* YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ - GAYRİRESMİ ÖĞRENCİ ORTAMI
Soru-Cevap DİR HABER SERİİLAN
YILDIZZ HABERLER
24 yorum

Ebru Sergisi

YTÜ Plastik Sanatlar Kulübü tarafindan düzenlenecek olan "ebru sergisi"ne katilimlarinizi bekliyoruz.. Tarih : 4-5-6/12/2006 Yer : Oditoryum Sergi Salonu *Açilis 4.aralik'06 günü saat 12:00 de yapilacaktir..

» n/a | » 02.12.2006 21:39:00 | » 537 görüntüleme | GERİ 

Mustt_Excalibur (02.12.2006 23:53:00)
ebru mu :)) uğrarız inşallah bi ara :Pp
n/a (03.12.2006 00:01:00)
annem de sanat tasarım öğretmeni...

haber vereyim de epoke olsun :D

epokepoekpoekkpeoke
mvem (03.12.2006 00:39:00)
o değil de sergi ne zaman biter?ona göre gelelim...
pilli melek (03.12.2006 01:41:00)
Gönül işini biz de gelip hissetcez:))Görme duyusuynan birleşen kalp,farkların dengesi gibi bişiy...:)ihi...(Film izlemicek miyiz..?)
n/a (03.12.2006 01:45:00)
meleklerin güzeli ; sen gel hele bi oraya gönülden geçeni hissedersin elbet .. gönüller bir olduktan sonra.. ne demişler; ışık söndü mü bedenler kalmaz ortalıkta..(yada böle bişi işte.. burdaki ana tema :) ; "ruh"..) hemi de ne farkların dengesi valla..:Pp (izleyecez ama ben önce kahve istiyom.. bu arada mor purri den bi de fal olsa şöleee:Pp )
n/a (03.12.2006 01:46:00)
ha bu arada piliiiimmm; çete bi yol baksana..:)
pilli melek (03.12.2006 01:57:00)
Beden-Ruh...Anatema:))Off off offf...Hacı Diyojen olcam ben büyüyünce:))))Kahveyi sen yapcaktın ama:)Film izlemicek miyiz..??Cümle arası bağlantılar:))Yahu benim çete girdiim nerde görülmüş,teknoloji canavarıım bilmion mu..??:))Hade film izlicezz,ebru duyurusunda olmaz böle:)))Başka DIRa lütfen..!!:)))
pilli melek (03.12.2006 01:59:00)
FİLM İZLEMİCEK MİYİZ..??
n/a (03.12.2006 01:59:00)
hacı diyojen e saygılar..:) o değil de ben kahve yapayım bari.. sonra da film izleyelim olur mu.. hem insan kendi haberini sabote eder mi yahuu..:Pp cık cık cık...
tim (03.12.2006 02:00:00)
Şşşt dağalın ulen sanatçı ruhlular sizi biz fuarda araba sergiliyoz diye haber açalım siz sanatsal faaliyetlerinizle habetimizi alt sıralara düşürün ne ala memleket be...
n/a (03.12.2006 02:01:00)
izleyecez yahuuu.. seyredeceeeezz.. ne baktııınnn..? :)))

ha bu arada; nassııığğnnn..?
n/a (03.12.2006 02:05:00)
bak sen şu tim eeee.. yakışıo mu hi.. azıcık sanata saygı.. derlerdi sanatla bilim ayrıdır die de inanmazım.. inanaymışım keşkeee...:S hade sen git de araba sergile fuarda öle güneş enerjili menerjili sinerjili..:S zaten işin gücün motoGP, araba.. cık cık cık..:Pp
tim (03.12.2006 02:07:00)
sanata saygımız sonsuz ama sanatla olunmuyor korkusuz;
neyse çektiğimiz muasır medeniyet elinden,nedenidir hep bu romantik oluşumuz...
pilli melek (03.12.2006 02:09:00)
Film:S...


tim (03.12.2006 02:10:00)
yok film milm yarın doooru fuara ikinizde yoklama alacam bak ona göre...
tuccar (03.12.2006 20:45:00)
konuk sanatçı ebru gündeş de şarkılarıyla fuara eşlik edecekmiş:S

ebru iyidir:S
peki yapılma aşamasını izleyebilecek miyiz? benim için önemli olan bu. buna cesaret edebilecek misiniz? hatta sonra da beyaz şovda yayınlatabilecek misiniz?

