanlarin da isine gelir elbet .Lakin adamlarin laik rejimleri ölesiye istedigi ortada. O kadar cahilsin ki..Adamlar seriat düzeni isteseler su an kurulmakta olan Kürt devletini seriat kurallarina göre kurarlar.Çok da rahat ederler , çok daha kolay kurarlardi.Simdi K.Irak da devletin yapisinin nasil olacagi tartisiliyor.Tabii Barzani laik bir rejim istiyor.
RÜZGARDENİZ (7/28/2006 8:01:00 PM)
içim aciyor, su satirlari okudukça...
bugün bir kurtulus savasi kitabini aglayarak okudugum için belki de...

bazilari hala, Mustafa Kemal i tartisip, rejimin degistirilmesini savunuyor iste...ne diyeyim?? o insani bütün dünya (düsman devletlerin baskanlari üstelik) ayakta alkisladi, ama su söylenenlere bakin hele!!

ama sunu anlayin, bu ülke öyle kolay kazanilmadi, bu ülke yoktan var edildi...ve ben de bir gün tipki fatma seher hanim gibi, tipki ayse hatun gibi gerekirse savasmasini bilenlerden olacagim....ve gözümü hiç kirpmadan yapacagim bunu....

kimse bu ülkenin kolayca satilabilecegini, cumhuriyet in ve laikligin yikilabilecegini düsünmesin!!!
prost (7/28/2006 8:03:00 PM)
http://www.yildizz.com/diryorum.asp?did=14300
prost (7/28/2006 8:46:00 PM)
Büyük Atatürk'ün ufulünden dolayi teessürümüz o derece derin ve sonsuzdur ki, bunu ifade etmek için kelime bulamiyorum. Çünkü Atatürk, yalniz Türkiye'nin degil, bütün sarkin Ata'si idi.

Emanullah HAN
Afgan Krali

Istirap çeken dünyada baris ve esenligi yeniden kurmak ve insanligin yalniz maddi degil, manevi gelismesini saglamak isteyenler Atatürk' ün iman verici ve yön göstericiliginden örnek ve kuvvet alsinlar."

"O, kendi milleti ve beseriyet alemi için besledigi muhabbetle, bir dahinin neler yarattigina dair, cihana fevkalade heyecanli bir sahne seyrettirmektedir."

"Atatürk tarihten hakiki dersler almis nadir büyüklerden biridir. Bütün çaba ve ugrasmalari yalniz kendi ulusu içindir."

Prof. Herbert MELZIG
Tarihçi

Ser, dayanikli ve mücadeleci. Bence harika bir subay. Kelimenin tam manasiyla mükemmel bir yönetici."

General Liman Von Sanders

Asker, devlet adami, çagimizin en büyük liderlerinden biri idi.
Kendisi, Türkiye'nin, dünyanin en ileri memleketleri arasinda hak ettigi yeri almasini saglamistir. Keza O, Türklere, bir milletin büyüklügünün temel tasini teskil eden, kendine
güvenme ve dayanma duygusunu vermistir.

General Mc ARTHUR

Atatürk bu yüzyilin büyük insanlarindan birinin tarihi basarilarini, Türk halkina ilham veren liderligini, modern dünyanin ileri görüslü anlayisini ve bir askeri lider olarak kudret ve yüksek cesaretini hatirlatmaktadir.
Çöküntü halinde bulunan bir imparatorluktan özgür Türkiye' nin dogmasi, yeni Türkiye' nin özgürlük ve bagimsizligini serefli bir sekilde ilan etmesi ve o zamandan beri korumasi, Atatürk' ün Türk halkinin isidir. Süphesiz ki, Türkiye' de giristigi derin ve genis inkilaplar kadar bir kitlenin kendisine olan güvenini daha basari ile gösteren bir örnek yoktur.

John F. KENNEDY
A.B.D Baskani

Atatürk'ün dis münasebetler konusu üzerindeki görüslerini inceleyen bir kimse, fikirlerinin degeri ve ifade edildikleri zamani asan manalari karsisinda daima hayrete düser.

Awra M. WARRENGl
A.B.D. Büyükelçilerinden

Mustafa Kemal yeni Türkiye' nin kalbidir. Eski, yipranmis bir toplumdan yepyeni, güçlü bir millet yaratmis, essiz kisiligiyle kendini herkese saydirmis, enerjisiyle herkesi kendine inandirmistir.

Ma Shao-Cheng
Yazar

Akilli ve barisçi yöntemlerle gerçeklestirdigi eseri halklarin tarihinde izlerini birakacaktir.

Albert LEBRUN
Fransiz Cumhurbaskani

Fransa, kendisine pek çok dostluk belirtileri göstermis olan bu büyük adamin anisini daima canli tutacaktir.