:S
tim (03.12.2006 23:20:00)
Kes lan kolpa motorcu...
teknoturk (04.12.2006 19:26:00)
gittim-gezdim-gördüm hepinizin ellerine sağlık zeytuni. benim de bi tablom olsaydı ne güzel olurdu orda :) senin tablonun altıan "forza zeytuni" yazacaktık vazgeçtik :)

Elerinize sağlık keşke bir de arkada planda ney sesi olasaydı ben geldiğimde hüsnü klarnet vardı :)
n/a (05.12.2006 02:48:00)
oo saolasın tekno cum.. dek gelemedik ama neyse.. ayaklarınıza sağlık efenim.. bahtiyar ettiniz bizleri.. valla ebrumla övünemeyecepğim izra ebrucuk bile değil henüz..:S ama beğenen gönüllerinize zeval gelmesin diyeyim..;)

arka plandaki müzik olayı be sebebiyle biraz karıştı.. zira ney ağırlıklı olmak üzere müzil cd sini ben hazırlayacaktım.. amma velakin ben açılışa gecikince biraz sorun yaşandı o hususta..:S neyse hüsnü de ii adamdır..:Pp
pilli melek (05.12.2006 03:20:00)
'Olmuo böle,hayatımın düzene girmesi gerek,girmelii...Bak bundan sora en geç 2.Saat en geç 2de yatmazsam'...Sabahki sergi açılışına geç kalmış Zeytunim konuşmaları...Haliyle millet Hüsnü dinnio tabi:D
n/a (05.12.2006 03:29:00)
çarşamba günü bende gelicem inşallah bugün o tekno denen zibidiylen beraber ben de gelecektim amma ve lakin saat 4 itibariyle 1 ve 7 itibariyle de 1 olmak üzere yekünde 2 sınavım olması sebebiyle ve zatımın iki sınava karşıda en ufak bir bilgi birikimine sahip olamamamdan ötürü sergiyi es geçip ders çalışmaya gitmek durumunda kaldım...aama geleceğimdir inşaallah yanlız geldiğimde ney çalarsa sevinirim hüsnü de iyidir lakin ney tercih sebebi...
teknoturk (05.12.2006 04:41:00)
yağrın yağni şu sağat iğtibağriylen buğgün ben de fılaş beleğimde ney mepeü3 leri getireyim de neylensin ortam :) bakalım kimin neyi daha 192 kbps :)
n/a (06.12.2006 01:59:00)
yahu siteyi boş bırakmaya gelmio hemen arkamdan atılıp tutulmuş..:Pp

şimdi pilli hanım ; siz neden benim cümlelerimi böle yildizZ gibi 30 bin kullanıcılı bi sitede ifşa ediyorsunuz.. zaten vicdanen sorun yaşamaktayım.. beni uyutmayıp da lafa tutanlar utansın..:Pp (bu arada remember rememeber seeennnn..:Pp ) sahur yapalım derken neler yaptık.. onları anlatmayım şimdi burda ama, işte o sebepten geç kaldım ben..:S :bahanearamodu: bu arada kazancı bedii ye hörmetler..:S

domatesim hemşom ; sen gel ben sana ney resitali yaparım yahuu.. gerçi senin gibi üstadın yanında da neyin lafı edilmez.. af buyrun..:Pp

tekno bey türk ; yağrın bugün faritmez.. bizim belleğimizde ney içün her daim kapasite bulunur.. lakin benim neyime laf itmeee... ittirmeeemmm..:Pp

sözün özü.. kapılarımız açık.. hepinizi bekleriz efenim.. unutmayın yağrın yağni, an itibariylen bugün son gündür.. geldiniz geldiniz.. gelemediniz..:S gelemeyenlere mustt anlatsın..:)

*ben reklamcı olmalıymışım aslında yaa.. evet evet.. kesinlikle ben yanlış meslekteyim..:S :Pp
YEC (07.12.2006 10:46:00)
bitti mi simdi :(
benim besiktas gunum 7 siydi ama .... :(
Mustt_Excalibur (02.12.2006 23:53:00)
ebru mu :)) uğrarız inşallah bi ara :Pp
n/a (03.12.2006 00:01:00)
annem de sanat tasarım öğretmeni...

haber vereyim de epoke olsun :D

epokepoekpoekkpeoke
mvem (03.12.2006 00:39:00)
o değil de sergi ne zaman biter?ona göre gelelim...
pilli melek (03.12.2006 01:41:00)
Gönül işini biz de gelip hissetcez:))Görme duyusuynan birleşen kalp,farkların dengesi gibi bişiy...:)ihi...(Film izlemicek miyiz..?)
n/a (03.12.2006 01:45:00)
meleklerin güzeli ; sen gel hele bi oraya gönülden geçeni hissedersin elbet .. gönüller bir olduktan sonra.. ne demişler; ışık söndü mü bedenler kalmaz ortalıkta..(yada böle bişi işte.. burdaki ana tema :) ; "ruh"..) hemi de ne farkların dengesi valla..:Pp (izleyecez ama ben önce kahve istiyom.. bu arada mor purri den bi de fal olsa şöleee:Pp )
n/a (03.12.2006 01:46:00)
ha bu arada piliiiimmm; çete bi yol baksana..:)
pilli melek (03.12.2006 01:57:00)
Beden-Ruh...Anatema:))Off off offf...Hacı Diyojen olcam ben büyüyünce:))))Kahveyi sen yapcaktın ama:)Film izlemicek miyiz..??Cümle arası bağlantılar:))Yahu benim çete girdiim nerde görülmüş,teknoloji canavarıım bilmion mu..??:))Hade film izlicezz,ebru duyurusunda olmaz böle:)))Başka DIRa lütfen..!!:)))
pilli melek (03.12.2006 01:59:00)
FİLM İZLEMİCEK MİYİZ..??
n/a (03.12.2006 01:59:00)
hacı diyojen e saygılar..:) o değil de ben kahve yapayım bari.. sonra da film izleyelim olur mu.. hem insan kendi haberini sabote eder mi yahuu..:Pp cık cık cık...
tim (03.12.2006 02:00:00)
Şşşt dağalın ulen sanatçı ruhlular sizi biz fuarda araba sergiliyoz diye haber açalım siz sanatsal faaliyetlerinizle habetimizi alt sıralara düşürün ne ala memleket be...
n/a (03.12.2006 02:01:00)
izleyecez yahuuu.. seyredeceeeezz.. ne baktııınnn..? :)))

ha bu arada; nassııığğnnn..?
n/a (03.12.2006 02:05:00)
bak sen şu tim eeee.. yakışıo mu hi.. azıcık sanata saygı.. derlerdi sanatla bilim ayrıdır die de inanmazım.. inanaymışım keşkeee...:S hade sen git de araba sergile fuarda öle güneş enerjili menerjili sinerjili..:S zaten işin gücün motoGP, araba.. cık cık cık..:Pp
tim (03.12.2006 02:07:00)
sanata saygımız sonsuz ama sanatla olunmuyor korkusuz;
neyse çektiğimiz muasır medeniyet elinden,nedenidir hep bu romantik oluşumuz...
pilli melek (03.12.2006 02:09:00)
Film:S...


tim (03.12.2006 02:10:00)
yok film milm yarın doooru fuara ikinizde yoklama alacam bak ona göre...
tuccar (03.12.2006 20:45:00)
konuk sanatçı ebru gündeş de şarkılarıyla fuara eşlik edecekmiş:S

ebru iyidir:S
peki yapılma aşamasını izleyebilecek miyiz? benim için önemli olan bu. buna cesaret edebilecek misiniz? hatta sonra da beyaz şovda yayınlatabilecek misiniz?