Eduard DALADIER
Fransa Basbakani

Bu günün Türkleri, yüzyillar önce Avrupa' yi titreten canli millet durumuna erismistir. Ve bu aksam O büyük ulunun basinda bekleyen Türkiye, güçlü ve dipdiri Türkiye' dir.

Pierre Dominique
Gazeteci

Atatürk, yalniz Türk Milleti'nin degil, özgürlügü ugruna savasan bütün milletlerin önderiydi. O' nun direktifleri altinda siz bagimsizliginiza kavustunuz. Biz de o yoldan yürüyerek özgürlügümüze kavustuk.

Sucheta KRIPALANI
Hint Parlamento Heyeti Baskani

Savasta Türkiye' yi kurtaran, Savastan sonra da Türk Milletini yeniden dirilten Atatürk' ün ölümü, yalniz yurdu için degil, Avrupa için de büyük kayiptir. Her sinif halkin O' nun ardindan döktükleri içten gözyaslari bu büyük kahraman ve modern Türkiye'nin Ata' sina deger bir görünümden baska bir sey degildir.(1938 )

Winston CHURCHILL
Ingiltere Basbakani

Ben simdiye kadar on bes hükümdar ve cumhurbaskani ile özel ve resmi konusmalar yaptim. Bu geceki kadar ezildigimi hatirlamiyorum.
Mustafa Kemal'de büyük bir ruh kudretinin esrari var.(1922).

Sir Charles TOWNSHEND
Ingiliz Generali

Mustafa Kemal Atatürk, kuskusuz 20. yüzyilda dünya savasindan önce yetisen en büyük devlet adamlarindan biri, hiçbir millete nasip olmayan cesur ve büyük bir inkilapci olmustur. (1963)

Ben Gurion
Israil Basbakani

Üstün iradesi, tükenmez cesareti ve essiz sezisi ile hasimlarini dize getirdi. Fazilet ve ciddiyeti, üç yilda memleketine yalniz askeri degil, ayni zamanda tam ve doyurucu bir
OTTOMAN (7/29/2006 1:35:00 AM)
Arkadaslar ortak paydada bulusursak daha kalabalik olup hada guclu olruz.
Bu ortak payda sadece VATANNINI SEVEN TURK dur.lutfen aramizdaki farkalri ortaya çikartmayalim.
seni gidi fındık kıran (7/29/2006 3:09:00 PM)
ATATÜRKçü dogulmaz ATATÜRKçü olunur..önemli olan onu anlayabilmek yoksa lafla ATATÜRKçülük olmaz..
Nihilus (7/31/2006 11:12:00 AM)
Burada hala cumhuriyet rejiminin degismez niteliklerine düsman insanlarin olmasi tek kelimeyle rezil bir olay. Laikligin Amerikan güdümüne girmeye yol açtigi ise açikça bir zeka geriligi göstergesidir. Amerika yillarca islami örgütleri ve ülkeleri Sovyetlere karsi tasmali köpek gibi kullanmistir. Anayasal suça dogru gidiyorsunuz,.
radyasyon (7/31/2006 10:15:00 PM)
ya olaya bak ya herkes mi ATATÜRKÇÜ OLUR BI ANDA YA....KARDESIM BUNU HERKES KULLANMASIN ...SARABIN DIBINE VURUP NAMAZ KILANI YOBAZ BULAN ZIHNIYET NECI OLURSA OLSUN BANA UZAK ALLAHA YAKIN OLSUN BEN BUNU KABUL EDEMEM ABI..
djengineer (7/31/2006 11:09:00 PM)
içte yasanir burda gostermeye bisey ispatlamaya gerek yok falan ayaklari yapmayin bana
yazarak cizerek bagirarak tepki ortaya koyarak dile getirerek gostericeksin kardesim icimden yasiim ben ataturkcuyum olmaz
ispatlican kardesim gorucek millet
creaz_ca (8/3/2006 2:08:00 AM)
ARtik Atartukculugun bile anlami kalmadi cunku agzina gelen ben ATATURKCUYUM diyor ...anlamini bilmeden ATATUKCU olunmaz ..BEn ata TUrkcu degilim ama..BEn bir MUSFATA KEMALISTiM.....Anlayanlar cok iyi anlar..Anlamayanlar ise anlayamazlar islerine gelmez çunku
n/a (1/5/2007 11:42:00 PM)
ulan onu diyenin anlini karslarim
ATATÜRKÇÜYÜM her zaman her yerde kanimin son damlasina kadar..ATATÜRKÜ rüyamda görsem ne dese yaparim...sana çok tskrlr böle bi tepki için gerçek atatürkçüsün dostum
YORUM EKLE
YILDIZZ ARAMA