:S
tim (03.12.2006 23:20:00)
Kes lan kolpa motorcu...
teknoturk (04.12.2006 19:26:00)
gittim-gezdim-gördüm hepinizin ellerine sağlık zeytuni. benim de bi tablom olsaydı ne güzel olurdu orda :) senin tablonun altıan "forza zeytuni" yazacaktık vazgeçtik :)

Elerinize sağlık keşke bir de arkada planda ney sesi olasaydı ben geldiğimde hüsnü klarnet vardı :)
n/a (05.12.2006 02:48:00)
oo saolasın tekno cum.. dek gelemedik ama neyse.. ayaklarınıza sağlık efenim.. bahtiyar ettiniz bizleri.. valla ebrumla övünemeyecepğim izra ebrucuk bile değil henüz..:S ama beğenen gönüllerinize zeval gelmesin diyeyim..;)

arka plandaki müzik olayı be sebebiyle biraz karıştı.. zira ney ağırlıklı olmak üzere müzil cd sini ben hazırlayacaktım.. amma velakin ben açılışa gecikince biraz sorun yaşandı o hususta..:S neyse hüsnü de ii adamdır..:Pp
pilli melek (05.12.2006 03:20:00)
'Olmuo böle,hayatımın düzene girmesi gerek,girmelii...Bak bundan sora en geç 2.Saat en geç 2de yatmazsam'...Sabahki sergi açılışına geç kalmış Zeytunim konuşmaları...Haliyle millet Hüsnü dinnio tabi:D
n/a (05.12.2006 03:29:00)
çarşamba günü bende gelicem inşallah bugün o tekno denen zibidiylen beraber ben de gelecektim amma ve lakin saat 4 itibariyle 1 ve 7 itibariyle de 1 olmak üzere yekünde 2 sınavım olması sebebiyle ve zatımın iki sınava karşıda en ufak bir bilgi birikimine sahip olamamamdan ötürü sergiyi es geçip ders çalışmaya gitmek durumunda kaldım...aama geleceğimdir inşaallah yanlız geldiğimde ney çalarsa sevinirim hüsnü de iyidir lakin ney tercih sebebi...
teknoturk (05.12.2006 04:41:00)
yağrın yağni şu sağat iğtibağriylen buğgün ben de fılaş beleğimde ney mepeü3 leri getireyim de neylensin ortam :) bakalım kimin neyi daha 192 kbps :)
n/a (06.12.2006 01:59:00)
yahu siteyi boş bırakmaya gelmio hemen arkamdan atılıp tutulmuş..:Pp

şimdi pilli hanım ; siz neden benim cümlelerimi böle yildizZ gibi 30 bin kullanıcılı bi sitede ifşa ediyorsunuz.. zaten vicdanen sorun yaşamaktayım.. beni uyutmayıp da lafa tutanlar utansın..:Pp (bu arada remember rememeber seeennnn..:Pp ) sahur yapalım derken neler yaptık.. onları anlatmayım şimdi burda ama, işte o sebepten geç kaldım ben..:S :bahanearamodu: bu arada kazancı bedii ye hörmetler..:S

domatesim hemşom ; sen gel ben sana ney resitali yaparım yahuu.. gerçi senin gibi üstadın yanında da neyin lafı edilmez.. af buyrun..:Pp

tekno bey türk ; yağrın bugün faritmez.. bizim belleğimizde ney içün her daim kapasite bulunur.. lakin benim neyime laf itmeee... ittirmeeemmm..:Pp

sözün özü.. kapılarımız açık.. hepinizi bekleriz efenim.. unutmayın yağrın yağni, an itibariylen bugün son gündür.. geldiniz geldiniz.. gelemediniz..:S gelemeyenlere mustt anlatsın..:)

*ben reklamcı olmalıymışım aslında yaa.. evet evet.. kesinlikle ben yanlış meslekteyim..:S :Pp
YEC (07.12.2006 10:46:00)
bitti mi simdi :(
benim besiktas gunum 7 siydi ama .... :(
YORUM EKLE
YILDIZZ ARAMA